مجله تاپ‌ناز‌

دانلود رایگان فیلم های فانتزی خارجی

دانلود رایگان فیلم های فانتزی خارجی

فیلم های فانتزی یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان است و اگر این ژانر را به فیلم های مختلف تزریق کنیم می تواند قشر خاصی از بینندگان را مجذوب ان اثر کند. افسانه ها ، جادو ها و فرا زمینی ها از سوژه هایی هستند که ژانر فانتزی را به یک فیلم اضافه می کنند. موضوعات فانتزی تا حدود زیادی شبیهه به ژانر علمی و تخیلی هستند و مرز باریکی بین این دو ژانر وجود دارد..! دانلود فیلم های فانتزی را به شما پیشنهاد میکنیم.

پیشنهاد چند فیلم فانتزی

1- گربه کلاه به سر

دانلود رایگان فیلم های فانتزی خارجی

فیلم خارجی گربه کلاه به سر The Cat in the Hat به کارگردانی بو ولش و نویسندگی دکتر سوس (کتاب) الک برگ (فیلمنامه) دیوید مندل محصول 2003 کشور امریکا است و ژانری کمدی،فانتزی و خانوادگی دارد.! مایک مایرز، اسپنسر برسلین، داکوتا فانینگ در این فیلم هنرمندی کرده اند.! داستان و نقد فیلم : کنراد و سالی والدن (اسپنسر برسلین و داکوتا فانینگ) با ماهی خانگی خود در خانه تنها هستند. بیرون باران می بارد و کاری برای انجام دادن نیست. تا اینکه گربه با کلاه (“مایک مایرز”) از جلوی در عبور کرد. او آنها را با تخیلشان آشنا می کند و در ابتدا همه چیز سرگرم کننده و بازی است، تا زمانی که همه چیز از کنترل خارج می شود، و گربه باید برود، برود، برود، قبل از اینکه مادرشان برگردد، اما همسایه پر زرق و برق آنها برنامه های بزرگتری برای آنها دارد. نقد : به ندرت یک تجربه سینمایی چنین تأثیر عمیقی دارد. زندگی دیگر معنایی نداشت، نوشیدنی تنها دوست من شده بود، زندگی ام در اطرافم از هم می پاشید… درست زمانی که به پایین ترین حد خود رسیده بودم، به طور تصادفی با این شاهکار فیلم سازی روبرو شدم. این یک تجربه شبه مذهبی بود. فکر می کنم زمانی بود که گربه بیل زدن کثیف را معرفی کرد، نمی توانم مطمئن باشم، اما من پر از شادی و هدف جدید شدم. شما هم می توانید باشید. پس به مخالفان گوش ندهید، اجازه دهید آن گربه فرهنگی ضد کلاه وارد زندگی شما شود.

2- تخیلات دکتر پارناسوس

دانلود رایگان فیلم های فانتزی خارجی

فیلم خارجی تخیلات دکتر پارناسوس The Imaginarium of Doctor Parnassus به کارگردانی تری گیلیام و نویسندگی تری گیلیام چارلز مک کیون محصول 2009 کشور کانادا , فرانسه , انگلیس است و ژانری کمدی،فانتزی و خانوادگی دارد.! کریستوفر پلامر، لیلی کول، هیث لجر.! داستان و نقد فیلم : در لندن، گروه نمایش جانبی دکتر پارناسوس به مخاطبان وعده سفر به “Imaginarium” را می دهد، دنیایی خیالی که توسط ذهن دکتر پارناسوس فرماندهی می شود، جایی که رویاها به حقیقت می پیوندند. در داستان هایی که دکتر پارناسوس برای دخترش والنتینا، پرسی خردسال و دستیارش آنتون تعریف می کند، ادعا می کند که بیش از هزار سال زندگی کرده است. با این حال، هنگامی که او عاشق یک زن فانی شد، با شیطان (آقای نیک) معامله کرد و جاودانگی خود را با جوانی معامله کرد. به عنوان بخشی از معامله، او به پسر یا دخترش در شانزدهمین سالگرد تولد آقای نیک قول داد. والنتینا اکنون تقریباً به دوران محکومیت رسیده است و دکتر پارناسوس شرط جدیدی با آقای نیک می‌بندد، هر کسی که پنج روح را در Imaginarium اغوا کند، والنتینا را به عنوان جایزه خواهد داشت. در همین حین گروه، تونی، مرد جوانی را که توسط روس ها بر روی پل به دار آویخته شد، نجات می دهند. تونی تعقیب شد تا اینکه او را پیدا کرد و به گروه ملحق شد. تونی و والنتینا عاشق یکدیگر می شوند و آنتون حسود متوجه می شود که رقیب او ممکن است دروغگو باشد… نقد : در لندن، گروه نمایش جانبی دکتر پارناسوس به مخاطبان وعده سفر به “Imaginarium” را می دهد، دنیایی خیالی که توسط ذهن دکتر پارناسوس فرماندهی می شود، جایی که رویاها به حقیقت می پیوندند. در داستان هایی که دکتر پارناسوس برای دخترش والنتینا، پرسی خردسال و دستیارش آنتون تعریف می کند، ادعا می کند که بیش از هزار سال زندگی کرده است. با این حال، هنگامی که او عاشق یک زن فانی شد، با شیطان (آقای نیک) معامله کرد و جاودانگی خود را با جوانی معامله کرد. شما را دعوت می کنیم به دانلود رایگان فیلم تخیلات دکتر پارناسوس.

3- اسکوبی دوو نفرین هیولای دریاچه

دانلود رایگان فیلم های فانتزی خارجی

فیلم خارجی اسکوبی دوو نفرین هیولای دریاچه Scooby-Doo! Curse of the Lake Monster به کارگردانی برایان لوانت و نویسندگی استیون آلتیر دانیل آلتیره محصول 2010 کشور امریکا است و ژانری کمدی،فانتزی و خانوادگی دارد.! رابی آمل، هیلی کیوکو، کیت ملتون.! داستان و نقد فیلم : مدرسه تمام شده است و گروه آشنای اسکوبی به دنبال لذت بردن از تعطیلات طولانی هستند. با این حال، مشاهده یک هیولای دریاچه باعث می شود آنها یک بار دیگر با هم متحد شوند تا معمای دیگری را حل کنند.. نقد : “Scooby-Doo! Curse of the Lake Monster” یک فیلم کمدی-ماجراجویی است که در آن اسکوبی دو و گروهش را در حال لذت بردن از مدتی مرخصی پس از اتمام مدرسه تماشا می کنیم. آنها در تعطیلات خود یک هیولای دریاچه را پیدا می کنند و برای حل این معما گرد هم می آیند.از آنجایی که من قبلاً فیلم قبلی اسکوبی دو را تماشا کرده بودم، می دانستم که از این فیلم چه انتظاری دارم و از آن انتظاراتی داشتم. باید اعتراف کنم که از آنجایی که انتظار داشتم از فیلم اول بهتر باشم، از آن ناامید شدم. کارگردانی که توسط برایان لوانت ساخته شد، ساده بود و به خوبی فیلم قبلی نبود، زیرا در تمام مدت آن این احساس را داشتم که عجله داریم فیلم را تمام کنیم و هر حفره داستانی را بپوشانیم. در خاتمه باید بگویم که «اسکوبی دو! نفرین هیولای دریاچه» یک فیلم کمدی متوسط ​​است که اگر فیلم قبلی را تماشا کرده باشید مطمئنم از این فیلم ناامید خواهید شد.

دانلود سریال

مطالب مشابه را ببینید!