مجله تاپ‌ناز‌

آموزش خط چشم روباهی و روش کشیدن این خط چشم مرحله به مرحله

در این مطلب تاپ ناز آموزش آرایش صورت یا نحوه کشیدن خط چشم روباهی را به صورت مرحله و مرحله و بسیار آسان به شما آموزش می دهیم و می توانید در نهایت خط چشمی زیبا داشته باشید و چشم های شما جذابیتی خاصی داشته باشند.

خط چشم روباهی جزو مدل های نازک است که در امتداد خط مژه ها کشیده می شود، همچنین این نوع از خط چشم تا قسمت مرکزی چشم ها امتداد پیدا می کند و روی کل خط مژه ها کشیده نمی شود که در صورت تمایل می توانید برای زیبا شدن چشم های خود به کمک خطی نازک قسمت داخلی چشم ها را به مرکز آنها متصل کنید. این نوع سبک آرایش چشم تاکید زیادی روی گوشه داخلی و خارجی چشم دارد و باعث می شود که چشم شما بسیار زیبا و کشیده تر به نظر برسد.

آموزش نحوه کشیدن خط چشم روباهی

خط چشم مدل های متنوع دارد و می توانید به کمک خط چشم های گربه ای، دنباله دار، نازک، روباهی و … به چشم ها حالت و فرمی بی نظیر می دهد.

خط چشم روباهی

مراحل کشیدن خط چشم

1. در ابتدا پرایمر چشم را بزنید که باعث می شود سطح پوست پلک صاف گردد و سایه چشم و خط چشم ماندگاری بیشتری روی پلک چشم ها داشته باشند.

2. برای این سبک آرایش چشم بهتر است که از سایه محو و ملایم استفاده کنید و بهتر است سایه در قسمت خارجی پلک کشیده شود. کمی از سایه با رنگ ملایک به کمک براش مخصوص روی قسمت خارجی پلک بزنید و سایه را با حرکت رفت و برگشتی روی گوشه پلک بزنید و کمی از آن را به سوی مرکز چشم و روی خط پلک محو کنید.

3. با استفاده از ریمل به مژه های خود کمی فرم و حالت بدهید.

خط چشم روباهی

4. برای کشیدن خط چشم در ابتدا یک خط صاف و زاویه دار از از سمت خارجی به سوی مرکز چشم بکشید. باید توجه داشته باشید که دنباله خط چشم را باید بلندتر بکشید و سپس قسمت های خالی بین خط چشم و خط پلک را پر کنید تا خط چشمی که کشیده اید مرتب به نظر برسد.

5. باید توجه داشته باشید که برای داشتن ظاهر طبیعی تر باید خط چشم را در قسمت مرکزی چشم های کمی ملایم تر بکشید و سپس دنباله خط چشم را کمی بلندتر بکشید و به کمک خطی نازک انتهای خط چشم را تا استخوان ابروها امتداد بدهید.

خط چشم روباهی

6. خطی را که بر روی خط مژه های خود کشیده اید کمی ضخیم تر کنید همچنین این مدل خط چشم باید صاف باشد و به همین دلیل بهتر است تمام انحناها و نامرتبی های آن را از بین ببرید تا خط چشم صاف و مرتب داشته باشید.

7. پس از کشیدن خط چشم با استفاده از براش در امتداد خط چشم بکشید تا خطی محو و ملایم در دنباله خط چشم ایجاد شود.

خط چشم روباهی

8. قسمت داخلی چشم را کامل کنید. برای این کار باید یک مثلث کوچک در داخلی ترین قسمت چشم بکشید و راس این مثلث باید تیز و به سوی بینی باشد تا حالت چشم های شما روباهی شود و سپس قسمت داخلی مثلث را با دقت پر کنید.

9. برای اینکه خط چشم طاهری جذاب و تمیز داشته باشد می تانید با استفاده از براشی کوچک یا گوش پاک کن اطراف خط چشم را به کمک کانسیلر تمیز کنید.

خط چشم روباهی

باید توجه داشته باشید که در موقع کشیدن این مدل خط چشم باید به فرم چشم های خود توجه کنید تا بتوانید بر اساس مدل چشم های خود خط چشم خود را به روشی درست بکشید.

مطالب مشابه را ببینید!