مجله تاپ‌ناز‌

دلیل ازدواج نکردن و مجرد ماندن السا فیروز آذر چیست؟ + عکس السا

السا فیروز آذر

السا فیروز آذر بازیگر زن جذاب در مورد ازدواج نکردنش و دلیل مجرد ماندنش توضیحاتی داد. السا فیروز آذر با بازی در فسلم آتش بس به اوج معروفیت رسید.

راز ازدواج نکردن السا فیروز آذر و مجرد ماندنش فاش شد

جالب است بدانید که تهمینه میلانی خاله السا فیروز آذر است که وی با بازی در فیلم آتش بس تهمینه میلانی معروف شد.

این هنرمند 34 ساله سینما و تلویزیون پرده از راز ازدواج نکردنش برداشت و درباره دلیل تنها ماندنش گفت.

السا فیروز آذر بازیگر سینما در مورد یکی از علل ازدواج نکردنش در گفتگویی با یکی از شبکه های اینترنتی می گوید به دانشگاه رفتم و جهانم عوض شد. به مادر گفتم که می خواهم ازدواج کنم، مثلا عاشق و معشوق بودیم.
مادرهم به من گفت برو دانشگاه اگر همچنان همین حرف را می زدی ازدواج کن. السا فیروز آذر در ادامه اشاره می کند:یکسال خرده ای قبل از دانشگاه رفتن رابطه داشتیم. مادر به من گفت برو دانشگاه اگر همچنان اوکی بودی من حرف ندارم.

فیروز آذر در ادامه می گوید وقتی دانشگاه رفتم تمام طرز فکرهایم عوض شد. آدم دیگری شدم. نمی دانم خیلی سرکش شدم ،اصلا زندگیمو عوض کردم . من تا قبل از دانشگاه کتاب نمی خواندم و شروع کردم کتاب خواندن. توی آن سن صادق هدایت و مولانا خواندن و تجربه کسب کردم. آدم اصولا نترسی بودم و تجربه کردن را دوست داشتم.

ماجرای خیانت کردن نامزد السا فیروز آذر به وی

السا فیروز آذر

السا فیروز آذر بازیگر سینما

نامزدم را به یک دلیل موجه کنار گذاشتم. در آن سن و سال او را آزمایش کردم، آنهم سر بلند بیرون نیامد. من بسیار آدم حساسی هستم و روزی که این اتفاق افتاد با خودم گفتم من دیگر نمی گذارم این اتفاق بیفتد. هرگز و هرگز و هرگز. وی اشاره می کند نامزدم به من خیانت کرد و من خودم بسترش را چیدم، مثلا از طریق آدمی او را امتحان کردم که بعدها فهمیدم این چه کاری است.

بیوگرافی السا فیروز آذر

السا فیروزآذر متولد 25 شهریور 1362 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است.

السا فیروز آذر

عکسی از دوران کودکی السا فیروز آذر بازیگر سینما

وی بازی را از کودکی آغاز کرد و با فیلم «زن زیادی» ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی تر دنبال کرد.
السا فیروزآذر خواهر الناز فیروزآذر و خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان سینما است.
السا فیروزآذر تنها 7 سال داشت که اولین بازی خود را در فیلم افسانه آه 1369 آغاز کرد. در حال حاضر مانند خاله خود مشغول کارگردانی است .

السا فیروز آذر

السا فیروز آذر بازیگر سینما

بعد از آن در فیلم های دیگه چه خبر؟! 1370، کاکادو 1371، زن زیادی 1383، تقاطع 1384، آتش بس 1384، می ترسم پس دروغ می گویم 1384، نسکافه داغ داغ 1385، تسویه حساب 1386، سوپراستار 1386، مجنون لیلی 1386، ساعت سوخته 13866 و گروگان 13877 به ایفای نقش پرداخت.

السا فیروز آذر از خیانت کردن نامزدش و ازدواج نکردنش گفت

مطالب مشابه را ببینید!