مجله تاپ‌ناز‌

آموزش بافت مو حصیری 6 تکه برای افراد مبتدی + عکس

اگر در بافت مو مبتدی هستید و می خواهید آموزش بافت مو حصیری را خوب یاد بگیرید با دیدن  این مطلب می توانید موهای خود را به زیباترین شکل ببافید.

روش بافت مو حصیری به زیباترین شکل

بافت مو حصیری بین خانم ها محبوب است و از مد هم نمی افتد، بافت مو حصیری مناسب مهمانی و مجالس مختلف است. خانم های جوان و دختران می توانند از این مدل مو استفاده کنند و لازم نیست برای بافت موی حصیری به ارایشگاه بروند. در این مطلب طرز بافت مو حصیری را برای مبتدی ها آموزش می دهیم.بافت مو حصیری

آموزش بافت مو حصیری 6 تکه

می توانید با بافت موی حصیری 6 تکه بی نهایت زیبا شوید فقط کافی است طبق مراحل زیر پیش بروید، اگر مبتدی هستید و بار اول است که این بافت مو را انجام می دهید بهتر است روی پوستیژ تمرین کنید تا خوب حرفه ای شوید.

برای بافت مو حصیری 6 تکه باید موهای خود را به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس 3 دسته از موهایتان را جدا کنید و از سمت راست شروع به بافتن کنیدبه این ترتیب که اولی زیر دومی رو و سومی زیر قرار می گیرد. دومین بار دومین تکه از موها را از سمت راست بگیرید و مانند مراحل قبل اولی زیر دومی رو و سومی زیر ببافید برای بار سوم آخرین تکه را بگیرید و زیر و رو و زیر ببافید.

تمتم مراحل طی شده را برای 3 دسته سمت چم مو نیز نجام دهید به این صورت ک داهلی ترین قسمت دسته سمت چپ به صورت رو، زیر و رو می بافید سپس دسته دوم را زیر, رو و زیر میبافید و دسته آخر را رو, زیر و رو قرار میدهید.

حال خیلی راحت این روش را یاد گرفته اید و می بینید که با تمرین کردن بیشتر چقدر می توانید راحت تر این مدل مو را یاد بگیرید.

» همچنین ببینید :

آموزش تصویری بافت مو مدل دم اسبی با سنجاق کریستال

آموزش مدل موی جمع با بافت یکطرفه

آموزش 6 مدل زیبای بافت مو

مدل بافت مو کف سر

 

مطالب مشابه را ببینید!