مجله تاپ‌ناز‌

در خرید وی پی اس برای ترید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید وی پی اس برای ترید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چنانچه شما هم قصد خرید وی پی اس برای ترید را دارید و میخواهید با کمک  trade vps به صورت تخصصی و حرفه ای در بازار معاملات بین المللی و سایت هایی نظیر بایینس ، کوکوین و … فعالیت کنید نکات طلایی و مهمی در انتخاب بهترین سرور مجازی برای ترید وجود دارد که در ادامه به شرح مهم ترین آ نها خواهیم پرداخت

برای فعالیت در اکثر بازارهای بین المللی متاسفانه کاربران ایرانی با محدودیت های متعددی رو به رو هستند که پر رنگ ترین  آن ها عدم امکان استفاده از آی پی ایرانی در این سایت هاست و عملا این سایت ها به کاربران ایرانی خدمات نمی دهند.  لذا یا باید به دنبال ابزارهای نا امن و بدون پشتیبانی تغییر آی پی بروید یا اینکه از سرور ترید استفاده کنید.

اما سوال مهمی که در اینجا ممکن است برای شما به وجود بیاید این است که آیا سرور مجازی ترید را می توانید از هر شرکتی تهیه کنید؟ چه نکات مهمی در انتخاب بهترین VPS  ترید برای شما وجود دارد؟ در ادامه میخواهیم چند نکته از مهم ترین نکاتی که در زمان تهیه این سرور ها و کار با آن لازم است مد نظر داشته باشید را اشاره کنیم تا خریدی بدون درد سر و موفق را تجربه کنید. در انتها نیز یک شرکت معتبر و با قیمت مناسب را برای خرید این خدمات به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با دیدی بازتر و با اطلاعاتی جامع خرید خود را انجام دهید و در زمان کار کردن با این سرور ها با مشکلی مواجه نشوید. البته برای آشنایی با این سرور ها نیاز است با اصطلاحات پر کاربرد در این حوزه نیز آشنا شوید، لطفا با ما همراه باشید.

وی پی اس ترید و بایننس چیست و چه امکاناتی دارد؟

سرور ترید یا وی پی اس ترید که در دو نوع مجازی و اختصاصی در شرکت های مختلف ارائه می شود یک رایانه میزبانی شده در کشور های غیر از ایران است که در حال حاضر  با توجه به قیمت مناسب و سرعت دسترسی خوب از ایران در کشور های اروپایی، معمولا از کشور هایی نظیر هلند، آلمان، فرانسه و … ارائه می شوند. با خرید سرور مجازی ترید شما صاحب یک آی پی اختصاصی و اینترنت پر سرعت بین المللی از کشور مد نظر می شوید و بر خلاف سرویس های تغییر آی پی، در صورت قطعی اتصال شما مشکل شناسایی آی پی واقعی شما وجود ندارد چرا که عملا شما به عنوان یک شهروند از کشور هلند، آلمان، فرانسه و … به سایت های صرافی متصل شده اید.

علاوه بر تغییر آی پی شما می توانید از اینترنت پر سرعت  بین المللی و بدون محدودیت  این سرور ها نیز برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. این سرور ها بر پایه سیستم عامل ویندوز ارائه می شوند لذا می توانید تمامی نرم افزار های برای خرید و فروش خودکار و با فرمول ارز را بر روی آن نصب کنید.

با خرید این سرور ها دیگر نیاز نیست کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به صورت 24 ساعته روشن بگذارید و نگران قطع شدن ابزار تغییر آی پی و لو رفتن آی پی ایرانی خود باشید و می توانید با خیالی راحت و بدون محدودیت بر روی خرید و فروش و انجام معاملات تمرکز کنید! حال که با امکانات این سرور ها آشنا شدید به نکات مهمی که باید در انتخاب آن ها بدانید خواهیم پرداخت.

رابطه سرور مجازی ترید با اینترنت پر سرعت و آی پی اختصاصی

بارها مشاهده شده است که افرادی که سرور ترید تهیه می کنند فکر میکنند که عملا یک بسته اینترنتی پر سرعت یا یک ابزار تغییر آی پی تهیه کرده اند. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم سرور مجازی مشابه یک کامپیوتر و یا رایانه رومیزی است و خود جداگانه یک سیستم عامل مجزا دارد. از آنجا که مرکز داده این سرور ها خارج  از ایران قرار دارد و امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت  و آی پی اختصاصی این سرور ها به صورت حضوری وجود ندارد لذا لازم است با تهیه سرور مجازی یا اختصاصی میزبانی شده در دیتاسنتر کشور مد نظر به اینترنت آن دسترسی داشته باشید که این امر با استفاده از پروتکولRemote Connection  قابل انجام است.

