مجله تاپ‌ناز‌

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

خرید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است؛ ازاین‌رو مراکز خرید نیز به جاذبه‌های گردشگری هر شهر تبدیل شده‌اند. اگر قصد سفر به مسکو بزرگ‌ترین پایتخت اروپایی جهان را داشته باشید، بد نیست با مراکز خرید آن نیز آشنا شوید. این شهر به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان به یکی از توریستی‌ترین مقاصد در دنیا تبدیل شده است؛ اما در این مقاله فقط مراکز خرید آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید مسکو معمولا معماری بسیار جذابی دارند و دربرگیرنده انواع کالاهای لوکس و متنوع هستند. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید مسکو روسیه مطالعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

آویا پارک؛ بزرگترین مرکز خرید مسکو

آویا پارک (Aviapark) با مساحت 390 هزار متر مربعی بزرگ‌ترین مرکز خرید مسکو و یکی از زیباترین مراکز خرید در دنیا است و شهرتی جهانی دارد. معماری خاص و چشمگیر این مجتمع آن را به یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های روسیه تبدیل کرده است. آویا پارک در شمال شهر مسکو و در بلوار خودینسکی قرار دارد و عرضه کننده محصولات معتبرترین برندهای دنیا است.

بیش از ۱۰۰ بوتیک، ۸۰ رستوران، ۳۰ مرکز بازی و ۲۰ سینما در این مجتمع واقع شده و این مرکز خرید را به یک مکان بی‌نظیر برای خرید، تفریح و سرگرمی تبدیل کرده است. در تور روسیه، مرکز خرید آویا پارک را حتما در فهرست اماکن دیدنی خود قرار دهید.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

نمایی از مرکز خرید آویاپارک مسکو

مرکز خرید یوروپیسکی مسکو

مرکز خرید یوروپیسکی (Mall Yevropeyskiy) یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که در 8 طبقه ساخته شده است. از آن جایی که این مرکز در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد، دسترسی به آن راحت است. در طبقه اول این مرکز خرید یک هایپر مارکت بزرگ وجود دارد؛ فود کورت و رستوران های متنوع نیز از دیگر امکانات مرکز خرید یوروپیسکی است. البته در نظر داشته باشید اجناس این مرکز خرید در رده قیمتی بالایی قرار دارند و اگر قصد خرید دارید باید با جیب پرپول به یوروپیسکی بروید.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

تصویری از مرکز خرید یوروپیسکی مسکو

مرکز خرید گوم مسکو؛ یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین مراکز خرید روسیه

گوم (Gum) مسکو در سال ۱۸۹۰ تا ۱۸۹۳ ساخته شد و یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین مراکز خرید مسکو به شمار می‌رود. این مجتمع با معماری خیره‌کننده‌اش در میدان سرخ مسکو واقع شده است و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

بیش از ۲۰۰ بوتیک لوکس و زیبا در کنار تعدادی رستوران، کافی‌شاپ و مراکز تفریحی در مرکز خرید گوم وجود دارند و این مجتمع را به مکان مناسبی برای خرید و خوش‌گذرانی تبدیل کرده‌اند. این فروشگاه در واقع شبیه به یک کاخ مجلل است و اجناس موجود در آن قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. در تور روسیه نوروز 1402، بازدید از مرکز خرید گوم را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

نمایی از مرکز خرید گوم مسکو

از همه جا از همه رنگ، در مرکز خرید متروپلیس

متروپلیس (Metropolis) از مهم‌ترین مراکز خرید مسکو است که روزانه شهروندان زیادی به آن مراجعه می‌کنند؛ زیرا دسترسی بسیار خوبی دارد و همچنین انواع مواد غذایی و لوازم خانگی نیز در آن موجود است.

