مجله تاپ‌ناز‌

با یادگیری چه رشته هایی در آرایشگری می توان سریع وارد بازار کار شد؟

رشته آرایشگری دارای گرایش های متفاوتی است. این رشته با تاثیر گرفتن از دنیای مد و فشن، گسترش پیدا کرده و به تعداد رشته هایی که در آن می توان به صورت تخصصی فعالیت نمود، افزوده می شود. از آنجا که دنیای مد با سرعت باور نکردنی در حال رشد است و با توجه به گسترش استفاده  از بستر اینترنت و فضای مجازی، تمام مدل ها به سرعت در دست همگان قرار می گیرد. لذا آرایشگران باید به تمام مهارت های روز دنیا اشراف داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتری باشند.

وقتی صحبت از مد و زیبایی می شود، باید به این نکته توجه کرد که افراد بسیاری هستند که حاضرند برای زیبا به نظر رسیدن، هزینه کنند. در همین راستا شغل آرایشگری یکی از رشته های بسیار پردرآمد می باشد.

یکی از نکات مثبت شغل آرایشگری این است که به راحتی و با کسب مهارت و تخصص می توان پیشرفت کرد. اما در این میان رشته هایی هستند که نیاز به کسب تخصص و تمرین زیاد ندارند. از طریق این رشته ها می توان به سرعت وارد بازار کار آرایشگری شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از این رشته ها بپردازیم.

۱  بافت مو

یکی از کارهای رایج در تمام سالن های زیبایی، انجام بافت مو است. بافت مو در انواع مختلفی مثل: بافت کف سری، بافت آفریقایی، بافت هلندی، بافت مکزیکی، بافت تیغ ماهی، بافت دردلاک، بافت سه بعدی، بافت تل مانند و بافت چهل گیس ارائه می شود. اگر در یک آموزشگاه معتبر دوره آموزش بافت مو را بگذرانید، می توانید به سرعت وارد بازار کار این رشته بشوید.

۲- لیفت و لمینت ابرو

یکی از رشته هایی که اخیرا بسیار پرطرفدار شده و درآمد مناسبی دارد، لیفت و لمینت ابرو است. این کار به سادگی و با گذاشتن مواد مخصوص لیفت بر روی ابرو انجام می شود. با یک دوره آموزش لمینت ابرو در چند ساعت می توانید خیلی سریع وارد بازار کار این رشته بشوید.

با یادگیری چه رشته هایی در آرایشگری می توان سریع وارد بازار کار شد؟

۳– صاف کردن مو

صاف کردن مو با روش های متعددی مثل ریباندینگ مو، صافی و احیا مو، گلوبال مو، نانوگلوبال مو، پروتئین تراپی مو، پلکس تراپی مو، خاوریار تراپی و … انجام می شود. در بیشتر روش های صافی مو، از مواد شیمیایی و اتوی مو استفاده می شود، بنابراین باز کردن پولک های مو، مواد گذاری، اتوکشی و فیکس کردن مواد باید با ظرافت انجام شود.  صاف کردن مو نیز جزو رشته هایی است که از طریق آن می توانید خیلی سریع وارد بازار کار شوید و به درآمد فوق العاده برسید.

۴– لیفت و لمینت مژه

لیفت و لمینت مژه علاوه بر زیبایی و فرم دادن به مژه ها، یک نوع روش درمانی نیز محسوب می شود. آموزش لمینت مژه به یک جلسه چند ساعته نیاز دارد و بعد از آن می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید. اگر به دنبال درآمد بالاتر در این رشته هستید می توانید همزمان لیفت و لمینت ابرو و یا اکستنشن مژه را هم آموزش ببینید.

 

چگونه در رشته آرایشگری به درآمد بالا برسیم؟

تمام رشته هایی که عنوان شدند، جزو رشته های پرطرفداری می باشند که می توان از طریق آنها خیلی زود وارد بازار کار شد و درامد مناسبی نیز دارند. وقتی یک آرایشگر در رشته های آرایشگری مهارت لازم را به دست آورد، می تواند بر روی هنر خود هر میزان قیمتی بگذارد. دراین میان، نقش آموزشگاه هایی که بتوان از طریق آنها به فوت و فن تکنیک های رشته های مختلف اشراف پیدا نمود، پررنگ تر می شوند. لذا هنگام انتخاب آموزشگاه می بایست در خصوص استادان مربوطه، سابقه کار، تکنیک های مورد استفاده، ابزاری که استفاده می نماید و مواردی از این قبیل جستجو نمود. یک آموزشگاه خوب آرایشگری تمام این فاکتور ها را باید داشته باشد.

با یادگیری چه رشته هایی در آرایشگری می توان سریع وارد بازار کار شد؟

معرفی آموزشگاه دترلند با مجوز سازمان فنی حرفه ای

انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش انواع رشته های آرایشگری، مهم ترین بخش از شروع کار می باشد. اگر از همان ابتدا به صورت حرفه ای و اصولی آموزش نبینید، وقت و هزینه زیادی از شما به هدر می رود. بنابراین در ابتدا باید به دنبال بهترین مکان برای یادگیری رشته مورد نظرتان باشید.

در آموزشگاه دترلند از حرفه ای ترین و بروز ترین متد ها و لوازم استفاده شود و اساتید نیز به جدیدترین تکنیک های روز واقف هستند تا بتوانند رشته ها را به صورت کاملا حرفه ای اموزش بدهند.

در این اموزشگاه، بعد از گذراندن هر دوره، برای دریافت مدرک معتبر، توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوید. همچنین بعد از اتمام دوره های آموزش آرایشگری، به صورت نامحدود و تا هر زمان که حرفه ای شوید، مربیان پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن 02122843062 تماس بگیرید

مطالب مشابه را ببینید!