لذا لازم است توجه کنید که برای اتصال از راه دور به سرور خود در دیتاسنتر  کشور دیگری قرار دارد ، شما به عنوان کاربر نیز نیاز به یک اینترنت معمولی دارید. البته نیاز نیست خیلی اینترنت پر سرعتی داشته باشید و هزینه زیادی بابت آن بکنید. شما می توانید با هزینه کمتر از 50.000 تومان در ماه یک اینترنت با سرعت 8 مگابیت در ثانیه از شرکت های مختلف دریافت کنید و یا اینکه در صورتی که آنتن دهی گوشی همراه شما خوب است از بسته های اینترنتی سیم کارت های همراه استفاده کنید. در صورتی که آنتن دهی گوشی شما 3G  را نمایش دهد به احتمال زیاد با مشکلی در اتصال به سرور رو به رو نخواهید بود. البته لازم است آنتن دهی شما نوسان زیادی نداشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید حتی با گوشی های هوشمند هم به آسانی این سرور ها متصل شوید.

با استفاده از آی پی اختصاصی و ثابت سرور ترید، سایت های صرافی ها امکان شناسایی شما به عنوان کاربر ایرانی را ندارند و تا زمانی که trade vps  خود را تمدید کنید IP  اختصاصی شما ثابت و منحصرا برای شما خواهد بود و تغییر نخواهد کرد.

تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی

سرور مجازی اختصاصی یا virtual private server  یک رایانه یا کامپیوتر مجازی با سخت افزار قدرتمند است که به صورت مجازی در مکانی به نام مرکز داده یا دیتاسنتر میزبانی می شود که از طریق دیتاسنتر به اینترنت پر سرعت  زیر ساخت دسترسی دارد. همانطور که از نام این سرور ها پیداست این سرور ها به صورت مجازی از یک سرور قدرتمند تر ایجاد شده اند و هدف از مجازی سازی این سرور ها کاهش قیمت نهایی برای کاربرانی است که از آن ها استفاده می کنند.

 وی پی اس ترید و بایننس چیست و چه امکاناتی دارد؟

سرور اختصاصی یا Dedicated Server را می توان یک سرور فیزیکی قدرتمند و از نظر ابعادی به مراتب بزرگ تر از کیس هایی که در خانه و محل کار میبینیم، در نظر گرفت که می تواند میزبانی چندین سرور مجازی یا VPS  را در خود انجام دهد.

در حال حاضر شرکت های مختلف سرور ترید را با نام های مختلفی ارائه می دهند که در مقایسه قیمت و امکانات هر کدام لازم است ابتدا توجه نمایید که قصد تهیه کدام یک از موارد فوق را دارید. در سرور های اختصاصی منابع به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار داده می شوند ولی این سرور ها 10 الی 20 برابر قیمت بالاتری نسبت به سرور های مجازی دارند. سرور های مجازی به صورت اشتراکی از منابع سرور مادر یا همان سرور اختصاصی میزبان آن ها استفاده می کنند که به مراتب هزینه مناسب تری را برای افراد حقیقی یا کسب و کار های کوچک دارند. توجه کنید که نام سرور ها شما را در زمان انتخاب نهایی به اشتباه نیندازد.

کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بالاخره هر چقدر هم سخت پسند باشید یک شرکت را برای تهیه سرور مد نظر خود انتخاب خواهید کرد. حال موردی که در مرحله بعد مهم است این است که خدمات پس از فروش و کیفیت پشتیبانی این شرکت چگونه است؟ آیا از کیفیت خوبی برخوردار است؟ اگر شما به اشتباه سرور را خاموش کنید و یا دسترسی شما به علت های مختلف به سرور قطع شود و معاملات باز داشته باشید، آیا پشتیبانی به موقع به داد شما می رسد؟

در صورتی که تجربه کار با سرور های مجازی خارج از کشور را نداشته باشید و برای اولین بار باشد که میخواهید با این سرور ها کار کنید مشکلات زیادی از اتصال به سرور گرفته تا نصب برنامه ها و انجام کارهای بعدی ممکن است برای شما پیش آید پس بهتر است به دنبال شرکتی باشید که پشتیبانی واقعی 24 ساعته را به شما ارائه دهدو دلسوز شما باشد.

