مجله تاپ‌ناز‌

آشنایی با تاریخچه پیتزا و اولین پیتزا فروشی اصفهان با اسنپ فود

پیتزا از غذاهای فست فودی بسیار خوش طعم و پرطرفدار است که تمام افراد در سنین مختلف از خوردن آن لذت می‌برند. اما به نظر شما این غذای جذاب اولین بار به چه صورت طبخ شده است. در ادامه قصد داریم با تاریخچه پیتزا به عنوان پرطرفدارترین فست فود در تمام دنیا بپردازیم.

آشنایی با تاریخچه پیتزا و اولین پیتزا فروشی اصفهان با اسنپ فود

تاریخچه اولین پیتزا در دنیا

 

علاوه بر آن اول اولین پیتزا فروشی در شهر اصفهان را به همراه آدرس و مشخصات تعدادی از بهترین پیتزافروشی‌های این شهر معرفی می‌کنیم.

پخت اولین پیتزا در دنیا

در فرهنگ‌های مختلف قبل از معرفی پیتزا، غذاهای مختلفی با این سبک تهیه شده است. نان‌هایی مسطح که با مواد خوراکی مختلفی روی آن‌ها را می پوشاندند. فوچا نیز نوعی پیتزای اولیه بود که قبل از پیتزا طبخ شده و رومیان به آن پانیس فوکاکیوس می‌‌گفتند. اما پیتزای امروزی برای اولین بار در قرن نوزدهم میلادی و در شهر ناپل ایتالیا طبخ شد.

رافائل اسپوزیتو فردی نانوا بود که در شهر ناپل کار می‌کرد. او پیتزای مخصوصی را تهیه و به عنوان هدیه برای پادشاه امبرتو و ملکه مارگریتا ارسال کرد. در این پیتزا تنها از رنگ‌های سفید، سبز و قرمز استفاده شده بود تا مشابه با پرچم این کشور باشد. به همین دلیل این پیتزا اکنون نیز به نام پیتزا مارگریتا شناخته می‌شود. این نانوایی را می‌توان اولین پیتزا فروشی جهان دانست.

آشنایی با تاریخچه پیتزا و اولین پیتزا فروشی اصفهان با اسنپ فود

پخت اولین پیتزا در دنیا

 

کلمه پیتزا نیز در سال 977 در گائتا و پس از آن در سایر شهرهای ایتالیا ثبت شده است. تهیه و خوردن پیتزا در دوره جنگ جهانی دوم شهرت پیدا کرد و سربازان از نان‌های پخته شده به همراه مواد خوراکی که بر روی آن‌ها قرار گرفته بود برای وعده‌های غذایی استفاده می‌کردند. پس از جنگ جهانی دوم کم کم این غذای خوشمزه و لذیذ در میان سایز کشورها نیز شناخته شد و مهاجران آن را به سراسر اروپا رواج دادند.

 

معرفی بهترین پیتزا فروشی‌های اصفهان

پیتزا امروزه غذایی بسیار محبوب در تمام دنیا است. شهرهایی مانند اصفهان به دلیل تعداد بالای گردشگر، دارای رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و فست فودهای بیشتر و متنوع‌تری نسبت به سایر شهرها هستند. همین امر سبب می‌شود تا بسیاری از افراد برای انتخاب رستوران و فست فود دچار سردرگمی شوند. از این رو چند نمونه بهترین پیتزا فروشی اصفهان را در ادامه بررسی می‌کنیم.

پیتزا پیتزا

پیتزا پیتزا اصفهان یکی از مجموعه‌های بسیار عالی و باکیفیت در شهر اصفهان است که توسط جوانانی تحصیل کرده در سال 74 تأسیس شده است. این پیتزا فروشی اکنون 27 شعبه در سراسر کشور دارد و خدمات بسیار عالی و ماندگاری به مشتریان ارائه می‌دهد. کیفیت، کمیت و مشتری مداری سه اصل مهم و اساسی در این مجموعه است که در تمام سال‌های تأسیس توجه ویژ‌ه‌ای به آن‌ها صورت گرفته است.

پیتزا پیتزا دارای چندین شعبه در مناطق مختلف اصفهان ازجمله بوستان سعدی، خیابان رباط دوم، خیابان مشتاق دوم، خیابان پروین اعتصامی، خانه اصفهان، بلوار کاوه، سپاهان شهر، بهارستان، خمینی شهر، شهرضا، نجف آباد، مبارکه، شاهین شهر و فولاد شهر است. از انی رو در تمام نقاط شهر اصفهان به این مجموعه دسترسی خواهید داشت. برای سفارش آنلاین پیتزا اصفهان نیز می‌توانید از طریق شعب مختلف آن اقدام کنید.

