مجله تاپ‌ناز‌

این گربه خانگی بد جنس ترین گربه دنیا شد

گربه بدجنس

ساكنان روستاي كوچك وينگريو در شمال غرب لندن از بيم يك حيوان درنده خواب و خوراك ندارند.اين حيوان هم به انسان ها و هم به سگ ها حمله مي كند.او دزدي وخرابكاري مي كند. به يك سرهنگ دوم بازنشسته ارتش انگليس حمله كرده و شش روز وي را به بيمارستان فرستاد.

اين هيولا يك گربه سفيد به نام اسكار است.

گول قيافه ملوس اين “پيشي ” پنج ساله را نبايد خورد. او يك وحشت عمومي است. اسكار درنده و بسيار مهاجم است. او به سگ ها و ساكنان روستاي وينگريو حمله ور مي شود. تام ريدگيو 77 ساله يكي از قربانيان اسكار نظامي سابق مزه حمله اين گربه را چشيده است. اسكار انگشت شست او را تا استخوان گاز گرفت و بازوي راستش را با كشيدن پنجه خونين و مالين كرد.

اين بازنشسته ارتش پس از خروج از بيمارستان ديگر بدون اسلحه ضد گربه سانان يعني يك هفت تير آب پاش از خانه بيرون نمي آيد.

اسكار علاوه بر خوي وحشيگري اش هم دزد است و هم خرابكار. اسكار غذا مي دزدد و با كشيدن پنجه هايش به چارچوب پنجره ها آنها را از شكل مي اندازد.

اما روز 17 اكتبر ،اسكار ناگهان ناپديد شد. با ناپديد شده اسكار فضاي وحشت عمومي در روستاي وينگريو رخت بربست. كودكان كه خيلي از اين “ببر جيبي ” مي ترسيدند توانستند به تنهايي به مدرسه بروند.

اسكار كجا رفته است؟ كارولين هيوز 36 ساله صاحب اسكار با خبر شده كه اسكار به 40 كيلومتري روستا رفته تا افراد ديگري را به وحشت بياندازد و ساكنان يك خانه را از زندگي سير كند. يك دام پزشك با كارولين تماس گرفت و به او اطلاع داد كه گربه را نزد او آورده اند.دام پزشك از طريق تراشه روي قلاده حيوان آدرس صاحبش را يافته بود.

 صاحب اسكار با نگراني از دام پزشك پرسيد:‌”او زنده است؟حالش خوب است؟”. دام پزشك با لحني تلخ پاسخ داد : ” او زنده است و حالش هم بيش ازاندازه خوب است و موجب دردسرهاي فراوان و مشكل آفريني است”.

كارولين فورا متوجه مي شود اين گربه خود او است كه پيدا شده است.

اما اين خبر خوبي براي ساكنان وينگريو نبود ، اسكار دوباره باز مي گردد. يكي از سكنان روستا مي گويد: “دلم مي خواست داخل يك تابوت باز مي گشت”.

با اين حال صاحب اسكار از “پيشي” خود دفاع مي كند. از نظر كارولين “دشمن شماره يك” روستاي وينگريو دوست داشتني و حتي بسيار باشخصيت است البته گاهي دست به شيطنت مي زند.

اما كارولين تاكيد مي كند كه گربه اش هرگز به بچه ها يا سگ ها حمله نكرده است. وي در عين حال قبول دارد كه اسكاريك بار به يك همسايه  حمله كرد اما خاطر نشان مي كند كه همسايه آغاز كننده دعوا بوده است.

با اين حال ، كارولين هيوز فرد بي مسئوليتي نيست. وي براي اينكه آرامش به روستاي وينگريو باز گردد تصميم دارد براي معالجه خشونت اسكار، او را تحت گياه درماني قرار دهد و همچنين اسكار را به حبس خانگي محكوم كرده  و ديگر گربه اجازه خروج از خانه را ندارد./جام جم انلاین

مطالب مشابه را ببینید!