مجله تاپ‌ناز‌

آموزش گلسازی با چرم با روش بسیار آسان و راحت

گلسازی با استفاده از چرم جزو هنرهای زیبای گلسازی می باشد. برای تهی این گل ها به مواد اولیه کمی نیاز است و می توانیم از خرده های چرم های محدود استفاده کنیم. با این آموزش گلسازی چرمی همراه ما باشید.

پارچه های چرم به دلیل انعطاف زیادی که دارند، گزینه خوبی برای گلسازی هستند. برای ساخت گل با چرم فقط کافی است که بدانید از کجا باید شروع کنید و چرم ها را چطور به شکل مورد نظر نزدیک کنید. در این مطلب راهکارهایی ساده برای آموزش گلسازی با چرم را به شما معرفی می کنیم که امیدواریم مفید باشد.

آموزش آسان گلسازی با چرم

یکی از ایده های ساخت گل های زیبا استفاده از وسایل ساده است. در این مطلب روش ساخت گل های زیبا با استفاده از چرم را به شما آموزش می دهیم. در ابتدا باید برای هر گل 4 عدد از الگوی زیر را با عرض 5 سانتی متر و 6 عدد را با عرض 6 سانتی متر از چرم برش بزنید.

گلسازی با چرم

در ادامه 4 عدد از الگوی با عرض 5 سانتی متر تهیه کنید.

گلسازی با چرم

لبه گلبرگ ها را با حرارت ملایم شمع کمی انحنا دهید. از این روش برای فرم دهی به گلبرگ ها، در گلسازی با فوم و پارچه نیز استفاده می نماییم.

گلسازی با چرم

طبیعی است با این حرارت دهی لبه گلبرگ خود را تا حد زیادی منعطف و به آن شکل خواهید داد.

گلسازی با چرمدر گلبرگ های بزرگتر باید لبه را بیشتر به پشت خم کنید.

گلسازی با چرمحال از چرم با رنگ روشن، مستطیلی به عرض ۴ سانتی متر و طول ۸ سانتی متر برش دهید و ان را مطابق تصویر زیر تا نیمه برش بزنید. (حدود سه سانتی متر) سپس چرم را رول نمایید.

گلسازی با چرم

در این مرحله، گلبرگ ها را از کوچک به بزرگ بچینید و چسب آنها را فیکس نمایید.

گلسازی با چرم

در ادامه نوبت به گلبرگ های بزرگ و در نهایت نیز نوبت به گلبرگ های خیلی بزرگ می رسد. گلبرگ ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و فرم اصلی گل را به وجود آورید.

گلسازی با چرم

در مرحله پایانی مطابق با تصویر زیر، قسمت های اضافی پشت کار را ببندید تا گل آماده شده راحت و آسان بر روی کار نصب شود.

گلسازی با چرم

ایده هایی برای گل سازی با چرم

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای ساخت گل با وسایل مختلف مانند تور، چرم، فوم، ساتن و … وجود دارد. گلسازی با چرم پیشنهاد جذابی است که به شیوه های مختلف انجام می شود. در صورتی که علاقمند به یادگیری ساخت گل های مصنوعی زیبا برای تزیینات مختلف هستید، در ادامه آموزش یک مدل گلسازی زیبا، تصاویر متنوع از گل های دست ساز قشنگ و ساده با استفاده از چرم را قرار داده ایم که هر کدام از این مدل های گل چرمی را می توانید ایده جذابی برای الگوی گلسازی با چرم باشند.

گلسازی با چرم

ساختن گل در منزل یکی از هنرهای دوست داشتنی و جذاب است که علاوه بر ایجاد سرگرمی و استفاده در تزیینات مختلف می تواند به عنوان منبع درآمد مورد توجه قرار بگیرد، حل انجام دادن این کار راحت است و نیاز به کمی ذوق و خلاقیت دارد، همان گونه که گفتیم، گل های دست ساز به عنوان گل های تزیینی کاربردهای زیادی می توانند داشته باشد و از آنها می توان برای تزینات مختلف مانند کفش، کیف، لباس، تل، جاسوئیچی، گلسر دخترانه و … مورد استفاده قرار داد، در ادامه مدل های متنوعی از گل های چرمی زیبا را مشاهده می کنید که می توانید از آنها الگو بگیرید.

گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم گلسازی با چرم

مطالب مشابه را ببینید!