مجله تاپ‌ناز‌

اقامت در هتلی که به سبک صفویه ساخته شده است!

ما در این مقاله، قدیمی‌ترین هتل جهان که در اصفهان است و محبوبیت بسیار بالایی دارد را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت، روشی برای رزرو آنلاین آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

اقامت در هتلی که به سبک صفویه ساخته شده است!

هتل عباسی اصفهان؛ قدیمی‌ترین هتل جهان!

اگر قصد داشتید به اصفهان سفر کنید و چند روزی را در این شهر اقامت کنید، انتخاب هتل بسیار مهم است. پیشنهاد ما به شما این است که حتما اقامت در هتل عباسی اصفهان را تجربه کنید. این هتل زیبا و شیک که قدیمی‌ترین هتل جهان نیز می‌باشد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر و ایران است که تجربه‌ی اقامت در آن، قطعا از یادتان نخواهد رفت. این هتل 300 ساله، جزو هتل‌های 5 ستاره اصفهان است که اقامت در آن برای گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی، بسیار جذاب است. هتل عباسی که در چهارباغ عباسی ساخته شده، معماری بی‌نظیری دارد که با ورود به آن، قطعا شگفت زده خواهید شد. در معماری و طراحی این هتل، از عناصر مربوط به دوران صفویه الهام گرفته شده است. هتل عباسی در حال حاضر با 224 واحد اقامت، شامل اتاق و سوئیت، از مسافران داخلی و خارجی که به این شهر تاریخی سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند.

برای رزرو هتل عباسی اصفهان اسنپ تریپ با قیمت مناسب، روی لینک پایین کلیک کنید:

https://www.snapptrip.com/

امکانات هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی امکانات مختلفی دارد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران‌های مختلف آن اشاره کرد. کیفیت غذاهای رستوران‌های این هتل آنقدر بالاست که دیگر نیازی نیست برای صرف غذا، از هتل خارج شوید و به دنبال رستوران در شهر بگردید. شما می‌توانید بهترین غذاها را در رستوران‌های داخل هتل میل کنید. علاوه بر این، هتل عباسی امکانات تفریحی متنوعی نیز دارد که استفاده از آنها، تجربه‌ی اقامت شما را در این هتل، خاطره‌انگیزتر خواهد کرد. از جمله این امکانات می‌توان به سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و همچنین آرایشگاه مردانه اشاره کرد.

دسترسی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در بهترین جای شهر، یعنی بلوار چهارباغ عباسی ساخته شده است. این بدین معناست که با اقامت در این هتل، دسترسی خیلی راحتی برای دیدن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مانند کاخ عالی قاپو، کاخ چهلستون و همچنین میدان نقش جهان خواهید داشت و هزینه‌هایتان برای رفت و آمد با تاکسی، به حداقل کاهش می‌یابد.

رزرو هتل در شهر اصفهان

شما می‌توانید هر یک از هتل‌های اصفهان اسنپ تریپ را بصورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن آن رزرو نمایید. برای این کار کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، در بخش هتل داخلی، نام شهر اصفهان را جستجو نموده و تاریخ مورد نظر برای اقامت در این شهر را نیز مشخص کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های موجود را به شما نمایش خواهد داد که می‌توانید با مقایسه آنها، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

مطالب مشابه را ببینید!