تفاوت در مراکز داده و کیفیت خدمات

همانطور که در کلیه خدمات دهندگان اینترنتی بسته به کیفیت خدمات، هزینه با شرایط یکسان متفاوت است در مراکز داده و دیتاسنتر ها هم همینطور است. دیتاسنتر های مختلفی در کشور های اروپایی خدمات ارائه می دهند که از معروف ترین آن ها که به صورت بین المللی فعالیت دارند می توان به لیزوب، هتزنر و OVH  اشاره کرد. در زمان خرید سرور ترید لازم است به نوع دیتاسنتر هم دقت فرمایید چرا که برخی دیتاسنتر ها نسبت به موارد دیگر برای کاربران ایرانی قابل اعتماد تر بوده و خدمات دهی بهتری هم دارند. در حال حاضر کشور هلند و فرانسه می تواند از بهترین گزینه ها برای تریدرهای ایرانی و کسانی که قصد خرید vps برای بایننس دارند، باشد.

از کجا سرور مجازی ترید بخریم؟

شما می توانید شخصا با در نظر گرفتن این نکات بهترین شرکت را برای خرید سرور انتخاب کنید. با توجه به تجربه خرید کاربران از شرکت توشن، این شرکت از اولین شرکت هایی بوده که سرور مجازی ترید را با بهترین کیفیت در سال های اخیر به کاربران ارائه داده است و تعداد زیادی کاربر ثابت دارد. جهت خرید سرور مجازی ترید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://toshan.net/vps/trade-binance

 

خرید vps برای بایننس، چرا از توشن؟

در پاسخ به سوال چرا سرور ترید توشن را انتخاب کنم؟؛ می توان گفت شرکت توشن مدت هاست که با ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در زمینه های مختلف فعالیت می کند و از اولین شرکت هایی بوده که خدمات سرور مجازی ترید  را ارائه کرده است. این شرکت تاکنون به پشتوانه کاربران خود موفق به خدمات دهی به چندین هزار کاربر فعال تریدر بوده است. در ادامه به مواردی که توشن را از دیگر شرکت ها ارائه دهنده خدمات مشابه متمایز می کند خواهیم پرداخت.

۱- ارائه سرور ترید با سخت ‌افزار پر قدرت و بهترین کانفیگ

۲- سرعت بالای VPS  های توشن به دلیل رعایت تعداد سرورهای مجازی در یک سرور

۳- لینک ارتباط فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه

۴- امکان ارائه سرور ترید از چندین کشور مختلف بنا به نیاز های کاربران

۵- ارائه آی پی های کاملا اختصاصی به کاربران و بدون تغییر

۶- پینگ تایم مناسب برای کاربران داخلی و آپ تایم 99.99 درصدی در ماه

 

انواع سیستم عامل قابل نصب در سرور مجازی بایننس توشن

محدودیتی از لحاظ نصب سیستم عامل بر روی این سرور ها وجود ندارد و شما می توانید در زمان سفارش سیستم عامل مد نظر خود را برای نصب انتخاب نمایید. در شرکت توشن خدمات نصب و راه اندازی توسط واحد فنی و به صورت رایگان برای کاربران انجام می شود و علاوه بر این مورد تعدادی از نرم افزار های کاربردی نیز بر روی سرور ها نصب خواهد شد.

خرید vps برای بایننس، چرا از توشن؟

برای کاربران ایرانی سیستم عامل ویندوز یک سیستم عامل آشنا و ساده با رابط گرافیکی است و اکثر کاربران این سرور ها از این سیستم عامل بر روی سرور استفاده می کنند، پس از اتصال به سرور شما با محیطی کاملا شبیه به دسکتاپ و یا میز کار رایانه خود مواجه خواهید شد و سرعت کار کردن با این سرور ها از راه دور بسیار خوب  است.

در صورت نیاز شما، می توان سیستم عامل های تحت لینوکس هم بر روی این سرور ها نصب و راه اندازی کرد که البته کار کردن با این سیستم عامل ها که فاقد محیط گرافیکی هستند به تجربه و مهارت نیاز خواهد داشت و برای مصارف تریدرها خیلی مناسب نیستند. البته اگر قصد راه اندازی ربات های مختلف خرید و فروش بر پایه لینوکس را داشته باشید نیاز به سیستم عامل لینوکس با آی پی خارج از کشور خواهید داشت.

نیاز به مشاوره قبل از خرید سرور ترید و بایننس دارم، چکار کنم؟

سوال کردن عیب نیست! واحد فروش توشن همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مشاوره و خرید خدمات توشن هستند. همین حالا با شماره 91006996 با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. همچنین می توانید به سایت www.toshan.net  برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات قابل ارائه از توشن سر بزنید.

سلب‌ مسئولیت: تیم Topnaz در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!