مجله تاپ‌ناز‌

اجاره ویلا در اطراف تهران با استارتاپ میهمان شو

برای چند روز استراحت در دل طبیعت مناطق مختلفی در اطراف تهران پیدا می‌شود. باغ‌های شهریار، طبیعت کردان، دماوند زیبا و کوچه‌پس‌کوچه‌های لواسان تنها چند مورد از مناطقی هستند که می‌توانید برای استراحتی کوتاه‌مدت روی آن‌ها حساب کنید. البته تنها تهرانی‌ها نیستند که بعد از یک هفته شلوغ‌کاری در هوای دودودم گرفته پایتخت برای تعطیلات آخر هفته راهی کردان و دماوند می‌شوند؛ در طول سال عده زیادی از نقاط مختلف کشور و استان‌های هم‌جوار برای سفر و گشت‌وگذار به اینجا می‌آیند؛ اما اهالی پایتخت به خاطر نزدیکی به این مناطق تمایل بیشتری برای برنامه‌ریزی سفر یکی‌دوروزه و اجاره ویلا در این حوالی دارند.

چالش‌ها و دردسرها برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب همیشه و در هر سفری همراه ماست. حالا اگر قرار باشد یک روستا یا شهر کوچک توریستی را به عنوان مقصد سفرمان انتخاب کنیم احتمالاً با چالش‌های بیشتری هم روبرو خواهیم شد. خصوصا اگر مقصد سفرمان در نزدیکی پایتخت باشد و تعطیلات آخر هفته و ایام خاص سال را برای سفر انتخاب کرده باشیم!

اجاره ویلا در اطراف تهران با استارتاپ میهمان شو

اقامت در سفر چه چالش‌ها و دردسرهایی به دنبال دارد؟

اجاره سوئیت و ویلا در قدیم یا به شکل رزرو تلفنی پیش از سفر و یا به شکل حضوری بعد از رسیدن به مقصد صورت می‌گرفت. در قدیم بعد از پیدا کردن لیستی از شماره تلفن‌ها با تمام مهمانپذیرها در شهر مقصد تماس می‌گرفتیم و بعد از مقایسه قیمت‌ها بدون اینکه توانایی بررسی امکانات، کیفیت خدمات و سطح بهداشت آن‌ها را با یکدیگر داشته باشیم برای رزرو یک مورد تصمیم می‌گرفتیم که معمولاً هم به دلیل بازدید نکردن از شرایط داخلی اتاق‌ها تجربه‌های خوبی از این روش نصیبمان نمی‌شد.

البته راه دیگری هم وجود داشت و آن منتظر ماندن تا رسیدن به مقصد بود. بعضی از مسافران هنوز هم همین شیوه را برای اجاره سوئیت انتخاب می‌کنند و نه تنها در بررسی موارد مختلف حسابی محدود می‌شوند که وقت زیادی از سفرشان را هم به دنبال پیدا کردن اقامتگاه مناسبشان از دست می‌دهند. گذشته از این روش اجاره حضوری سوئیت  و ویلا دردسرهای دیگری هم برای گردشگران به دنبال دارد.

پر بودن اقامتگاه‌ها و پیدا نکردن ویلای مناسب در ایام خاص سال مثل تعطیلات نوروز و تعطیلات آخر هفته، اجاره ویلا با هزینه‌های نامتعارف و غیرمنطقی، کیفیت پایین خدمات و بهداشت در بعضی ویلاها، صاحب‌خانه‌های کلاهبردار و سودجو، آشفتگی بازار دلالان اجاره ویلا و هدر دادن زمان زیادی از سفر به دنبال پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب از دردسرهایی هستند که معمولاً در اجاره ویلا به روش حضوری با آن‌ها مواجه می‌شویم.

طبیعتاً در چنین شرایطی بهتر است قبل از هر تصمیمی برای سفر به فکر رزرو اقامتگاه بود. حالا اگر قرار است مقصد سفرتان یکی از مناطق گردشگری اطراف تهران باشد این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر قصد اقامت شبانه در چنین مناطقی را داشته باشید باید حداقل از یک هفته قبل برای رزرو و اجاره سوئیت اقدام کنید. حالا می‌خواهد تصمیمتان اجاره ویلا در کردان باشد یا در هر منطقه تفریحی دیگری در اطراف تهران، دست بجنبانید و در اسرع وقت برای رزرو ویلای موردنظرتان اقدام کنید. چطور؟ میهمان شو به شما می‌گوید!

