مجله تاپ‌ناز‌

گالوانیک پوست صورت چیست + تمام مزایای این روش برای زیبایی صورت

گالوانیک پوست صورت

در روش گاوانیک صورت، پوست را بدون انجام هیچ نوع جراحی یا سوزن زدن به آن جوان می کنند و از یک جریان الکتریکی پایین استفاده می کنند تا دارو را به پوست تزریق نمایند.

گالوانیک صورت چیست؟

گاوانیک باعث تحریک پوست صورت می شود و در نتیجه پوست را نرم و کرم های ضد آفتاب را به صورت عمقی وارد پوست می کند و این روش باعث بهبود سطح گردش خون و هیدراتاسیون می شود و در نهایت باعث درخشندگی پوست می شود و دو نوع هم دارد که شامل:

لونتوفورسیس

در این روش روی پوست ژلی با بار مثبت می زنند و یک الکترود منفی در نزدیکی شانه قرار می دهند و یا از شما خواسته می شود که آن را نگه دارد سپس یک جریان با بار مثبت از پوست شما عبور می دهند و کمک می کند که مواد موثر وارد شده به پوست به عمق لایه های اپیدرم وارد شود و در نتیجه این روش باعث افزایش کارایی تمام محصولات پوست می شود که از این به بعد استفاده می کنید.

دسینکراشتیشن

در این روش از جریان گالوانیک برای امولسیون کراتین، سبوم موجود در فولیکول های مو و نرم کردن استفاده می شود و در واقع روشی برای آماده سازی پوست برای برداشتن بدون درد و نرم است. در ادامه این شیوه از برداشتن دستی استفاده می شود که نرم کردن پوست و پاکسازی عمیق پوست در یک زمان انجام می شود.

از این روش برای درمان گرفتگی پوست، درمان آکنه و رفع خاص از جوش صورت، درمان لکه های رنگی یا نقطه های قهوه ای روی پوست با استفاده از لایه برداری پوست، هموار کردن و هیدراته کردن پوست، شادابی و روشن تر شدن پوست، افزایش جریان خون، تعادل PH پوست، برطرف کردن تیرگی پوست، بهبود خاصیت کشسانی پوست، نرم کنندگی پوست و نفوذ بهتر محصول استفاده می شود.

گالوانیک پوست صورت

چه افردای نباید از روش گالوانیک استفاده کنند؟

افرادی که بیماری قلبی دارند، دستگاه ضربان ساز قلب دارند، روی پوست بردگی زخم و خراش دارند، خانم های باردار، افراد دیابتی، افرادی که فشار خون بالا دارند، داروهای نازک کننده پوست استفاده می کنند، پیلینگ شیمایی کرده اند و در بدن خود ایمپلنت های فلزی دارند نباید از این روش استفاده کنند.

 

عوارض جانبی شیوه گالوانیک صورت

جریان گالوانیک به صورت گسترده برای درمان فلج بل و فلج صورت استفاده می شود و به همین جهت یک درمان بدون آسیب است و میزان حساسیت به محرک بسته به وضعیت بدن در اشخاص تفاوت دارد و ممکن است بعضی از اشخاص نسبت به محرک های نرم هم خیلی حساس باشند.

در صورت داشتن مواد پر کننده دندانپزشکی مانند تاج فلزی یا بریس فلزی در انجام این شیوه باید احتیاط کنند و ممکن است شخص در طول این روند درمان طعم فلز را در دهان خود تجربه کند و حتی ممکن است یک شوک الکتریک برای شخص ایجاد شود و یا باثع سردرد ملایم شود که با چند احتیاط می توانید از این روش استفاده کنید.

استفاده روش گالوانیک صورت در منزل

تجهیزات گالوانیک به صورت دستی و ژلش در بازار در دسترس هستند، آنها را بردارید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

صورت و گردن خود را به صورت کامل با تمیز کننده ای که در منزل دارید تمیز کنید و سپس درست خشک کنید و نونر مورد علاقه خود را اسپری کنید.

ژل درمانی را روی یک نیمه از صورت و گردن خود بمالید تا تایمرش را تنظیم کنید، در صورتی که دستگاه تایمر ندارد.

دست های خود را مرطوب کنید و سپس دستگاه را نگه دارید و وقتی که دکمه آغاز را فشار دادید انتهای دستگاه را روی پوست خود فشار دهید در جایی که ژل وجود دارد آن را به اطراف حرکت دهید و وقتی که تایمز پایان یافت توقف کنید و همان مراحل را در طرف دیگر صورت و گردن خود تکرار کنید و وقتی که این کار را کردید، زل باقی مانده را از روی صورت خود با یک حوله مرطوب پاک کنید و سپس یک سرم یا مرطوب کننده اعمال کنید.

 

لیفت صورت با روش گالوانیک

توجه: اگر ژل را در طول درمان خشک کردید، کمی آب روی آن بزنید و ادامه دهید و اطمینان پیدا کنید که جریان مداوم باشد. بهتر است که از یک متخصص زیبایی شناس حرفه ای برای گالوانیک صورت دیدن نمایید.

فواید این سرویس در صورتی است که فقط با توجه به احتیاط ها انجام بگیرد، پس با پوست مات و بی حال خود خداحافظی کنید و با گالوانیک صورت، از یک شخص جدید با صورت شاداب استقبال کنید البته تحت مراقبت یک پزشک متخصص پوست باشید.

مطالب مشابه را ببینید!