مجله تاپ‌ناز‌

بلیط ارزان هواپیما تهران اصفهان در اسنپ تریپ

اصفهان شهر جاذبه‌های گردشگری است، از طبیعت‌گردی تا تماشای تغییرات معماری ایرانی در طول قرن‌ها و حتی خرید سوغاتی. این شهر با تهران فاصله زیادی ندارد، با ماشین حدود چهار تا پنج ساعت در راه خواهید بود. اما پرواز تهران اصفهان شما را در کمتر از یک ساعت به شهر زیبای اصفهان می‌رساند. در سال‌های اخیر، قیمت بلیط هواپیما افزایش‌یافته است. بااین‌همه، اسنپ تریپ این فرصت را برای شما محیا می‌کند تا با پیداکردن بلیط ارزان هواپیما تهران به اصفهان سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

1 8

بهترین زمان برای سفر به اصفهان

اگر می‌خواهید زمانی به شهر زیبای اصفهان بروید که ازدحام و تراکم مسافر در این شهر کمتر است، فصول سرد سال را انتخاب کنید. در ما‌های سرد سال بلیط هواپیمای پرواز تهران به اصفهان نیز قیمت پایین‌تری دارد. در نتیجه، مسافرت شما اقتصادی‌تر خواهد بود. به‌علاوه، این امکان را خواهید داشت تا از مناظر زیبای زمستانی اصفهان لذت ببرید. در این ماه‌ها، بازار اصفهان نیز خلوت‌تر است. به‌علاوه، خوردن بریانی اصفهان با جگر سفید در فصل زمستان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بااین‌حال، بهترین زمان برای سفر به اصفهان، ایام نوروز و تعطیلات تابستان است. دیدن شهر اصفهان به‌ویژه در فصل بهار، صفای خاصی دارد. ازآنجاکه تعداد مسافر در این فصل زیاد است، قیمت بلیط هواپیمای تهران به اصفهان نیز افزایش خواهد داشت؛ بنابراین یافتن بلیط ارزان هواپیما دشوار خواهد بود.

پرواز تهران اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

فاصله هوایی تهران اصفهان حدود 338 کیلومتر است و هواپیما این فاصله را در کمتر از یک ساعت طی می‌کند. البته زمانی را که از منزل تا فرودگاه مبدأ و از فرودگاه مقصد تا محل موردنظر طی می‌کنید را نیز باید در نظر بگیرید. پرواز تهران به اصفهان از فرودگاه مهرآباد به ترمینال پرواز‌های داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود.

قیمت بلیط پرواز تهران اصفهان

قیمت بلیط هواپیما، چه برای پرواز‌های داخلی و چه برای پرواز خارجی در فصول مختلف سال و حتی روز‌های مختلف هفته، متفاوت است. علاوه بر این، نوع پرواز، کلاس پرواز و ساعت پرواز نیز بر قیمت بلیط هواپیما اثر می‌گذارند.

فراموش نکنید که شهر اصفهان یک شهر گردشگری مهم ایران بوده و هرساله پذیرای صد‌ها هزار گردشگر از نقاط مختلف ایران و جهان است. اما به‌طورکلی، قیمت بلیط هواپیما برای پرواز تهران به اصفهان، در فصل‌های سرد سال کمتر از فصل‌های پرمسافری مانند بهار و تابستان است. اگر قصد سفر نوروزی یا تابستانی به اصفهان را دارید، بلیط را دست‌کم یک ماه قبل از موعد سفر خود خریداری کنید.

2 10

آیا امکان تهیه بلیط ارزان برای پرواز تهران اصفهان وجود دارد؟

اگر قصد تهیه بلیط ارزان هواپیما را دارید، باید چند نکته مهم را همیشه در خاطر داشته باشید. نکته اول این‌که دو تا سه هفته قبل، برای رزرو بلیط خود اقدام کنید. نکته دوم، خرید بلیط لحظه آخری چارتری است که امکان خرید آن از چند هفته قبل تا یک الی دو روز مانده به سفر وجود دارد.

در حالت کلی، بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان زمانی است که تعداد مسافر کم باشد. فصل‌های کم مسافر یا آف سیزن برای پرواز تهران به اصفهان معمولا فصل‌های سرد سال هستند. همچنین، احتمال پیداکردن بلیط ارزان برای روز‌های وسط هفته بیشتر خواهد بود. اگر قصد شما از مسافرت به شهر زیبای اصفهان، گردشگری یا دیدار خانواده در ایام تعطیل است، حداقل از سی روز قبل، بلیط خود را خریداری کنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما پرواز تهران اصفهان در اسنپ تریپ

سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما اسنپ تریپ برای پرواز‌های داخلی به‌تمامی شهر‌های دارای فرودگاه فعال است. پرواز از تهران به اصفهان توسط چندین ایرلاین انجام می‌شود که اطلاعات لحظه‌ای همه آن‌ها را می‌توانید در اسنپ تریپ پیدا کنید. برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما از اسنپ تریپ اینجا را کلیک کنید. اگر با تکنیک‌های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری آشنا باشید، می‌توانید در مرجع پرواز‌های داخلی اسنپ تریپ شانس خود را برای خرید بلیط ارزان تهران به اصفهان امتحان کنید.

جمع‌بندی

شهر زیبای اصفهان، یکی از شهر‌های گردشگری مهم ایران است و همیشه مسافر برای پرواز تهران اصفهان وجود دارد؛ بنابراین امکان تهیه بلیط ارزان هواپیما همیشه وجود ندارد، اما می‌توانید با رصد کردن بلیط‌های لحظه آخری، شانس خود را امتحان کنید. همچنین تعداد مسافران در فصل‌های سرد سال کمتر می‌شود و قیمت بلیط هواپیما هم به همین نسبت در این فصول پائین‌تر می‌آید. اگر مایل هستید در ایام نوروز یا تعطیلات تابستانی به این شهر سفر کنید، حتما دست‌کم از یک ماه قبل، بلیط خود را تهیه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!