مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

با پیشرفت تکنولوژی در سال های گذشته نسل جدیدی از سیستم تصفیه آب اختراع شد که با نام اسمز معکوس و با کلمه مخففRO   در بازار شناخته می شوند و در حال حاضر بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آب های اسمز معکوس هستند.  این سیستم می تواند تا 99 درصد املاح و آلاینده های آب و هم چنین سختی آن را از بین ببرد و آب بسیار با کیفیتی را در اختیار ما قرار دهد. در ادامه به بررسی فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب و بهترین برند های تصفیه آب خانگی می پردازیم. شما می توانید از مرکز خرید تصفیه آسا دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس با مارک های معتبر تایوانی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی برای جداسازی و از بین بردن آلودگی ها و املاح غیر مفید آب است. آبی که از راه لوله کشی به خانه ها هدایت می شود، شامل ذرات ریز و گل و لای و رسوبات است. دستگاه تصفیه آب می تواند با استفاده از فیلترهای های تعبیه شده درون خود این ذرات را از آب جدا کند. فیلترهایی که در مرحله اول دستگاه قرار می گیرند، این کار انجام می دهند و عبور ذرات فیزیکی معلق بزرگتر از ۵ میکرون را فیلتر می کند.

جذب آلاینده های دارای طعم و بو نیز از وظایف دستگاه تصفیه آب می باشد.این آلاینده ها اندازه ای کوچکتر از ۵ میکرون دارند و و به وسیله فیلتر کربن پودری در مرحله دوم از بین می روند. مواد شیمیایی مثل کلر در این مرحله به دام شبکه کربنی می افتند و با جذب آن ها آب دارای طعم و بو بهتری می شود.

دیگر مزیت دستگاه تصفیه آب این است که می تواند ناخالصی های فوق العاده ریز را که اندازه ای در حد 0.0001 میکرون دارند، حذف کند و میزان خلوص آب را تا 99.9 درصد بالا ببرد. این کار به وسیله  ی غشا نیمه تراوای فیلر ممبران انجام می گردد. که روش اسمز معکوس نام دارد. ذرات آلوده ی آب که در این مرحله جدا می شوند از طریق خروجی فاضلاب به خارج از دستگاه هدایت می شوند.

دستگاه تصفیه آب خاص معدنی به آب می دهد و با وجود آن که در روش اسمز معکوس املاح آن از دست می روند اما با کمک فیلتر مینرال مواد معدنی مفید در آب حفظ می شوند و همچنین pH آب را تنظیم می کند.

یکی از کاربردی ترین و مفید ترین انواع دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس، تصفیه آب قلیایی می باشد. آب قلیایی استاندارد ترین میزان PH  را از نظر سازمان جهانی بهداشت دارد و این دستگاه نیز مطابق با همین استاندارد آب را یونیزه و خواص آنتی اکسیدانی فراوانی به آن اضافه می کند. نوشیدن آب قلیایی در طول روز انرژی بیشتری به ما می دهد و  به شادابی پوست ما کمک می کند، باعث دفع بهتر سموم بدن می شود، هضم غذا بهتر اتفاق می افتد، باعث تقویت سیستم گوارشی شده و در نهایت در هزینه هایتان صرفه جویی می کند  و  دیگر نیاز به خرید آب های معدنی برای استفاده از خواص معدنی آب نخواهید داشت.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

بهترین برندهای معتبر تصفیه آب

بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران مینروا ، سافت واتر، سی سی کا می‌باشد که تقریباً تمام مراکز خرید این برند ها را به شما توصیه می کنند. اما همواره باید به اورجینال بودن این دستگاه ها دقت نمایید. معمولاً دستگاه تصفیه آب برند های معتبر توسط برخی از سودجویان کپی می‌شود و با همان اسم ولی کیفیت بسیار ضعیف وارد بازار شده و به فروش می رسند. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر یک دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال تهیه نمایید.

در بین مارک های معروف در بازار، مینروا در چند سال گذشته بهترین مارک تصفیه آب تایوانی بوده است. این برند با دارا بودن خدمات پس از فروش ارزنده، فیلتر های با کیفیت، قطعات اصل تایوانی و قیمت مقرون به صرفه مناسب ترین گزینه برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی می باشد.. شرکت تصفیه آسا تنها نمایندگی رسمی این برند در ایران است و قیمت آن را به شما تضمین خواهد کرد و به همین دلیل در سراسر ایران دستگاه های مینروا با قیمت یکپارچه ای به فروش می رسند. خرید این برند به دلیل داشتن نماد اصالت خیال شما را بابت اورجینال بودن دستگاه راحت خواهد کرد. با خرید آب تصفیه کن مینروا، کیفیت آب آشامیدنی را ارتقا می دهید و آن را از هر نوع ماده ی مضری تصفیه خواهید کرد و به این ترتیب سلامت خود و خانواده تان تضمین خواهد شد.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

دستگاه های تصفیه آب بر اساس کشور تولید کننده، برند، سیستم تصفیه و تعداد فیلتر ها قیمت های متفاوتی دارند. در حال حاضر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در سایت تصفیه آسا از دو و نیم تا 5 میلیون تومان می باشد که همراه با گارانتی یک ساله ی شرکت به شما ارائه می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی علی الخصوص برند مینروا به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب از فروشنده معتبر اهمیت زیادی دارد. مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا واردکننده‌ی اصلی انواع آب تصفیه کن و دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می‌رساند.

برند های تایوانی مینروا و سافت واتر و سی سی کا توسط این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند. هم چنین گارانتی یک ساله نیز همراه آن ها خواهد بود و بر اساس این گارانتی شرکت تصفیه آسا متعهد می‌شود که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی پس از فروش دستگاه تصفیه آب، بدون دریافت  هزینه‌ای از جمله هزینه ‌ی حمل‌ و نقل دستگاه و هزینه ی‌ ایاب و ذهاب، هزینه ی تعمیر و هزینه‌ی قطعات، مشکل را به صورت کامل برطرف می کند.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

در ضمن تمام محصولات از پشتیبانی بلند مدت و خدمات پس از فروش  بهره‌مند می باشند. این شرکت همچنین علاوه بر امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب ، امکان مشاوره و ثبت سفارش تلفنی را نیز فراهم آورده است. شما می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت اینترنتی وارد سایت شرکت تصفیه آسا شوید و ضمن اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت محصولات مختلف، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پس از ثبت سفارش نیز کارشناسان شرکت در مدت زمان کوتاهی با شما تماس گرفته و جهت هماهنگی و ارسال اقدام می‌کنند. ارسال محصول و نصب آن در استان تهران و البرز به صورت کاملاً رایگان است و پس از نصب نیزبرای اطمینان از کیفیت و کارایی، تست تصفیه آب در حضور شما انجام خواهد شد.

مطالب مشابه را ببینید!