مجله تاپ‌ناز‌

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

وقتی تصمیم می گیرید یک دسر خوشمزه و همه پسند انتخاب کنید بدون شک کیک یکی از مهم ترین اولویت های شما خواهد بود. کیک های خانگی امروزه از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و علاوه بر سلامت انسان، عطر، طعم و تازگی آن ها بسیار سرمست کننده است. اما اگر می خواهید به سراغ کیک های خاصی بروید که طعم آن ها با تمام کیک های گذشته متفاوت باشد و دلتان بخواهد ذره ذرۀ کیک را زیر زبانتان احساس کنید با ما همراه باشید. در این مطلب چند کیک منحصربه فرد را به شما معرفی می کنیم.

خاص ترین و جذاب ترین کیک های خوشمزۀ دنیا

اگر از تهیۀ کیک های تکراری خسته شده اید و به طور مثال طرز تهیه کیک یزدی و کیک کدو حلوایی را چشم بسته می دانید، در این مطلب طرز تهیۀ چند کیک جذاب را به شما ارائه می دهیم که از پختن آن ها خسته نشوید و از طعم آن ها لذت ببرید.

کیک لمینگتن استرالیایی جذاب

کیک لمینگتن یکی از کیک های ساده و در عین حال خوشمزه و خاص است که برای نخستین بار در کشور استرالیا و توسط آشپز مخصوص فرماندار استرالیا، آقای لرد لمینگتون پخته شد. این کیک خوشمزه و خاص نوعی کیک اسفنجی است که می تواند ساده و یا شکلاتی باشد که در آن از نارگیل استفاده می شود. پودر نارگیل چاشنی اصلی این کیک است.

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

در گذشته استفاده از پودر نارگیل در دسرها، کیک ها و شیرینی های استرالیا یا اروپا رایج نبود. اما همسر آشپز فرماندار، اهل کشور تاهیتی بود و برای نخستین بار پودر نارگیل را همراه خود به استرالیا برد. آشپز فرماندار نیز از آن برای نخستین بار در تهیۀ کیک خود استفاده کرد که با استقبال بسیار زیادی روبه رو شد.

کیک ترس لچز یا کیک سه شیر بی نظیر

کیک ترس لچز نوعی کیک اسفنجی است که تفاوت بارز و خاص آن با سایر کیک های اسفنجی در پخت آن است که از سه شیر استفاده می شود. به همین دلیل به این کیک، کیک سه شیر هم گفته می شود. اگر علاقه مند هستید یک کیک خاص اما ساده و بسیار خوشمزه تهیه کنید پیشنهاد ما به شما پختن کیک ترس لچز است. سه مدل شیر مورد استفاده در این کیک شیر گرم، شیر شیرین شده و شیر غلیظ شده است که طعم و بافت فوق العاده ای به این کیک می دهد.

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

کیک ترس لچز برای نخستین بار در کشور مکزیک پخته شد و امروزه در کشورهای اسپانیا، ترکیه، ایتالیا و برزیل هم محبوبیت زیادی دارد. این کیک را می توان همراه با خامۀ سفید و یا خامۀ شکلاتی و همراه با اسلایس های میوه تزئین کرد. میوۀ محبوب برای تزئین این کیک، توت فرنگی است که طعم توت فرنگی در کنار این کیک تجربۀ فوق العاده ایده آل و بی نهایت دلچسبی را برای شما تداعی خواهد کرد.

کیک نسکافه ای کافی شاپی

مطمئن هستم با دیدن اسم این کیک هم آب از دهانتان راه افتاده است. نسکافه، نوشیدنی فوق العاده خوشمزه ای است که ترکیب آن در دسرها طعم بی نهایت جذابی را خلق می کند. کیک نسکافه نیز یکی از انواع کیک های جذابی است که حتماً باید آن را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. اگر طرفدار پرو پاقرص قهوه و نسکافه هستید این کیک را از دست ندهید و حتماً آن را تهیه کنید. کیک نسکافه یکی از انواع کیک های کافی شاپی محسوب می شود و شما می توانید این کیک کافی شاپی و خاص را در منزل تهیه کنید.

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

کیک باقلوایی خوشمزه و زعفرانی

ترکیب هل، گلاب و زعفران در کنار مغزهایی مانند بادام و پسته طعم فوق العاده خاص و خارق العاده ای را خلق می کند که بی نهایت لذت بخش است و با افزودن زعفران به این ترکیبات می توان شاهد طعم از یاد نرفتی بی نهایت لذت بخشی بود. کیک باقلوا که به کیک شربتی هم معروف است. به دلیل مواد اولیۀ فوق العاده ای که دارد خواص بسیاری دارد و آرامش بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد و طعم لذت بخش آن را هیچ گاه از یاد نخواهید برد. اگر این کیک را با دقت و براساس رسپی آن دقیق بپزید مطمئن باشید هیچ گاه آن را از لیست پذیرائی مهمانی ها و مراسم های خود حذف نخواهید کرد.

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

کیک جنگل سیاه خاص همراه با گیلاس های وحشی

یکی از خوشمزه ترین کیک و دسرهای اروپایی کیک جنگل سیاه است. این کیک ترکیب چند لایه کیک شکلاتی است که به همراه خامۀ فرم گرفته و گیلاس آماده می شود. ویژگی اصلی این کیک آلمانی این است که برای ذائقۀ ایرانی ها بسیار جذاب است و طعم و بافت آن را بسیار می پسندند.

کیک های جذابی که احتمالا تاکنون تجربه نکرده اید!

ویژگی اصلی این کیک آلمانی این است که از گیلاس وحشی در پخت و تهیۀ آن استفاده می شود و گیلاس وحشی میوۀ بومی کشور آلمان است، اما شما می توانید این کیک بی نظیر را با هر نوع گیلاسی تهیه کنید. کیک جنگل سیاه به دلیل ظاهر جذاب و طعم و مزۀ خارق العاده خوشمزه ای که دارد پای ثابت منوی کافی شاپ ها است و در اکثر کافی شاپ های اروپا از آن استقبال می شود. ترکیب کیک اسفنجی ساده به همراه خامۀ فرم گرفته و گیلاس بدون شک یکی از خاص ترین لذت های دنیا خواهد بود.

جمع بندی

کیک از دسرهای دوست داشتنی و جذابی است که اگر مدل خاصی از آن باشد آن را خارق العاده تر می کند و حس ناب و دوست داشتنی یک مهمانی ساده را به یک میزبانی دل انگیز و منحصربه فرد تبدیل می کند. کیک هایی که در این لیست به شما ارائه شد از جذاب ترین کیک هایی هستند که به شما توصیه می کنیم تک تک آن ها را حتماً امتحان کنید. اما اگر اهل تهران هستید و قصد دارید ناب ترین طعم کیک را امتحان کنید به شما پیشنهاد می کنیم کیک بی بی را امتحان کنید. این کیک بافت فوق العاده ای دارد و کیک شکلاتی و نسکافه ای آن یکی از مشهورترین کیک های بهترین کافی شاپ های تهران است. شما می توانید کیک بی بی را از شیرینی فروشی بی بی تهیه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!