پیتزا فوریو

بهترین پیتزا ایتالیایی اصفهان را در پیتزا فوریو نوش جان کنید. انواع مختلفی از پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی، پیتزا ملل، برگر، غذاهای اصلی، سالاد و پیش غذا و .. در این مجموعه بی‌نظیر سرو می‌شود. فوریو به عنوان برندی تخصصی در زمینه تهیه و سرو انواع مختلف پیتزا شناخته می‌شود. محصولات بسیار باکیفیت، فضای داخلی بسیار شیک و زیبا و پرسنل با اخلاق و حرفه‌ای از مهم‌ترین ویژگی‌های پیتزا فوریو هستند.

آشنایی با تاریخچه پیتزا و اولین پیتزا فروشی اصفهان با اسنپ فود

فست فود فوریو فست فودی بی نظیر در اصفهان

 

این پیتزا فروشی در خیابان فیض جنوبی، جنب مسجد رکن الملک واقع شده است. همچنین از طریق شماره تماس 03136617171 می‌توانید برای تماس با مجموعه و ثبت سفارش استفاده کنید تا بهترین و باکیفیت‌ترین غذا را درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش پیتزا بزرگ در اصفهان با مجموعه پیتزا فوریو تماس بگیرید.

پیتزا پانیذ اصفهان

پانیذ مجموعه بی‌نظیری در شهر اصفهان است که انواع مختلفی از پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی، برگرها، سوخاری، سالاد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن سرو می‌شود. پیتزا پانیذ در رباط دوم، نبش میدان علیخانی (ملک شهر ) واقع شده است و از طریق شماره تماس 03134500704 می‌توانید با مجموعه در تماس باشید.

امکان سفارش آنلاین نیز فراهم شده تا دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشید. برای سفارش غذا دریایی اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?category=42&page=0 می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

فست فود سکه طلا

سکه طلا یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین فست فودهای شهر اصفهان است که با فضایی آرام و دنج مشغول سرویس دهی و خدمت رسانی به همشهریان و گردشگران است. این فست فود در سال 88 تأسیس شده و غذاهای فست فودی بسیار خوشمزه و باکیفیتی در آن سرو می‌شود. مجموعه‌ای که تنها هدف آن تهیه و تحویل غذا با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن است.

این فست فود در خیابان وحید، نبش خیابان خاقانی واقع شده است. شماره تماس مجموعه نیز 03136270706 است و می‌توانید در ساعات 18 تا 24 هر روز با آن‌ها تماس گرفته و فست فود موردنظر خود را سفارش دهید. پیج اینستاگرام سکه طلا نیز seketala_restaurantcafe@ است که می‌توانید برای دریافت طالاعات بیشتر از آن استفاده کنید.

آشنایی با تاریخچه پیتزا و اولین پیتزا فروشی اصفهان با اسنپ فود

فست فود سکه طلا اصفهان

منوی متنوع و بی نظیر این مجموعه از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. در سکه طلا انواع مختلفی از پیتزاهای ایتالیایی، آمریکایی، برگرها، ساندویچ‌ها، غذاهای فرنگی، پاستا، پیش غذا و نوشیدنی‌های باکیفیت سرو می‌شود. با یکبار امتحان کردن غذاهای فوق العاده سکه طلا و پیتزا خانواده اصفهان، به مشتری همیشگی این مجموعه تبدیل می‌شوید.

 

 

سخن آخر

اصفهان شهری بزرگ و دیدنی است که هزاران گردشگر هر ساله از آن دیدن می‌کنند. تنوع بالایی از رستوران‌ها و فست فودها در این شهر وجود دارد تا در کنار مشاهده زیبایی‌های این شهر، لذت خوردن غذایی خوشمزه را نیز تجربه کنید.

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران‌های پیتزا فروشی‌های شهر اصفهان معرفی شده‌اند تا در صورت تمایل به خوردن این غذای فست فودی خوشمزه و جذاب، از آن‌ها استفاده کنید. امکان سفارش آنلاین نیز از این مجموعه‌ها وجود دارد تا از هر کجای شهر برای سفارش و تحویل درب منزل اقدام کنید.

مطالب مشابه را ببینید!