مجله تاپ‌ناز‌

ساعت مچی زنانه لاکچری | شیک ترین مدل ساعت زنانه

ساعت های مچی زنانه در انواع شیک با برندهای مختلف را در این مطلب مشاهده می کنید.

مدل های لوکس و زیبای ساعت مچی زنانه

ساعت مچی یکی از اکسسوری های جدایی ناپذیر در استایل زنان و مردان است ساعت های مچی تاثیر زیادی در خوشتیپی شما دارند و انتخاب یک ساعت مچی می تواند نظر شما را جذب کند.

ساعت مچی زنانه لاکچری

زیباترین ساعت های مچی زنانه

چه ساعتی مناسب برای مچ دست شماست:
ساعت‌های زنانه و مردانه از بسیاری جهات به یکدیگر شبیه هستند. اما یکی از راه‌های اصلی تفاوت آنها در اندازه آنهاست. اندازه قاب ساعت یکی از عوامل تعیین کننده انتخاب ساعت است. از آنجا که مچ دستان زنان به طور کلی از مچ دستان مردان کوچکتر است، اکثر ساعت‌های زنانه دارای اندازه‌های کوچکتر هستند.

ساعت‌ها در شکل و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، از صفحه های مینیاتوری زیر 20 میلیمتر گرفته تا غول 40 میلیمتری . اندازه مچ دست خود را اندازه بگیرید تا بتوانید بهترین ساعت مناسب با استایل خود را انتخاب کنید. اگر یک ساعت مچی برزگ را دوست دارید اما مچ شما ظریف است این نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

جنس بند ساعت:
بندهای ساعت در یکی از این دو دسته قرار می‌گیرند: بندهای فلزی یا غیر فلزی مانند بندچرمی. هنگام انتخاب بند یا دستبند، سبک آن و نحوه کارکرد آن را با سبک زندگی خود در نظر بگیرید. با این حال، هنگام انتخاب ساعت مچی زنانه، می‌توانید ساعتی را انتخاب کنید که بند قابل تعویض داشته باشد. این به این معنی است که ساعت شما می‌تواند با انواع مختلف بند متناسب باشد. به عنوان مثال ، یک بند چرمی می‌تواند ظاهری راحت و روزمره به ساعت بدهد، در حالی که یک بند فلزی می‌تواند همان ساعت را زیباتر و ظریف نشان دهد. این همه کاره بودن و انتخاب‌های بیشتر خرید شما را جذاب‌تر میکند.

رنگ ساعت:
یکی از مزایای بارز ساعت زنانه، تنوع رنگی گسترده‌ی آنهاست. رنگ ساعت می تواند برای صاحب آن بسیار مهم باشد. به عنوان مثال، یک ساعت سفید ممکن است در زنی با رنگ پوست روشن یا کسی که غالباً لباس‌های رنگ روشن می‌پوشد، ظاهر بهتری داشته باشد. رنگ‌های نقره‌ای یا بژ، می تواند با انواع رنگ‌های مختلف پوست و ویژگی‌های جسمی زنان مطابقت داشته باشد. طلا و پلاتین نیز از این نظر کاملاً متنوع عمل می‌کنند.  اما این رنگها نسبت به رنگ‌های مانند سیاه و سفید ظریف‌تر و ملایم‌تر هستند. رنگ بسیار شخصی است، حتی احساسی و مربوط به خلق و خوی فرد می‌باشد. اگر می‌خواهید ساعت شما هنگام پوشیدن، ظاهری پر جنب و جوش یا منحصر به فرد به شما بدهد، می توانید از رنگ‌های خاص‌تر مانند رزگلد استفاده کنید.

برندهای معتبر را انتخاب کنید:
بهتر است برای انتخاب یک ساعت خوب به برندهای معتبر اطمینان کنیم. اطمینان از کیفیت و دوام یک ساعت یکی از گزینه‌های مهم برای خرید ساعت مورد علاقه‌ی شما می‌باشد.

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت مچی زنانه در طرح های زیبا

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های مچی ست زنانه و مردانه

ساعت مچی زنانه لاکچری

انواع مدل های ساعت  مچی زنانه

ساعت های مچی زنانه در برندهای معتبر و گوناگونی در دنیا شناخته شده هستند و برخی از آنان از فلزهای گرانبها یی مانند نقره و طلا ساخته شده اند که دارای ارزش مالی چشم و شاید خرید آنها برای هر کسی مقدور نباشد .

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های مچی زنانه اسپرت

ساعت مچی زنانه لاکچری

جدیدترین ساعت های مچی زنانه

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های مچی زنانه دسته چرم

ساعت مچی های زنانه در دو نوع دسته چرم و مشکی و انواع صفحه سفید، مشکی ، گرد و مربع وجود دارند که انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است.در انتخاب ساعت مچی بهتر است به سایز دستتان توجه کنید و ساعتی مناسب سایز دست خود برگزینید.

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های مچی زنانه زیبا و شیک

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های جدید اسپرت مچی زنانه

ساعت های مچی خود را می توانید با انواع دستبند و اکسسوری های دیگرتان ست کنید. هر خانم شیک پوش و خوش سلیقه ای که می خواهد یک ساعت مچی خوب را انتخاب کند بهتر است از تصاویری که در این بخش از مد نمناک قرار داده ایم ، ایده بگیرد و با توجه به سلیقه خود بهترین ساعت را انتخاب کند.

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت مچی زنانه با صفحه مشکی

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های مچی زنانه زیبا

ساعت مچی زنانه لاکچری

ساعت های مچی صفحه مربع زنانه

شیک ترین مدل ساعت زنانه 2014

ساعت های جدید و اسپرت زنانه مدل Braccialini

Braccialini Hours 002 مدل ساعت مچی زنانه جدید Braccialini

ساعت های اسپرت زنانه

Braccialini Hours 003 مدل ساعت مچی زنانه جدید Braccialini

ساعت مچی زنانه جدید

Braccialini Hours 004 مدل ساعت مچی زنانه جدید Braccialini

مدل ساعت

Braccialini Hours 005 مدل ساعت مچی زنانه جدید Braccialini

Braccialini Hours 006 مدل ساعت مچی زنانه جدید Braccialini

مدل جدید ساعت زنانه

Braccialini Hours 007 مدل ساعت مچی زنانه جدید Braccialini

مطالب مشابه را ببینید!