مجله تاپ‌ناز‌

معرفی 5 عطر پاییزی زنانه بسیار خوشبو برای فصل پاییز

5 عطر خوشبوی زنانه ویژه فصل پاییز

در این مطلب 5 عطر بسیار خوشبو ویژع فصل پاییز را به شما معرفی می کنیم که از عطرهایی با رایحه‌های گرم‌تر، تلخ‌تر و سنگین‌تر مناسب اواخر فصل پاییز و ابتدای فصل سرما را مشاهده می کنید.

1. عطر زنانه بربری بریت شیِر از برند بربری Burberry Brit Sheer

عطر زنانه بربری بریت شیر از برند بربری Burberry Brit Sheer  که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و میوه‌ای دارد. این عطر ترکیبی از عطر لیچی، پرتقال یوزو، برگ آناناس و پرتقال ماندارین است که در قلب خود رایحه گل صدتومانی، شکوفه هلو و گلابی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر مشک سفید و چوب‌های معطر سفید ترکیب شده‌است. کمپانی بربری در ایران با نام باربری هم شناخته می‌شود.

معرفی 5 عطر پاییزی زنانه بسیار خوشبو برای فصل پاییز

ترکیبات میوه‌ای، به خصوص میوه‌های گرمسیری مثل آناناس، لیچی و گلابی در ترکیب با عطر گل‌های معطر همچون شکوفه هلو و گل صدتومانی رایحه‌‌ای ملایم و شیرین تولید می‌کنند که برای اوایل فصل سرد و انتقال تدریجی از رایحه‌های تابستانی به رایحه‌های مناسب فصل سرد بسیار مناسب هستند. برای خرید عطر بربری بریت شیر اینجا کلیک کنید.

2. عطر زنانه فلاور بامب از برند ویکتور اند رالف Viktor & Rolf Flower Bomb

عطر زنانه فلاور بامب از برند ویکتور اند رالف Viktor & Rolf Flower Bomb که در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر ترنج و چای سبز است که در قلب خود رایحه یاس رازقی، رز سنتیفولیا، گل فریزیا و ارکیده  کتیلیا را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر مشک و نعناع هندی ترکیب شده‌است. شیشه این عطر در تناسب با اسمش به صورت یک نارنجک کریستالی طراحی شده‌ که به صورت نمادین رایحه جذاب و وسوسه‌گر این عطر را به یکباره در محیط پراکنده می‌کند.

معرفی 5 عطر پاییزی زنانه بسیار خوشبو برای فصل پاییز

رایحه ترنج و چای سبز که رایحه‌های خنکی محسوب می‌شوند در این عطر با عطر چند گل معطر گرمسیری ترکیب شده‌اند و رایحه ملایم و شیرینی ساخته‌اند که در ترکیب با نت‌های زیرین شیرین و گرم مثل مشک به گرمی نزدیک شده و برای اوایل تا اواسط فصل پاییز گزینه مناسبی است. برای خرید عطر زنانه فلاوربامب فروشگاه اینترنتی مدیسه را ببینید.

3. عطر زنانه فانتزی از برند بریتنی اسپیرز Britney Spears Fantasy

عطر زنانه فانتزی از برند بریتنی اسپیرز Britney Spears Fantasy که در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد، رایحه‌ای گلی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر لیچی، بِه طلایی و کیوی است که در قلب خود رایحه یاسمن و شکلات سفید را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر زنبق زرد، مشک و چوب‌های معطر ترکیب شده‌است. این عطر معجون عشقی است که در یک بطری زیبا قرار گرفته. بطری این عطر با نگین‌های سواروفسکی اصل تزیین شده است.

