مجله تاپ‌ناز‌

کوچک کردن بینی گوشتی + روش های طبیعی و بدون عمل برای کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی گوشتی

پس از چشم ها در صورت، مهمترین بخش بینی است که باعث جذابیت و زیبایی می شود و اگر بینی شما گوشتی و بزرگ باشد می توانید با استفاده از روش های طبیعی برای کوچک نمودن بینی خود استفاده کنید تا شما یک بینی خوش فرم و جذاب داشته باشید.

یکی از دغدغه های افرادی که بینی بزرگ و گوشتی دارند، کوچک نمودن بینی است و اگر شما توانایی پرداخت هزینه های زیاد جراحی بینی را ندارید پس نباید نگران باشید و می توانید با روش های طبیعی و زیادی که وجود دارد، بینی خود را کوچک و خوش فرم کنید.

دستگاه ها و کرم های کوچک کننده بینی روی سایز بینی شما تاثیری نمی گذارند و بی اثر بودن این دستگاه ها و کرم ها به اثبات رسیده است. شاید با این روش ها بشود که در دوران کودکی بینی فرزند را کمی کچک کرد ولی با وارد شدن به دوره جوانی دیگر جواب نمی دهد و این روش نباید استفاده شود. حتی اگر با کمک دستگاه بینی شما کمی کوچک شود، این تغییرات در ظاهر بینی شما زودگذر و موقتی است.
 

روش های طبیعی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی

روش های طبیعی و خانگی زیادی برای درمان چین و چروک و یا جای جوش صورت و حتی خوش فرم کردن بینی وجود دارد. شاید شما از افرادی باشید که ترجیح می دهید که بینی خود را کوچک کنید ولی باید بدانید اگر پس از عمل جراحی از فرم و شکل بینی خود راضی نباشید دیگر هیچ کاری نمی توانید کنید، بهتر است که قبل از عمل روش ها و راه های طبیعی برای کوچک شدن بینی را امتحان کنید.

✅ مطلب یشنهادی: کوچک کردن بینی رایگان | روش کوچک و خوش فرم کردن بینی در منزل با این 3 روش

کوچک کردن بینی با بخور

یک روش طبیعی برای کوچک و خوش فرم کردن بینی استفاده از بخود و یا بخور دادن بینی است که با مصرف اکسیژن، بینی شما سوخت و ساز زیادی پیدا می کند و چربی آن کاهش پیدا می کند و گوشت های اضافه بینی شما به فرم دلخواه در می آیند. پس از هر بار بخور دادن بینی خود را زیر آب یخ قرار دهید و این کار را تا وقتی که حس می کنید بینی شما سفت شده است ادامه دهید. با این عمل از افتادگی بینی پس از بخور جلوگیری خواهید کرد.

کوچک کردن بینی با عینک طبی و آفتابی

افرادی که بیش از 10 ساعت در روز از عینک استفاده می کنند، بینی کوچک و خوش فرمی دارند. استفاده از عینک آفتابی در روزهای آفتابی و گرم سال هم می تواند ایده ای خوب برای کوچک کردن بینی شما باشد. سایز عینک در کوچک و خوش فرم تر کردن بینی شما موثر است و هر چه لبه های اطراف و کناری عینک بزرگ تر و پهن تر باشد بینی شما بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد و بسیار خوش فرم تر می شود.

استفاده از ماسک های طبیعی برای کوچک شدن بینی

اگر از فرم بینی خود راضی نیستید پس بهتر است با راهکارهای طبیعی و استفاده از ماسک های موثر بینی کوچک و زیبا داشته باشید. در ادامه چند نوع ماسک برای خوش فرم کردن بینی را به شما معرفی می کنیم.

ماسک عسل و روغن زیتون

یک روش طبیعی برای کوچکتر کردن بینی استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون می باشد و می توانید با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ دهید و چربی های زیر پوست بینی را با این ماسک از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کمی کوچکتر خواهد شد.

✅ مطلب پیشنهادی: ماسک کوچک کننده بینی؛ 3 ماسک خانگی برای کوچک کردن بینی

خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل

یکی دیگر از روش های موثر برای کوچک کردن بینی استفاده از این ماسک مفید است. یک قاشق چای خوری زنجبیل تازه، یک قاشق چای خوری خمیر دندان و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط کنید و سپس خمیر به دست آمده را روی بینی که از قبل با آب و صابون شسته اید و خشک کرده اید قرار دهید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه بماند و پس از زمان ذکر شده با آب گرم بینی را بشویید، در صورتی که روی بینی احساس خشکی پوست کردید می توانید از یک مرطوب کننده استفاده کنید، در صورتی که از این روش هر روز استفاده کنید پس از گذشت 10 روز تفاوتی در شکل بینی خود حس می کنید.

نکته : آن دسته از افرادی که در موقع استفاده از این روش دچار قرمزی یا سوزش در بینی خود می شوند بهتر است که در تهیه این ماسک میزان زنجبیل را کم کنند.

ماسک زنجبیل برای کوچک کردن بینی

استفاده کردن از زنجبیل برای کوچک شدن بینی گوشتی گزینه مناسبی است و فقط کافی است پودر زنجبیل را با هم ترکیب کنید و سپس مخلوط به دست آمده را روی بینی اعمال کنید و پس از چند دقیقه با دستمال از روی بینی خود پاک کنید.

نکته : برای رسیدن به بهترین نتیجه می توانید این روش را به مدت دو هفته انجام دهید تا بینی شما بسیار زیبا شود.

مطالب مشابه را ببینید!