مجله تاپ‌ناز‌

گفتاردرمانی در منزل فردیس

برای دریافت خدمات گفتاردرمانی در منزل فردیس می‌توانید روی کمک‌های ما حساب کنید. فردیس یکی از مناطق کرج است که از مرکزیت استان البرز اندکی فاصله دارد و به تعبیری می‌توان گفت که برای خود موجودیتی جداگانه پیدا کرده است. اگر ساکن فردیس هستید و به هر یک از خدمات گفتاردرمانی کودکان یا گفتاردرمانی بزرگسالان نیاز دارید، جایی برای نگرانی ندارید. ما در کنار شما هستیم تا با ارائه بهترین خدمات و با منطقی‌ترین هزینه‌ها نیاز شما را مرتفع کنیم.

چرا خدمات گفتاردرمانی در منزل فردیس

احتمالا تایید می‌کنید که راحت‌ترین نوع دریافت خدمات، خدمات در محل و منزل است، زیرا در این شکل از دریافت خدمات کاربر هیچ نیازی به خروج از منزل ندارد و در رفاه کامل و در کمال آسودگی هرگونه خدماتی را که بخواهد دریافت می‌کند. به همین دلیل است که خدمت گفتاردرمانی در منزل فردیس برای نیازمندان بهترین و مناسب‌ترین گزینه است. خصوصا در این روزهای کرونایی که عقل حکم می‌کند کمتر و محدودتر از منزل خارج شویم، هیچ چیز بهتر از دریافت خدمات در منزل و محل نیست. در حقیقت به این ترتیب هم به شعار “در خانه بمانیم” پایبند بوده‌ایم و سلامت خود را حفظ کرده‌ایم و هم اینکه بدون زحمت اضافه و در کمال آسایش و رفاه خدمات باکیفیت دریافت کرده‌ایم.

برای شما که ساکن فردیس هستید، می‌گوییم؛ در هر کجای منطقه فردیس که ساکن باشید، می‌توانید در کسری از ثانیه از خدمت با کیفیت گفتار درمانی در منزل فردیس استفاده کنید. این خدمت با کیفیت در دو حوزه گفتاردرمانی کودکان و گفتاردرمانی بزرگسالان آماده ارائه بهترین‌ها است.

گفتاردرمانی در منزل فردیس شامل چه خدماتی می‌شود؟

گفتاردرمانی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تمریناتی است که به تکلم کمک می‌کند. تکلم یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان برای برقراری ارتباط است. متاسفانه افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف از این نعمت کم بهره یا بی بهره هستند. به همین دلیل نیاز دارند تا با تمرین تکنیک‌های ویژه و خاص، این توانایی را در خود ایجاد کنند و بتوانند حرف بزنند و از نعمت سخن گفتن بهره مند شوند.

  1. گفتار درمانی نوزاد

فلج مغزی، شکاف کام و سندرم داون از جمله عواملی هستند که گفتار یک نوزاد را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند. برای این گروه از نیازمندان گفتاردرمانی، روش‌ها و تمرینات خاص و ویژه متناسب با سن و سال نوزاد با هدف بهبود وضعیت گفتار و تکلم انجام می‌شود. متاسفانه این دسته از نوزادان از همان روزهای اولیه‌ با نوشیدن، بلعیدن و بازی‌های ابتدایی و مهارت‌های برقراری ارتباط مشکل دارند.

  1. گفتار درمانی کودک

این بخش از خدمات گفتار درمانی برای کودکانی است که به حرف آمده‌اند، اما از مشکلات گفتاری، زبانی و برقراری ارتباط مانند لکنت زبان رنج می‌برند.

  1. گفتار درمانی افراد بالغ با مشکلات یادگیری

بزرگسالانی که بیماری‌های رشدی از قبیل ناتوانی‌های یادگیری، اوتیسم و سندرم داون دارند، در این دسته قرار می‌گیرند.

  1. گفتاردرمانی بزرگسالان

بزرگسالانی که به دلیل سکته، سرطان سر و گردن، بیماری پارکینسون و جنون قدرت تکلم و گفتار خود را از دست داده‌اند و یا در بلع مشکل پیدا کرده‌اند، می‌توانند با دریافت خدمات گفتار درمانی بهبود پیدا کنند.

