مجله تاپ‌ناز‌

گلسازی با پارچه با ایده های جالب و خلاقانه بسیار جالب

آموزش گلسازی با پارچه را در این بخش آماده کرده ایم که با ایده های جالب و جذاب می توانید در منزل گل های پارچه ای زیبا تهیه کنید و از آنها برای تزیینات به خصوص تزیین لباس استفاده کنید.

گلسازی با استفاده از پارچه برای ساخت گل های پارچه ای یکی از فعالیت های جذاب است که در منزل بدون داشتن امکانات خاص می توانید آن را انجام دهید. در ادامه آموزش ساخت گل پارچه ای را می خوانید و با مراحل آن آشنا می شوید و با استفاده از توضیحات ارائه شده می توانید به سادگی در زمانی کوتاه در منزل گل های پارچه ای زیبا تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید تا روش ساخت گل پارچه ای را یاد بگیرید.

آموزش گلسازی با پارچه و ساخت گل پارچه ای زیبا

ساخت گل پارچه ای یکی از ساده ترین آموزش های ساخت انواع گل است که با آن می توانید انواع گل های پارچه ای زیبا را تهیه کنید. در این مطلب آموزشی که به شما ارائه می کنیم بسیار ساده است و می توانید پارچه های ساده و طرح دار را با جنس های مختلف تهیه کنید. در ادامه مشاهده می کنید که این مدل گل به راحتی تهیه می شود و کاربردهای زیادی دارد.

روش ساخت آسان گل با پارچه

برای ساخت این مدل گل از پارچه دلخواه استفاده کنید و از آن 5 عدد مربع با ابعاد شش در شش سانتی متر برش بزنید و آنها را روی یکی از قطرهای مربع را تا بزنید، با این کار شما 5 مثلث دارید که گلبرگ های گل را تشکیل می دهند. برای مرکز گل هم نیاز به یک دایره دارید که آن را از همان پارچه برش بزنید.

گلسازی با پارچه

برای نتیجه گیری بهتر و مرتب و ظریف شدن گل ها، می توانید گلبرگ ها را از محل تا شده اتو کنید.

گلسازی با پارچهگلسازی با پارچه

در این مرحله از ساخت گل روی قسمت بسته و تا خورده به صورت نیم دایره کوک بزنید سپس نخم را جمع کنید. می بینید که بعد از این کار، گلبرگ شما به صورت نیم دایره در می آید.

گلسازی با پارچهگلسازی با پارچه

حالا اضافات گلبرگ را قیچی کنید تا فرم کلی گببرگ تشکیل شود، سپس یک نخ از قسمت پایین تمام گلبرگها را رد کنید و آن را بکشید تا پنج گلبرگ در کنار هم قرار بگیرند و گل زیبایی ایجاد شود.

مطلب پیشنهادی: آموزش گلسازی با پارچه + روش مرحله به مرحله گلسازی با انواع پارچه

گلسازی با پارچهگلسازی با پارچه

در ادامه گلسازی می توانید با یک دکمه و پارچه دایره ای شکلی که قبلا تهیه کرده اید، مرکز گل را ایجاد کنید.

گلسازی با پارچهگلسازی با پارچه

ساختن کل پارچه ای ما تمام شده است، باید توجه داشته باشید که با استفاده از این آموزش و با این روش می توانید اقدام به ساخت گل با روبان هم کنید و گل های زیبا و جالبی را تهیه کنید.

گلسازی با پارچه

ایده ه برای ساخت گل با پارچه

ایده های متنوع و جذابی برای ساختن گل های زیبا برای تزیینات مختلف با استفاده از انواع پارچه نمدی، پارچه گیپر، حریر، نخی، مخمل، ریون، ساتن و … وجود دارد که استفاده از هر کدام از پارچه ها جذابیت خاصی ایجاد می کند و انجام این کار همان گونه که در بالا مشاهده کردید، زیاد سخت نیست بلکه با مشاهده الگوهای مختلف و با بهره گیری از مقداری سلیقه می توانید گل های مصنوعی زیبایی را با پارچه های رنگی بسازید و از هنر دستی خود لذت ببرید. در ادامه انواع مدل جدید گلسازی و ساخت گل با تور، روبان، پارچه نمد و … را مشاهده می کنید و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

گلسازی با پارچه

گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه گلسازی با پارچه

بخوانید: تصاویر عروسک پارچه ای + آموزش ساخت عروسک پارچه ای با الگو

مطالب مشابه را ببینید!