معرفی 5 عطر پاییزی زنانه بسیار خوشبو برای فصل پاییز

همان طور که در بالا گفته شد، ترکیب دلپذیر عطر میوه‌های شیرین و گرمسیری در کنار عطر گلها، انتخاب مناسبی برای فصل پاییز است. رایحه گرم و دل‌انگیز شکلات سفید در ترکیب با رایحه شیرین و گرم چوب‌های معطر این عطر را به گزینه مناسبی برای اواسط و اواخر فصل پاییز و زمان شروع سرما تبدیل کرده‌است.

4. عطر زنانه کریستال نوار ( کریستال نویر) از برند ورساچه Versace Crystal Noir

عطر زنانه کریستال نوار ( کریستال نویر) از برند ورساچه Versace Crystal Noir که در سال ۲۰۰۴ به بازار آمد، رایحه‌ای کمیاب و ملیح دارد. این عطر ترکیبی از عطر هل سبز، زنجبیل و فلفل است که در قلب خود رایحه یاسمن، بهارنارنج، گل صدتومانی و نارگیل را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر عنبر، مشک و چوب صندل ترکیب شده‌است. طراحان این رایحه به دنبال ایجاد رایحه‌ای مرموز و جذاب برای یک زن اغواگر زیبا بوده‌اند.

معرفی 5 عطر پاییزی زنانه بسیار خوشبو برای فصل پاییز

کلمه Noir (نوار) در زبان فرانسه به معنای سیاه است. عطر کریستال نوار که ورژن تیره رنگ عطر پرطرفدار برایت کریستال برند ورساچه است، برای استفاده شبانه و مناسبت‌های خاص و فصل گرم طراحی شده‌است. رایحه گل‌های گرمسیری به همراه عطر ادویه‌های ترکیب شده‌در این عطر نه تنها بوی آن را خاص و فراموش‌نشدنی کرده‌است، بلکه به آن حالت شرقی، گرم و تندی بخشیده که در فصل سرما حسابی شما را گرم می‌کند و معاشرت با شما را به فعالیتی دلپذیر و دوست‌‌داشتنی تبدیل می‌کند. این عطر گرم و تند را برای اواخر فصل پاییز و زمان سرما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید عطر کریستال نوار (نویر) فروشگاه عطر مدیسه را ببینید.

 

5.  عطر زنانه کوکو نوار (کوکو نویر) از برند شنل   Chanel Coco Noir

عطر زنانه کوکو نوار (کوکو نویر) از برند شنل  Chanel Coco Noir که در سال ۲۰۱۲ به بازار آمد، رایحه‌ای چوبی و شرقی دارد. این عطر ترکیبی از عطر گریپ فروت و ترنج کالابریایی است که در قلب خود رایحه گل رز، نرگس، برگ گل شمعدانی و یاسمن را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر دانه تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک سفید ترکیب شده‌است. کمپانی شنل که از برترین و شیک‌ترین طراحان فشن و عطر است، این عطر را با الهام از شب‌های زیبای ونیز طراحی کرده‌است. این عطر سکرآور و وسوسه‌انگیز زنانه برای میهمانی‌های مجلل و باشکوه و مناسبت‌های خاص مناسب است.

معرفی 5 عطر پاییزی زنانه بسیار خوشبو برای فصل پاییز
رایحه‌های گرم و بی‌نظیر در این عطر به شکلی سحر‌آمیز با هم ترکیب شده‌اند تا وسوسه‌انگیزترین رایحه گرم و تلخ مناسب برای مناسبت‌های خاص را در فصل زمستان برای شما ایجادکنند. تنها نت‌های خنک این عطر؛ گریپ فروت و ترنج در ترکیب با انبوهی از نت‌های گرم گل‌های کمیاب و رایحه‌های گرم و تند چوب‌های معطر، رایحه نهایی گرم و تلخی را با میزان پراکندگی و ماندگاری بالا ایجاد کرده اند. دانه تونکا، چوب صندل، وانیل و گل شمعدانی از جذاب‌ترین و کمیاب‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده عطرها هستند و عطرهای حاوی این عناصر معمولا به علت تولید کم و کلکسیونی، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

مطالب مشابه را ببینید!