مجله تاپ‌ناز‌

بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای معامله ارز دیجیتال و به طور کلی ورود به بازار کریپتو کارنسی باید انجام دهید،  انتخاب یک صرافی معتبر و مناسب است. بسیاری از افراد معتقدند که صرافی‌های ایرانی امنیت و اعتبار کافی برای سرمایه گذاری ندارند. بنابراین در این مطلب یک راهنمای کامل برای یافتن بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان را تدوین کرده‌ایم. لطفا تا انتها با ما همراه شوید.

ویژگی‌های بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

از آنجایی که ایران در معرض شدیدترین تحریم‌های مالی قرار دارد، تقریبا هیچ صرافی خارجی به راحتی با کاربران ایرانی کار نمی‌کند. بنابراین استفاده از صرافی خارجی که معتبر باشد برای ایرانیان اهمیت دوچندانی دارد. در ادامه با ویژگی‌های بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان آشنا می‌شویم:

  • امنیت بالا

زمانی که دارایی خودتان را به صورت دیجیتال در اختیار صرافی می‌گذارید، باید بتوانید به امنیت آن نیز اعتماد کنید. یک صرافی امن با چند تکنیک و به صورت دو مرحله ای از حساب کاربری شما محافظت می‌کند و سابقه هک شدن یا درز امنیتی ندارد. همچنین در صرافی‌های امن دارایی مشتریان در کیف پول‌های سرد که به دور از دسترس هکرها هستند، ذخیره می‌شود.

  • نقدینگی بالا

بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان صرافی است که نقدینگی بالایی در اختیار داشته باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن دارایی را در اختیار شما قرار دهد. صرافی‌هایی مثل صرافی MEXC که تعداد کاربر آنها بیشتر است، حجم معاملاتی و نقدینگی آن نیز بالا بوده و زمانی که می‌خواهید از حسابتان پول برداشت کنید، آن را به سرعت در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • کارمزد پایین

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کارمزد منصفانه آن برای معاملات انجام شده است. در صورتی که به این نکته توجه نداشته باشید،  ممکن است تمام یا بخش قابل توجهی از سودی که از معاملات به دست آوریده‌اید را به عنوان کارمزد پرداخت کنید.

  • تجربه کاربری آسان

منظور از تجربه کاربری آسان این است که در سایت به راحتی بتوانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید و سردرگم نشوید. بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان صرافی است که قالب و طراحی آن باعث می‌شود، راحت تر بتوانید قسمت‌های مختلف را باز کنید و معاملات خود را به راحتی پیگیری کنید. به این منظور برخی صرافی‌ها اپلیکیشن دسکتاپ و موبایل نیز ارائه می‌کنند تا راحت تر به پلتفرم دسترسی داشته باشید.

  • پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال

برخی صرافی‌ها تنها از برخی رمز ارزها پشتیبانی می‌کنند و این باعث می‌شود فرصت معامله روی برخی ارزها را از دست بدهید. توصیه می‌کنیم صرافی را برای معامله انتخاب کنید که فرصت معامله روی دارایی‌های دیجیتال مختلف را برای شما فراهم کند.

بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کدام است؟

پس از آشنایی با ویژگی‌های بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان، ممکن است بپرسید کدام صرافی‌ها بیشتر به این معیارها نزدیک هستند. در ادامه با صرافی BINGX و صرافی MEXC به عنوان دو مورد از معتبرترین صرافی‌های خارجی آشنا می‌شویم.

ترید ارز دیجیتال با صرافی BINGX

صرافی بینگ ایکس BINGX یکی از امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که امکانات زیادی را نیز در اختیار کاربران ایرانی خود قرار می‌دهد و کاربران امکان احراز هویت در آن دارند. این صرافی قابلیت کپی تریدینگ یا چیدن سبد معاملاتی بر اساس سبد معامله گران مطرح بازار را فراهم کرده تا بتوانید در صورت تمایل مثل چنین افرادی کار کنید.

همچنین صرافی BINGX امکان استفاده از معامله‌های اهرمی‌ تا 150 برابر سرمایه کاربران فراهم کرده که باعث می‌شود در معاملات فیوچرز از سود چند برابری بهره ببرید. معمولا این صرافی برای افتتاح حساب یا ثبت نام یک بونوس را به عنوان پاداش برای شما در نظر می‌گیرد که در سرمایه گذاری‌های بزرگ درصد قابل توجهی را شامل می‌شود. ویژگی مهمی‌که صرافی BINGX را در لیست بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان قرار می‌دهد این است به کاربران فارسی زبان پشتیبانی فارسی را نیز ارائه می‌کند؛ همچنین در نسخه‌های اندروید و ios زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کنند.

ترید با صرافی MEXC

یکی دیگر از صرافی‌های حرفه ای ارز دیجیتال MEXC  است که در میان کاربران کریپتو به کارمزد معاملاتی پایین معروف است. این صرافی تنوع ارزی بالایی داشته و بیش از 700 ارز دیجیتال را برای معامله کاربران آماده می‌کند. علاوه بر این پشتیبانی خوب آن را باید در نظر گرفت. به دلیل عدم نیاز به احراز هویت برای ترید و با تغییر ایپی، امکان استفاده برای کاربران ایرانی فراهم شده است.

  • مهم‌ترین مزایای صرافی مکسی (MEXC) برای کاربران شامل موارد زیر است:
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از ارزهای متنوع
  • ارز دیجیتال مخصوص به خود
  • کارمزد معاملاتی پایین
  • رابط کاربری آسان و ایرانی پسند
  • حجم معاملاتی و نقدینگی بالا
  • پشتیبانی عالی و قوی

تنها عیب ابن صرافی مکسی عدم احراز هویت کاربران ایرانی هست.

چگونه بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را پیدا کنیم؟

در صورتی که تمایل دارید صرافی‌های معتبر خارجی را با تحقیقات خود پیدا کنید، توصیه می‌کنیم موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1. صرافی را با نرخ‌های لحظه ای پیدا کنید: صرافی‌هایی که نرخ واقعی و لحظه ای را نشان می‌دهند و بر این اساس معامله می‌کنند، اعتبار بیشتری دارند.
  2. بررسی تاریخچه و سوابق صرافی: اولین نکته در مورد انتخاب بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان این است که سوابق آن را بررسی کنید؛ احتمال کلاهبرداری و هک در صرافی‌های معتبری که خوش سابقه اند، کمتر است.
  3. نظارت کاربران: به طور کلی نظرات کاربران تجربه آنها از معامله در صرافی را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند بیشتر صرافی را بشناسید.
  4. علاوه بر این قوانین امنیتی، احراز هویت، میزان سرمایه در گردش، چگونگی پشتیبانی از کاربران و … از مواردی هستند که حین انتخاب صرافی باید به آنها توجه کنید.

منبع: ایران تریدر (irantrader.org)

مطالب مشابه را ببینید!