مجله تاپ‌ناز‌

روش های موثر و عالی برای تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

می توانید با صحبت کردن با همسرتان پی ببرید که چگونه بیشتر تحریک می شود. اگر گفتگو کنید و کمی زنانگی به خرج دهید می توانید بهترین رابطه جنسی را با همسرتان داشته باشید.

تحریک جنسی موثر مردان در رابطه جنسی

رابطه جنسی از مهم ترین فاکتورهای یک زندگی موفق است و از اهمیت ویژه ای در ازدواج برخوردار است . رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با این حال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند و از نقش موثر رابطه جنسیدر روابطشان بی خبرند . رابطه جنسی برای زن و مردان از اهمیت زیادی برخوردار است اما برای مردان یکی از مهم ترین فاکتورهای در ازدواج است . یک زن باید بتواند نیازهای مرد را در رابطه جنسی تامین کند و خواسته های او را در رابطه زناشویی بشناسد .

مردان هم مانند زنان برای برانگیختگی برای رابطه جنسی نیاز به مقدماتی دارند که ما در اینجا برای شما ذکر میکنیم.

یکی از هدف های تشکیل خانواده که می تواند در کنار پارامترهای لازم دیگر به بقای زندگی مشترک کمک کند داشتن رابطه جنسی صحیح و راضی کننده بین خانم ها و آقایان می باشد. برای رسیدن به این هدف مردان باید راه های تحریک جنسی زن قبل از رابطه جنسی را بدانند و در مقابل زنان نیز باید با راه های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی آشنا باشند. در این مطلب سعی بر آن است که به ساده ترین راه های تحریک مردان اشاره شود تا زوجین بتوانند با انجام وظایف صحیح خود در رابطه جنسی و زندگی زناشویی به تحکیم بنیان خانواده کمک کنند. هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

همانگونه که در مطلب راه های تحریک جنسی زن قبل از رابطه جنسی بیان شد، مردان آسان تر و زودتر از زنان تحریک می شوند که این خود از ویژگی های خاص مردان می باشد. با این حال لازم است که خانم ها با روش های تحریک مردان آشنا شوند.

مردان با این روشها در رابطه جنسی تحریک میشوند

کشف امیال جنسی برای تحریک مردان

اولین مرجله از مراحل در توانایی تحریک مرد توانایی در “برانگیختگی” می باشد. برای این که بتوانید زنِ دلربایی باشید که شوهرتان نتواند در برابرش مقاومت کند، باید در مورد آن چه باعث تحریکش می گردد با وی صحبت کنید. این تنها راهی است که می توانید بفهمید چه چیزی هر دوی شما را برای آمیزش آماده می کند. بعضی مردان با صحبت های عاشقانه و دلربا تحریک می شوند و برخی دیگر با رابطه فیزیکی. بنابراین شما باید با پرسیدن به این موضوع آگاه شوید.

برای تحریک مردان قبل از رابطه جنسی زنانگی به خرج دهید

برای تحریک مرد ظاهری زنانه داشته باشید

مردان عاشق زنانگی خانم ها هستند؛ بهترین راه برای توصیف زنانگی، فقدان توانایی ها و خصوصیات مردانه است که در آنها وجود ندارد که از جمله آن ها می توان به نداشتن خشونت، قابلیت، کارایی و قدرت مردانه اشاره کرد. یک زن زنانه باعث می شود مرد مردانگی بیشتری احساس کند و این احساس یکی از بهترین تجربیات برای اوست.

زنان زنانه هیچوقت به خود بی توجه نمی شوند و همیشه و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. هیچوقت افراطی برخورد نمی کنند اما این یکی از اولویت های آنهاست که بدانند ظاهرشان بر اطرافیانشان تاثیر می گذارد.

وقتی به ظاهرتان فکر می کنید، باید از طریق راه های زیر بر تفاوت هایتان با مردان تاکید داشته باشید

جنس لباس:سعی کنید لباس هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن و بافت های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس هایی کاملاً زنانه هستند. اصلاً تصور نکنید که از مُد افتاده اند. این جنس ها اگر با سبک و روش های امروزی دوخته شوند بسیار شیک خواهند بود.

رنگ لباس:رنگ های زنانه لطیف، کمرنگ، روشن و قوی هستند. حتی رنگ سیاه هم اگر با پارچه مناسب استفاده شود کاملاً زنانه خواهد بود. از رنگ های یکنواخت و خسته کننده مثل قهوه ای، طوسی و خاکستری دوری کنید. این رنگ ها فقط زمانی قابل استفاده هستند که با جنس پارچه، برش و سبکی زنانه استفاده شوند.

زیورآلات:استفاده از زیور آلات که هماهنگ با لباستان باشد را بیشتر کنید، می توانید تاثیر مردانه لباس ها را با استفاده هوشمندانه از تزئینات از بین ببرید.

آرایش:اگر می خواهید آرایش کنید، باید این کار را با مهارت انجام دهید. آرایش باید برای تاکید بر ویژگی های ذاتی شما باشد.

راه های غیر فیزیکی برای تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

لباس های زیر جدید و مهیج و تحریک کننده بپوشید:پوششی برایتحریک مرد مناسب است که باعث شود قسمت های عضو لیست فانتزی های جنسی او، بیشتر نشان داده شود. بنابراین ممکن است برهنگی کامل یک زن برای تحریک مرد اثر کمتری به همراه داشته باشد تا زنی که پوششی انتخاب کرده که بواسطه آن قسمت های محرک جنسی او برای فردی نمایان تر است. (مردان با دیدن قسمتی از اندام جنس مخالف تحریک می شوند که به آن لیست فانتزی های جنسی مردان گفته می شود.)

