مجله تاپ‌ناز‌

جسد آقا داماد شب نامزد اش پیدا شد

در پي ناپديد شدن مرموز داماد جوان و كشف جسد او در چاهي به عمق 110 متر در شهريار، كارآگاهان با معماي پيچيده‌اي روبه‌رو شدند و تاكنون يك مظنون بازداشت شده است.
قاتل

به گزارش جام‌جم، ظهر شانزدهم شهريور امسال مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار در غرب استان تهران تماس گرفت و از ناپديد شدن داماد جواني در يكي از باغ‌هاي شهرك بهاران اين شهر خبرداد.

در پي اين تماس، ماموران كلانتري اميريه با حضور در محل حادثه به تحقيق از حاضران در باغ كه دو مرد و دو زن بودند، پرداختند و متوجه شدند آنها شب حادثه همراه داماد 25 ساله براي نظافت باغ و چيدمان ميز و صندلي به محل آمده‌اند اما پس از 30 دقيقه يكباره داماد جوان كه در حال جمع‌آوري برگ و زباله‌ها در باغ بوده ناپديد مي‌شود و جستجويشان براي پيدا كردن او بي‌نتيجه مي‌ماند.

در ادامه معلوم شد، آنها صاحب باغ را نيز مطلع كرده‌اند و با حضور او مشخص شده درون باغ يك چاه قديمي وجود دارد بنابراين با احتمال اين‌كه داماد جوان در آنجا سقوط كرده باشد در تماس با سامانه 125، درخواست كمك كردند كه آتش‌نشان‌ها وارد چاه شدند و تا عمق 90 متري چاه خشكيده جستجو كردند. اما فردي را كه در چاه افتاده باشد، پيدا نكردند.

كشف جسد مرد گمشده

يكي از افراد حاضر در باغ كه از بستگان داماد جوان بود، به ماموران ‌گفت به گفته صاحب باغ عمق چاه 110 متر است و از آنها خواست آتش‌نشان‌ها دوباره چاه را جستجو كنند. بنابراين ماموران در تماس با سامانه 125 از آتش‌نشان‌ها خواستند براي جستجوي دوباره به اين باغ بيايند.

با حضور آتش‌نشان‌ها عمليات جستجو آغاز شد و اين‌بار در عمق 110 متري چاه جسد داماد جوان پيدا شد.

در پي كشف جسد با هماهنگي قضايي افراد حاضر در محل همراه صاحب باغ و نوعروس براي تحقيقات به اداره جنايي اداره آگاهي شهريار منتقل شدند.

در مرحله بعدي نوعروس مورد تحقيق قرار گرفت و گفت: به مرد فوت شده علاقه‌مند بودم و تصميم به ازدواج داشتيم، اما خانواده او از شش سال پيش با اين وصلت مخالفت مي‌كردند تا سرانجام 10 روز پيش والدين شوهرم به ما اجازه ازدواج دادند و به خواستگاري‌ام آمدند و با هم نامزد كرديم.

وي اضافه كرد: شب حادثه من و دو عضو خانواده‌ام، داماد و يكي از بستگانش به باغ آمديم تا پس از نظافت، چيدمان ميز و صندلي‌ها را انجام دهيم. نامزدم پس از اين‌كه براي بردن بخشي از زباله و برگ‌هاي جمع‌آوري شده به انتهاي باغ رفت يكباره ناپديد شد و جستجويمان بي‌نتيجه ماند تا روز بعد جسد او را از چاه بيرون آورديم.

در پي اظهارات اين زن، ديگر افراد حاضر در باغ نيز بازجويي شدند و گفته‌هاي مشابهي را بيان كردند.

دستگيري تنها مظنون حادثه

در اين مرحله ماموران متوجه شدند لباس مردي كه از بستگان داماد جوان بوده خاك آلود و لكه خون و زخمي كوچك روي پيشاني او وجود دارد و وي تنها فردي بوده كه ‌گفته، ممكن است مرد جوان درون چاه افتاده باشد و با اصرار خواسته تا آتش‌نشان‌ها براي يافتن داماد چاه را جستجو كنند بنابراين وي، به‌عنوان تنها مظنون پرونده با دستور قضايي بازداشت شد.

اين مرد در بازجويي پليسي گفت در مرگ مرد جوان نقشي نداشته و نمي‌داند او چگونه درون چاهي 110 متري سقوط كرده و جانش را از دست داده است.

در ادامه تحقيقات تنها مظنون پرونده پنجشنبه 30 شهريور به شعبه دوم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهريار منتقل شد.

بنابراين گزارش، در پي اظهارات مظنون پرونده، براي او قرار قانوني صادر شد. تحقيقات پليسي ـ قضايي براي مشخص شدن علت مرگ داماد جوان ادامه دارد.

مطالب مشابه را ببینید!