مجله تاپ‌ناز‌

آپلود عکس با لینک مستقیم و سرعت بالا

آپلود عکس

 

آپلود عکس با لینک مستقیم و سرعت بالا

گاهی اوقات نیاز داریم فایل‌هایمان از جمله عکس، موزیک، فیلم، برنامه‌ها و … را از روی هارد رایانه‌ مان در اینترنت به سایت، وبلاگ یا صفحه شخصی خود انتقال دهیم . که برای این کار لازم است فضایی برای نگه‌داری عکس‌ها و فایل‌ ها داشته باشیم تا بتوانیم به سادگی، نقل و انتقال فایل از رایانه به اینترنت را انجام دهیم .

آپلود سنتر ها فضاهای مجازی بر روی محیط اینترنت می باشند که این فضا، را برای کاربران فراهم کرده اند که بتوانند عکس ها و فایل های خود را در این فضا ها ذخیره کرده و لینک اشتراکی آن را دریافت کرده و  آن را به اشتراک بگذارند.

اگر شما می‌خواهید فضایی مطمئن برای این کار داشته باشید، بهترین راه این است که سری به پارسیا آپ بزنید پارسیا آپ بهترین فضا برای آپلود عکس و فایل ها و اشتراک گذاری آنها در محیط اینترنتی برای شما می باشد.

پارسیا آپ یک سایت آپلود عکس و همچنین آپلود فایل می باشد شما همراهان عزیز می توانید هر نوع فایل از جمله فایلهای صوتی، تصویری، متنی، ویدیویی، عکس، آهنگ با لینک مستقیم و انواع دیگر فایل ها را در پارسیا آپ به راحتی و در سریع ترین زمان آپلود نمایید.

ویژگی های وبسایت پارسیا آپ

    • پشتیبانی از اکثر فرمت ها جهت آپلود
    • مدیریت فایل ها و عکس ها در پنل کاربری تان
    • استفاده از امکانات سایت به صورت رایگان
    • دارای پشتیبانی فعال که در صورت وجود سوال و مشکلی پاسخگو می باشند
    • ایجاد شرایط آپلود عکس با موبایل و رایانه

 

آموزش آپلود عکس و فایل در پارسیا آپ

 

برای بهره مندی از این سامانه برتر بایستی مراحل بسیار ساده ای را پشت سر بگذارید، و تمام مراحل کاملاً واضح بوده و افراد می توانند به راحتی آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

 

در ابتدا وارد سایت پارسیا آپ شده پس از ورود به سایت، صفحه ای طبق تصویر زیر برای شما ایجاد خواهد شد در ابتدا بر روی گزینه “ باز ” کلیک کنید .

 

سپس فایل یا عکس مورد نظرتان را از کامپیوتر یا موبایل خود انتخاب کرده و با زدن دکمه ” شروع آپلود ” آن را در سایت بصورت رایگان آپلود نمایید.

 

آپلود عکس با لینک مستقیم و سرعت بالا

 

بعد از طی این مراحل صفحه ای برای شما ایجاد می شود که لینک فایل و عکس مورد نظرتان را نمایش خواهد داد که شما می توانید از طریق این لینک، فایل تان را در هر جایی همچون محیط های چت و انجمنهای گفتگو با کاربران و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سایت ما با توجه به تجربه و تخصص بالایی که دارد همواره سعی کرده است با در اختیار قرار دادن بهترین امکانات و بالاترین سرعت در پارسیا آپ بهترین تجربه را در رابطه با آپلود و ذخیره سازی فایل ها را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده و شرایط بی نظیری را برای شما ایجاد کنیم.

اگر فقط یک بار تجربه ی آپلود عکس ، را از وبسایت ما داشته باشید بعد از یکبار امتحان کردن، سایت پارسیا آپ همواره انتخاب های بعدی شما در این زمینه خواهد شد .

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!