مجله تاپ‌ناز‌

نکاتی درباره خرید سرویس خواب و تخت خواب

نکاتی درباره خرید سرویس خواب و تخت خواب

این روزها خرید سرویس خواب و تخت خواب باکیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های بزرگ مصرف‌کنندگان است. از طرفی انتخاب سرویس خواب مناسب در زیبایی دکوراسیون و منزل شما تأثیر چشمگیری دارد. لذا ما در این مطلب نکاتی درباره خرید سرویس خواب و تخت خواب را به‌اختصار بیان می‌کنیم. این نکات به شما کمک می‌کند تا خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

برخی گمان می‌کنند سرویس خواب فقط شامل تخت خواب است. درصورتی‌که این تصور کاملاً اشتباه است. سرویس خواب از اجزای مختلفی مانند تخت خواب، پاتختی، میز توالت، درآور، پاف و کمد لباس تشکیل شده است. هر فرد با توجه به بودجه و فضای موجود در اتاق‌خواب منزل خود می‌تواند سرویس خواب خریداری نماید که در این میان قیمت تخت ام دی اف درحد متوسط قرار می گیرد. ازآنجایی‌که کیفیت کالای خریداری شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است رعایت یکسری نکات درباره خرید سرویس خواب و تخت خواب سبب می‌شود تا با آگاهی بیشتری خرید کنید، هزینه کمتری پرداخت نمایید و درنهایت از محصول باکیفیت و بادوام خود لذت ببرید. در ادامه به بیان این نکات مهم می‌پردازیم.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

جنس سرویس خواب

مهم‌ترین موردی که هنگام خرید سرویس خواب و تخت خواب باید به آن توجه کنید جنس سرویس خواب است. همچنین این فاکتور مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت سرویس خواب نیز است. سرویس خواب از جنس‌های مختلفی مانند فلز، ام دی اف، چوب و ملامینه ساخته می‌شود. هر کدام از این نوع سرویس خواب‌ها یکسری مزایا و معایب دارد.

سرویس خواب‌های فلزی از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و برای افراد سنگین‌وزن گزینه بسیار مناسبی می‌باشند. به‌علاوه در برابر آسیب‌هایی مثل آتش‌سوزی مقاوم هستند اما این سرویس خواب‌ها اگر در معرض هوای مرطوب باشند به‌سرعت اکسیده شده و زنگ می‌زنند. معمولاً هنگام استفاده صدای زیادی هم از خود تولید می‌کند. برای خرید این سرویس‌ها لازم نیست هزینه زیادی بپردازید.

جنس سرویس خواب

سرویس خواب‌های چوبی همیشه جز محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها هستند. این سرویس‌ها نسبت به سایر اجناس از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و هزینه خرید آن از همه بیشتر است. هرچند که رنگ و عوامل دیگری در رنج قیمتی این سرویس خواب‌ها تأثیر می‌گذارد، اما شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان نمونه مناسبی خریداری کنید.

اگر نمی‌خواهید به‌اندازه سرویس خواب‌های چوبی هزینه کنید به سراغ سرویس خواب و تخت خواب‌های ملامینه و ام دی اف بروید. البته باید خاطرنشان کرد که ملامینه همان ام دی اف است که روکش به روی آن کشیده شده است و لذا کمی از ام دی اف گران‌قیمت‌تر و مقاوم‌تر هست. ام دی اف به‌کاررفته در سرویس‌ها اگر درجه یک باشد حتی از سرویس‌های چوبی هم زیباتر و بهتر است. شما با مراجعه به سایت دکوچید می‌توانید از محصولات متنوع سایت دیدن فرمایید. حتی اگر مدل خاصی مدنظرتان بود دکوچید آن را با صرف کمترین هزینه برایتان می‌سازد.

رنگ سرویس خواب

سرویس خواب‌ها در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب مناسب تأثیر بسزایی در زیبایی منزل شما و القای حس زیبایی و آرامش بر عهده دارد. بنابراین هنگام خرید سرویس خواب و تخت خواب به این نکته توجه داشته باشید.

