مجله تاپ‌ناز‌

گنبد شیشه ای دماوند ; ساخت با شیشه استین گلس – مجری شرکت کاژه

گنبد شیشه ای دماوند ; ساخت با شیشه استین گلس – مجری شرکت کاژه

گنبد شیشه ای دماوند به قطر 3 متر و ارتفاع یک متر توسط توسط شرکت کاژه و با شیشه های تزئینی استنین گلاس ساخته شده است. در این سازه بجای شیشه های رنگی از شیشه های پتینه شده و طلایی استفاده شده است. معمولا در ساخت گنبد استین گلس به دلیل قرار گرفتن در برابر یو وی آفتاب میبایست از شیشه هایی استفاده شود که به ذات رنگی هستند، سقف دکوراتیو وکروی دماوند از 12 بخش متحدالشکل ساخته شده است. این گنبد شیشه ای بر روی بام یک آلاچیق و در محوطه یک ویلای شخصی در دماوند تهران نصب شده است.  کاژه پروژه های بسیاری را در سطح کشور و خارج از کشور به همین سبک اجرا نموده است. این شرکت تولید کننده شیشه های استین گلس و سازه های دکوراتیو میباشد. برای مشاهده فیلم ساخت و عکسهای بیشتر گنبد شیشه ای دماوند به سایت کاژه مراجعه فرمائید . اطلاعات تماس در پائین همین مقاله درج گردیده است.

گنبد شیشه ای دماوند ; ساخت با شیشه استین گلس – مجری شرکت کاژه

استین گلاس ( استند گلس، استین گلس ) شیشه ای دکوراتیو برای درب ورودی

درب ورودی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد، و سازنده های ساختمان هم تلاش میکنند که با ورودی مناسب یک ساختمانی متفاوت و خاص را به نمایش بگذارند. برای همین منظور استفاده از شیشه های دکوراتیو برای درب بسیار مرسوم است.  استین گلاس شیشه ای دکوراتیو میباشد که از منتاژ شیشه های کوچکتر با یک مفتول فلزی ساخته میشوند. قطعه شیشه های ریزتر میتواند از نوع شیشه های پتینه شده، رنگی و یا تراش خورده باشند. این شیشه های دکوراتیو کاربرد های فراوانی در دکوراسیون دارند. این شیشه ها  کاربردهای فراوانی در معماری و دکوراسیون دارند و چند سالی هست که بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. شیشه استین گلاس به اندازه خلاقیت و نو گرایی یک طراح میتواند کاربرد داشته باشد. این نوع شیشه دکوراتیو را میتوان به عنوان شیشه درب ورودی، سقف های تزئینی نورگیر و حتی به عنوان جدا کننده و پارتیشن هم استفاده نمود.

گنبد شیشه ای دماوند ; ساخت با شیشه استین گلس – مجری شرکت کاژه

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای

تقسیم بندی فضا برای ایجاد فضاهای کاربردی یکی از الزامات در دکوراسیون داخلی میباشد. پارتیشن شیشه ای یک راه کار منحصر به فرد برای این منظور میباشد، ایجاد یک اتاق شیشه ای مثل اتاق شیشه ای مدیریت و یا یک اتاق انتظار شیشه ای این امکان را به شما میدهد که به راحتی و در زیبایی تمام دپارتمانهای مختلفی ایجاد کنید. همینطور میتوانید با یک طراحی منحصر به فرد در بازسازی ساختمان یک اتاق کنفراتس شیشه ای و یا یک اتاق جلسات شیشه ای در ساختمان ایجاد نمائید. یکی از موارد پر کاربرد ایجاد یک حمام شیشه ای در اتاق خواب میباشد، مخصوصا وقتی که این موضوع در ابتدا در آپارتمان نیاز سنجی نشده باشد.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com

مطالب مشابه را ببینید!