مرکز گفتاردرمانی در منزل فردیس در تمام این حوزه، خدمات و خدمت‌های تخصصی و کارآمد ارائه می‌دهد.

اختلال در گفتار را چگونه کشف کنیم؟

شاید هنوز نمی‌دانید که به خدمات گفتاردرمانی نیاز دارید یا نه. بنابراین بد نیست مروری کوتاه در این بخش داشته باشید و چنانچه به خدمت گفتاردرمانی در منزل فردیس نیاز داشتید، تماس بگیرید؛

  • چنانچه کیس مورد نظر شما در پیدا کردن کلمات اختلال و مشکل دارد؛
  • چنانچه کیس مورد نظر شما دچار تاخیر زبانی است؛
  • چنانچه کیس مورد نظر شما در حوزه ارتباط اجتماعی مشکل دارد و در انتقال افکار و نظرات به دیگران موفق نیست؛
  • چنانچه کیس مورد نظر شما در جمله ساختن مشکل دارد و دچار آسیب ساختاری زبان است؛
  • چنانچه کیس مورد نظر شما در خواندن و نوشتن و تشخیص ارتباط بین حروف و صداها، ارتباط کلمات و معنی مشکل دارد.
  • چنانچه کیس مورد نظر شما مشکلات صوتی دارد؛ مثلا صدای بسیار نازک یا گوش خراشی تولید می‌کند؛
  • و چنانچه کیس مورد نظر شما دچار مشکلات ادراکی است، حتما نیاز دارید که از یک متخصص گفتار درمان مشاوره بگیرید و از خدمات گفتار درمانی در منزل استفاده کنید.

تاثیر گفتاردرمانی در منزل فردیس بر بهبود اختلالات گفتاری

درمان اختلالات گفتاری بی نیاز از دارو است. گفتار درمانی متکی بر تمرین و آموزش مهارت تکلم است. گفتاردرمانی کمک می کند تا بیمار بر ناتوانایی‌اش غلبه کند و بهبود پیدا کند. آنچه در بهبودی تاثیر بسیار زیادی دارد، شروع هرچه سریع‌ترِ تمرینات گفتاردرمانی است. در واقع هرچه تمرینات گفتاردرمانی سریع‌تر آغاز شوند، امید به بهبودی و رسیدن به نتیجه رضایتبخش بیشتر خواهد بود. البته کیفیت ارائه خدمات نیز در دستیابی به نتیجه رضایتبخش تاثیر بسزایی دارد. لذا انتخاب یک مرکز درمانی معتبر و پیشرفته و کمک گرفتن از درمانگرهای متخصص و کاربلد مسیر رسیدن به موفقیت در این زمینه را هموار می‌سازد.

نحوه تشخیص مشکل تکلم در کودکان

  • چنانچه کودک کم شنوا یا ناشنوا است.
  • چنانچه کودک در تلفظ اصوات گفتاری مشکل دارد.
  • چنانچه کودک اختلال در بلع دارد.
  • چنانچه کودک در شروع گفتار تاخیر دارد.
  • چنانچه هر یک از اختلالات فلج مغزی، اوتیسم، اختلال یادگیری و… در کودک اثبات شده است.
  • چنانچه کودک قادر به برقراری ارتباط کلامی یا غیر کلامی نیست.
  • چنانچه کودک در درک کلام مشکل دارد.

در صورتی که کودک شما با هر یک از اختلالات بالا درگیر است، نیاز به کمک به گفتار درمانگر دارید. بنابراین اگر در فردیس کرج زندگی می‌کنید و با چنین مشکلی مواجه هستید، می‌توانید از خدمات مرکز گفتاردرمانی در منزل فردیس استفاده کنید. استفاده از خدمات گفتاردرمانی کودکان در منزل و محل در روزهای کرونایی به شدت حافظ جان و سلامتی شما و کودکتان خواهد بود.