برجستگی های بدن زنان:اغلب مردان با دیدن بر جستگی های بدن همسر خود تحریک می شوند. بنابراین در به نمایش گذاشتن این مورد در مقابل او باعث تحریک مرد خود شوید.

از عطرهای خوشبو استفاده کنید.

حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید:آرایش و زدن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد.

معمولا مردها برای شروع رابطه جنسی پیش قدم می شوند. خانم ها نیز می توانند برای تحریک مرد و نشان دادن میزان علاقه یشان به همسر خود پیش قدم شوند.

پیش از شروع رابطه جنسی رفتار تحریک آمیز داشته باشید. رفتارهایی مانند عشوه و ناز زنانه قبل از نزدیکی بشدت سبب تحریک مرد می شود.

با مهربانی با او رفتار کنید، سعی کنید با حرف های عاشقانه، نگاه های هدف دار، حرکات و رفتار خود به آرامی همسر را تحریک کنید. بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به آرامی به او نزدیک شوید…

از طریق صحبت و لمس کردن میتوانید مردان را برای رابطه جنسی تحریک کنید

نوازش، ماساژ و تحریک آلت تناسلی برای تحریک مردان

این تکنیک ها معمولا شما و همسرتان را برای آمیزش سر حال می کند اما هیچ یک در رسیدن به ارگاسم هدف اصلی نیستند. بلکه این ها روش هایی حسی هستند برای ایجاد احساسی خوب و تبدیل معاشقه به یک تجربه دل انگیز و پر حرارت برای هر دوی شما.

در ادامه به چهار تمرین برای تحریک مرد پرداخته خواهد شد

مالش پشت:این تکنیک را می توانید با حرکات ساده ای انجام دهید؛ مثلا لغزاندن دستتان روی پوست، فشردن شانه ها (برای رفع خستگی) و قلقلک دادن ملایم. روش خوب دیگر این است که بازی دوران بچگی خود را تکرار کنید که در آن عباراتی را با انگشتتان روی پشت او می نویسید، مثلا “دوستت دارم” و از او بخواهید که بگوید چه نوشته اید. و بالاخره مطمئن شوید که به ملایمت و مهربانی همسرتان را نوازش کرده اید؛ قبل از این که به رختخواب بروید صورتش را نوازش کنید، در حالی که با هم تلویزیون تماشا می کنید، بازویش را مالش دهید. چنین نوازش هایی روشی عالی است که به شوهرتان بفهمانید که چه قدر به وی علاقمند هستید. همچنین تفکر او را نسبت به دستان شما و آن چه که می توانید با آن ها انجام دهید، عوض خواهد کرد.

ماساژ دادن:یک موزیک ملایم در اتاق خواب خود بگذارید و کمی خوشبو کننده هوا بزنید. سپس از او بخواهید یک دوش بگیرد تا ریلکس شود و سپس روی تخت یا حتی روی زمین بخوابد. به طوری که یک حوله نرم زیرش قرار داشته باشد و چند بالش زیر پاها و سرش قرار داشته باشد. کمی روغن (ترجیحا روغن مخصوص ماساژ) کف دست خود بریزید و با ملایمت به تمام بدنش بمالید. در این حالت احساس می کنید انرژی شما به او نفوذ می کند. کمکش کنید عمیق نفس بکشد و بگذارید نوازش آرامش بخش و عاشقانه شما را ذره ذره تجربه کند.

ماساژ و لمس آلت تناسلی شوهر:اگر چیزی وجود داشته باشد که مردان عاشق آن باشند اما زن ها اغلب از آن خجالت می کشند، همین کار است. دوست دارید که یک بار و برای همیشه یک تکنیک مطمئن در این زمینه را یاد بگیرید؟ راز موفقیت در لمس و ماساژ آلت تناسلی او با دست بسیار ساده است:از مردتان بخواهید که روی یک صندلی بنشیند و شما روی زمین و در بین پاهای او قرار بگیرید. سپس با کمی روغن یا کِرِم آلت او را به اندازه کافی چرب کنید. سعی کنید به روش های مختلف آلت او را ماساژ دهید و در عین حال عکس العمل های او را زیر نظر بگیرید و یا مستقیما از او بپرسید که این طوری ماساژ بدهم بهتر است یا آن طوری؟ همه جور بلا سر آلت او بیاورید مثلا، انگشتان خود را دور آلت او حلقه بزنید و در حالی که کمی آلت او را فشار می دهید دستتان را جلو و عقب کنید یا مثل گاز موتور سیکلت آن را بپیچانید سپس جای خود را تغییر دهید مثلا کنار او قرار بگیرید یا در حالی که آرنج شما روی سینه او قرار گرفته و ساعد دست شما روی شکمش است همان کارها را تکرار کنید. مطمئن باشید از نتایج به دست آمده هیجان زده خواهید شد.

تحریک دهان به دهان:بوسیدن از روش های تحریک دهان به دهان است. اغلب اوقات این عمل شروع فرایند آمیزش جنسی است. بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد. ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه ضروری است.

تحریک آلت شوهر با زبان و دهان:برای انجام رابطه جنسی دهانی نیز از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد و اینکه آیا اصلا با این رابطه موافق است یا خیر. اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان، برایتان خوشایند نیست از او بخواهید که قبل از شروع رابطه دوش بگیرد.

روشهای تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

آموزش ماساژ نقاط حساس بدن زن برای تحریک جنسی
روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان
روش های عشق بازی و تحریک جنسی همسر (18+)

مطالب مشابه را ببینید!