البته مرکز خرید متروپلیس فقط محبوب اهالی مسکو نیست و در بین گردشگران نیز شهرت قابل‌توجهی کسب کرده است. انواع هدیه‌ها و کالاهای لوکس در این مجتمع تجاری، خدماتی و تفریحی در دسترس هستند. در واقع، در متروپلیس هر آنچه که بخواهید را پیدا می‌کنید.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

نمایی از مرکز خرید متروپلیس مسکو

تی اس یو ام؛ یکی از مشهورترین مراکز خرید مسکو با شعبه‌های متعدد

مرکز خرید تی اس یو ام (TSUM) در نزدیکی میدان سرخ، تئاتر بولشوی و موزه تاریخ مسکو واقع شده است. موقعیت جغرافیایی مناسب و معماری کلاسیک و زیبای این بنا، مرکز خرید تی اس یو ام را به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید مسکو تبدیل کرده است. البته TSUM شعبه‌های متعددی در روسیه دارد و یکی از مشهورترین مراکز خرید این کشور محسوب می‌شود.

انواع برندهای پوشاک، کفش، عطر و خوراکی روسی و سایر برندهای جهانی در فروشگاه تی اس یو ام مسکو پیدا می‌شوند. شما می‌توانید باتوجه به بودجه و سلیقه خود، کالاهایی با قیمت‌های متنوع در این مجتمع خریداری کنید.

کراکس سیتی مال؛ مرکز خریدی لوکس و مجلل با معماری خیره کننده

کراکس سیتی مال (Crocus City Mall)، از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید مسکو، واقع در منطقه کراسنو گورسک است. این مرکز خرید علاوه ‌بر معماری زیبا و چشمگیری که دارد، در محوطه‌ای پوشیده شده از آب‌نماها و فضای سبزی جذاب قرار گرفته است.

اگر علاقه‌مند به برندهای لوکس هستید و دوست دارید در مکانی آرامش‌بخش وقت بگذرانید، در سفر به روسیه، بازدید از کراکس سیتی مال را فراموش نکنید.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

تصویری از داخل مرکز خرید کراکس سیتی مال مسکو

مجتمع تجاری مگامال؛ شلوغ‌ترین مرکز خرید مسکو

وقتی صحبت از بهترین مراکز خرید مسکو روسیه باشد، مجتمع تجاری مگامال (Mega Mall) را نباید از یاد ببریم. مگامال یکی از رقابتی‌ترین مراکز خرید مسکو است که شما می‌توانید انواع پوشاک باکیفیت را با قیمت‌های مناسب در آن پیدا کنید.

تنوع اجناس و قیمت‌های رقابتی مجتمع تجاری مگامال مسکو، آن را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر مسکو تبدیل کرده است؛ به همین دلیل در بازدید از این مجتمع در کلیه فصل‌های سال شاهد ازدحام جمعیت خواهید بود.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

عکسی از مجتمع مگامال مسکو

مرکز خرید وگاس؛ یکی از بهترین مراکز خرید در جهان

وگاس (Vegas) نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید روسیه بلکه از بهترین مراکز خرید در جهان است که توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند. این مجتمع با زیربنای ۴۰۰هزار مترمربع در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده و اکنون به یکی از بی‌نظیرترین مراکز خرید روسیه تبدیل شده است.

بسیاری از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های موجود در وگاس، نمایندگان معتبر برندهای بین‌المللی هستند و همین موضوع باعث شهرت بیشتر این مجتمع شده است. معماری منحصربه‌فرد روسی در کنار موقعیت جغرافیایی مناسب این مرکز خرید نیز تاثیر بسیاری در جذابیت این مجتمع داشته است.

بهترین مراکز خرید مسکو روسیه

عکس مرکز خرید وگاس مسکو

خرید تور نوروز مسکو روسیه از سایت تریپ

در این مقاله بهترین مراکز خرید مسکو روسیه را به شما معرفی کردیم تا در سفر به این شهر دوست‌داشتنی، بازدید از مکان‌های ذکر شده را از یاد نبرید. این مراکز نه تنها مکان‌هایی برای خرید هستند، بلکه گردش و تفریح در آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

آژانس تریپ با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تورهای مسافرتی، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مسافران خود عرضه کند. همین حالا می‌توانید با چند کلیک، بهترین تورهای مسافرتی نوروزی را از این سایت خریداری کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می‌کند علاوه بر رزرو تور نوروز 1402، ازقیمت پروازهایمختلف خارجی مانند بلیط مسکو و پرواز تهران به مسکو و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب‌ترین تور را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت تورهای نوروزی خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

مطالب مشابه را ببینید!