خدمات غیرحضوری اجاره ویلا راهی آسان و به‌صرفه!

هرچند که بازار کسب‌وکارهای اینترنتی در بعضی موارد دردسرهایی برای کاربران فضای مجازی ایجاد می‌کند، اما بعضی استارت ‌آپ‌ها در حوزه گردشگری بسیار قوی عمل کرده‌اند و کاربران را از روش‌های سنتی و قدیمی به سمت روش‌های غیرحضوری و آنلاین کشیده‌اند.

در حال حاضر حضور سرمایه‌گذاران متعدد در این حوزه باعث شده تا انجام تمام برنامه‌ریزی‌های موردنیاز برای سفر از طریق اینترنت امکان‌پذیر باشد. بخشی از این برنامه‌ریزی‌ها مربوط به خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیماست، بخش دیگری از آن به خرید و رزرو تور گردشگری اختصاص پیدا می‌کند و اما مهم ترین قسمت آن مربوط به اجاره و رزرو اقامتگاه است. میهمان شو یکی از این استارت آپ‌هاست که به صورت تخصصی در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه فعالیت دارد اما خدمات آن به این یک مورد ختم نمی‌شود. شما می‌توانید از طریق آدرس   mihmansho.com با ورود به صفحه اصلی سایت میهمان شو از خدمات دیگر این سامانه اینترنتی هم مطلع شوید.

میهمان شو همراه امن و معتبری برای سفرهای شماست که توانسته با پوشش دهی سراسری کشور و با فعالیت مستمر در این حوزه اجاره ویلا از شمال تا جنوب و شرق تا غرب را برای شما آسان کند. تمرکز اصلی این سامانه در ابتدا بر پوشش دهی نوار شمالی، شهرهای توریستی و تهران بود اما بعد از آن به تمام شهرستان‌های کوچک ایران رسید. برای مثال همین حالا می‌توانید برای اجاره ویلا در دماوند ، کردان و یا دیگر مناطق مختلف تهران با جستجو نام مقصد موردنظرتان به بیش از 100 مورد با امکانات مختلف و قیمت‌های متنوع روی سایت میهمان شو دسترسی پیدا کنید.

اجاره ویلا در اطراف تهران با استارتاپ میهمان شو

چطور از طریق میهمان شو ویلا رزرو کنید؟

یکی از مواردی که باعث محبوبیت سامانه آنلاین میهمان شو برای کاربران شده است فضای کاربری بسیار ساده این سایت است. همه‌چیز روی سایت میهمان شو در دسترس شماست. نوارهای جستجو روی صفحه اصلی و فیلترهای متعدد در صفحه معرفی اقامتگاه‌های هر شهر دیده می‌شود. صفحه چت با پشتیبان هم به سادگی روی تمام صفحات سایت در دسترس است تا اگر به مشکلی برخوردید به راحتی با تیم پشتیبانی این سامانه گفتگو کنید.

برای شروع کافی است نام شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد کنید تا پس از کامل شدن جستجو سایت تمام موارد موجود در شهر موردنظرتان به شما نشان داده شود. برای اجاره ویلا در لواسان تهران کافیست نام لواسان را به همراه تاریخ سفر و تعداد نفرات در نوارهای مشخص‌شده وارد کنید و بعد روی گزینه جستجو کلیک کرده تا به صفحه معرفی ویلاها وارد شوید.

شما می‌توانید گزینه‌های موجود در سایت را به ترتیب قیمت از ارزان تا گران و یا به ترتیب امتیاز ثبت‌شده از جانب کاربران قبلی مشاهده کنید و درنهایت بهترین گزینه‌ مطابق میل خودتان را به صورت رایگان درخواست رزرو خود را صادر کنید. تا زمان تائید میزبان فرصت دارید تصمیم قطعی خود را برای نهایی کردن مراحل رزرو و اجاره ویلا بگیرید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!