مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت زن متولد ماه فروردین

01

شخصییت زن متولد فروردین ماه برج اول سال

عشق از زندگی جدا بوده است. بدون شک منظور افرادی غیر از زن های متولد فروردین ماه است . نمی دانم به کسی که عاشق یک چنین زنی باشد ، باید تبریک گفت و یا به حالش متاسف بود . ممکن است تصور کند که عشق همه چیز زندگی است .در حالی که او چنان مجذوب دنیای خاص خویشتن است که در عمل فقط آن را همه چیز زندگی می داند . او بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند.

طبیعی است که زندگی بدون مرد ، مفهومش زندگی بدون اسات عاشقانه نیست . او همیشه دلش می خواهد وشاید بتوان گفت نیازمند به آن است که قلب مهربان و خواب های طلایی اش به خاطر او بتپد و به همین دلیل هم همیشه یک چنین موجودی در ذهنش وجود دارد و موجودی که ممکن است مربوط به سالهایی بس طولانی گذشته و یا سالهای بسیار دور آینده باشد اما به هر حال او درشبهای مهتابی بهار به این عشق رو یایی خود می اندیشد و یکبه جالب آنکه بر غم وجود یک چنین آرزوی عمیقی اگر یک چنین شخصی وجود خارجی نداشته باشد ، کمبود آن را احساس نمی کند زیرا همیشه در ضمیر ناخود آگاهش معتقد است که هر کاری را ه یک مرد می تواند بکند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.

زن متولد فروردین خودش راهش را در زندگی باز می کند و مایحتاج زندگیش را خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون اینکه نیازی به وجود خودش خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون آنکه نیازی به وجود یک مرد داشته باشد . به نظر او انجام کارهایش به دست خودش خیلی سریعتر از آن صورت می گیرد که به انتظاردیگری بنشیند و طبیعی است که یک چنین خصوصیاتی به مزاج مغرور مردها خوش آیند نیست . زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه خواهان رهبری وپیشتازی است و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز میگردد.

دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و با وجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی می گردند که جزو این عده نباشد . او در صورت لزوم می تواند سریعا همرنگ جماعت بشود ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی ها چشم بپوشد و با سیل مخالفت ها سینه به سینه بجنگد و به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است ، دست رد بزند. این درست نمونه کاملی از خصوصیات اخلاقی یک متولد ماه فروردین است و او حتی پس از اینکه در زیر ضربات خرد کننده حوادث به کلی درمانده شد و تنها طفلش از دنیا رفت و مردی که دوستش می داشت وجایش را برای خاطر او به خطر انداخته بود ، ترکش کرد، باز قادر است بگوید که : « باشد و فردا هم برای خودش روز دیگری است » و این برای آمدنش انتخاب کرده است.

 

همچنین بخوانید : شخصیت مردان متولد فروردین ماه  و  افراد معروف فروردین  و  عکس نوشته فروردین

مطالب مشابه را ببینید!