چه اختلالاتی با گفتار درمانی در منزل قابل حل هستند؟

گرچه گفتاردرمانی در بسیاری از کیس‌ها موثر است و با نتیجه مثبت روبه رو می‌شود؛ اما متاسفانه گاهی نیز وضعیت بیمار به گونه‌ای است که تمرینات گفتاردرمانی نمی‌تواند موثر واقع شود. با این وجود مداومت به انجام تمرینات گفتاردرمانی همواره توصیه اصلی گفتار درمانگر‌ها است؛ در واقع ممکن است در ظاهر تغییری در وضعیت بیمار دیده نشود، اما قطعا ذهن و مغز او در چالش بزرگی برای ادای درست کلمات قرار دارد و به هر حال نتیجه این تمرینات (گرچه ممکن است خیلی دیر) ظاهر خواهد شد. در مشکلات زیر امید به بهبودی با خدمات گفتاردرمانی بسیار زیاد است:

  • اختلالات تولیدی و تلفظی یا مشکل در بیان درست هجاها
  • اختلالات تسلط؛ مثلا لکنت زبان
  • اختلالات صوت یا عدم توانایی فرد برای کنترل میزان صدای خود در هنگام تکلم
  • اختلالات پذیرنده یا اختلال در متوجه ‌شدن زبان گفتاری
  • اختلالات بیانی یا اختلال در قرار ‌دادن مناسب کلمات کنار هم

هزینه گفتاردرمانی در منزل فردیس

  • با توجه به اینکه گفتار درمانی طیف وسیعی از خدمات را دربر می‌گیرد که هر کدام مخاطب خاص خود را دارد، بنابراین اعلام هزینه برای ارائه خدمت گفتاردرمانی در منزل فردیس به صورت کلی امکانپذیر نیست. ممکن است یک کیس به ساعات بیشتری برای دریافت خدمات گفتاردرمانی نیاز داشته باشد و کیس دیگر به ساعات کمتر. بدیهی است که بسته به ساعات دریافت خدمات، هزینه‌ها کم و زیاد می‌شود. آنچه مسلم است این است که هزینه گفتاردرمانی به صورت ساعاتی محاسبه می‌شود. هزینه هر ساعت گفتار درمانی بسته به کیس مورد نظر و میزان انرژی که لازم است درمانگر برای او بگذارد، کم و زیاد می‌شود.
  • درست است که به دلایل یاد شده نمی‌توانیم قیمت واحدی برای خدمت گفتار درمانی بزرگسالان به شما ارائه دهیم، اما اطمینان می‌دهیم که در این مرکز می‌توانید با منطقی‌ترین، منصفانه‌ترین و متعادل‌ترین هزینه‌ها، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید. فراموش نکنید که شما نباید کمیت را فدای کیفیت کنید.

چه کسانی می‌توانند از خدمات گفتاردرمانی در منزل فردیس استفاده کنند؟

  • تمام ساکنین منطقه فردیس می‌توانند از این خدمت ویژه بهره‌مند شوند. مهم نیست که در کدام خیابان یا کدام کوچه و کدام فلکه فردیس ساکن هستید، همکاران ما در کمترین زمان در هر جایی که شما بخواهید، حاضر می‌شوند و خدمت ارائه می‌دهند.

گفتار درمانی در منزل فردیس با هوم کا

با توجه به اینکه خانواده‌های درگیر با این اختلال، مشکلات حاشیه‌ای دیگری نیز دارند، هوم کا کمک می‌کند تا مسیر حل این مشکلات هموار شود و سرعت بیشتری بگیرد. مشکلات خانواده‌هایی که یک کیس مبتلا به مشکل تکلم دارند، برای متخصصان هوم کا بسیار قابل درک است. از همین جهت بهترین و منظم‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت گفتاردرمانی در هوم کا صورت گرفته است.

تایید می‌کنیم و البته حق می‌دهیم که این روزها اعتماد کردن به مراکز درمانی و آموزشی کار سختی است؛ ما در هوم کا تصمیم را بر عهده خودِ شما می‌گذاریم. ادعایی نداریم و تنها صادقانه می‌گوییم که در کنار شما هستیم تا بهبودی برای بیمارتان حاصل شود. تنها کافی است یک بار خدمات مرکز گفتاردرمانی در منزل فردیس را امتحان کنید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!