رنگ سرویس خواب

ابعاد سرویس خواب

سرویس خواب در ابعاد متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. به‌طور متوسط ابعاد تخت یک‌نفره دارای عرض ۹۰ و تخت دونفره دارای عرض ۱۶۰ است و ابعاد بزرگ‌تر این تخت‌ها مانند تویین، دبل و کینگ جهت فضاهای بزرگ‌تر و کاربرد وسیع‌تر تولید می‌شود. شما با در نظر گرفتن سایز اتاق و فضای موجود در آن می‌توانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید. در شرکت دکوچید نیز سرویس خواب و تخت خواب در ابعاد مختلف و متناسب با سلیقه همه مشتریان وجود دارد. کافی است یک‌بار به دکوچید مراجعه کنید. مطمئن باشید هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

تخت خواب‌های جادار

تخت خواب جادار به انواعی از سرویس خواب گفته می‌شود که علاوه بر دارا بودن کشو فضاهای مختلفی برای قرار دادن وسایل و استفاده بهینه فضا دارند. این تخت خواب‌ها همان‌طور که از نامش مشخص است بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک و کم جا امروزی است. این تخت‌ها خواب‌ها نیاز شما به فضای بزرگ را مرتفع می‌سازد و به محیط نظم زیادی می‌بخشد. البته فضاهای ایجاد شده در این تخت خواب‌ها با هم متفاوت است. برخی مجهز به میزتحریر، برخی نیز دارای کشو، کمد و ویترین هستند. فضای زیر این تخت خواب‌ها قابل‌استفاده است. اگر منزل کوچکی دارید و یا مستأجر هستید این موضوع یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید سرویس خواب و تخت خواب باید آن را مدنظر قرار دهید.

نکاتی درباره خرید سرویس خواب و تخت خواب جادار

 برای این‌که مدل‌های مختلف تخت خواب‌های جادار را ببینید به سایت دکوچید مراجعه، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید و از خدمات پس از فروش این شرکت بهره ببرید. در ضمن دکوچید سرویس خواب موردنظر شما را بدون اخذ هیچ هزینه‌ای حمل و نصب می‌نماید.

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک

از مهم‌ترین نکات درباره خرید سرویس خواب و تخت خواب انتخاب سبک سرویس خواب است. تخت خواب‌ها در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می‌شوند. سرویس خواب‌های کلاسیک معمولاً لوکس‌تر، بزرگ‌تر و دارای طرح و رنگ غنی هستند. همچنین شکل رسمی‌تری دارند و فضای بیشتری اشغال می‌کنند اما سرویس خواب‌های مدرن کوچک‌تر و ساده‌تر هستند و از رنگ‌های روشن‌تری ساخته شده‌اند. علاوه بر این سرویس‌های مدرن برای خانه‌های مدرن و کم فضا انتخاب مناسب‌تری هستند. شما با در نظر گرفتن طراحی و سبک معماری منزلتان می‌توانید به دکوچید مراجعه و از انواع سرویس خواب مدرن و کلاسیک دیدن نمایید. اگر مدل خاصی مدنظرتان بود دکوچید آن را به‌صورت سفارشی برایتان می‌سازد.

 

سرویس خواب از کجا بخریم؟

در حال حاضر به دلیل وجود مشغله زیاد و دشواری رفت‌وآمدها بسیاری خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. از طرفی با خرید آنلاین شما می‌توانید محصولات بیشتر و متنوع‌تری ببینید، هزینه کم‌تری پرداخت کنید، در زمان صرفه‌جویی کنید و درنهایت خرید بهتری داشته باشید. در صورت یکه قصد خرید جدیدترین و مناسب‌ترین سرویس خواب را دارید به سایت معتبر دکوچید مراجعه نمایید. شما به کمک دکوچید می‌توانید ارزان‌ترین و قشنگ‌ترین سرویس‌ها را خریداری نمایید. به‌علاوه از خدمات پس از فروش مانند حمل‌ونقل و نصب رایگان نیز بهره ببرید. اگر به‌اندازه کافی پول ندارید نگران نباشید. دکوچید محصولاتش را به‌صورت اقساطی نیز به فروش می‌رساند. پس به دکوچید مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید. ‌

مطالب مشابه را ببینید!