مجله تاپ‌ناز‌

دریاچه چیتگر و قیمت های خرید آپارتمان

چکیده : دریاچه چیتگر یکی از محبوب ترین مناطقی است که به دلیل آب و هوا و منظره جذاب، طرفداران بسیاری دارد.  از این رو برای خرید آپارتمان در چیتگر به دنبال منبعی هستند تا بتوانند با بهترین قیمت بهترین خانه را خریداری کنند.

اگر شما هم به دنبال خانه ایده آل خود هستید و تا کنون آن را نیافته اید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و با مزایای خرید آپارتمان در چیتگر بیشتر آشنا شوید.

خرید آپارتمان چیتگر

مزایای خرید ملک در دریاچه چیتگر

  • ساختمان های شیک و نوساز
  • وجود نگهبان در آپارتمان
  • مکانی آرام و خوش آب و هوا
  • وجود دریاچه چیتگر و پارک جنگلی
  • دسترسی آسان به اتوبان های تهران کرج و آزادگان
  • مدارس بسیار عالی
  • مراکز خرید شیک و شناخته شده

موارد بررسی شده از امکانات موجود در چیتگر است که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت، شما می توانید در سایت ملکی دلتا بهترین آپارتمان ها را در چیتگر برای خرید، رهن و اجاره انتخاب کنید.

خرید آپارتمان 60 متری در چیتگر

انتخاب آپارتمان 60 متری در چیتگر انتخابی هوشمندانه است که برای اکثر افراد بسیار مناسب است که دلایل مهمی دارد. یکی از دلایل مهم که خرید آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر پیشنهاد می شود، قیمت مناسب آن است. این انتخاب علاوه بر اینکه شما را صاحب خانه می کند، می تواند تفریحات شما را پوشش دهد.

دسترسی شما به دریاچه و پارک جنگلی بسیار آسان بوده و شما می توانید از ساختمان خود این ویو جذاب را مشاهده کنید. به عنوان نمونه یک آپارتمان 60 متری در سایت ملکی دلتا، متری 100 میلیون تومان درج شده است که مبلغ کلی آن 6 میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود.

اجاره آپارتمان 80 متری در دریاچه چیتگر

یک آپارتمان 80 متری انتخابی مناسب برای خانواده های 2 تا 3 نفر است که قیمت های مناسبی دارد. به عنوان مثال شما می توانید در سایت ملکی دلتا آپارتمان 85 متری را یک سال ساخت در طبقه چهارم با 2 اتاق خواب به همراه آسانسور 250 میلیون تومان با 10 میلیون اجاره درج شده است که نسبت به مناطق دیگر تهران بسیار مناسب است. 

خرید آپارتمان در چیتگر

خرید آپارتمان نزدیک پارک جنگلی تهران

پارک جنگلی چیتگر از پر درخت ترین مناطق تهران است و آلودگی بسیار کمتری نسبت به سایر مناطق تهران دارد. آپارتمان های اطراف پارک جنگلی و دریاچه از بهترین انتخاب هایی ست که شما می توانید داشته باشید.

این انتخاب می تواند قیمت بسیار مناسب را برای شما به همراه داشته باشد در صورتی که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

میانگین قیمت خرید آپارتمان در چیتگر

برای خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر بهترین راه مقایسه قیمت ها در سریع ترین زمان ممکن است که سایت ملکی دلتا این امکان را در اختیار شما قرار داده است. با مراجعه به این سایت می توانید انواع ملک با قیمت های متفاوت را مشاهده کنید تا در نهایت آپارتمان مورد نظرتان را پیدا کنید. قیمت آپارتمان در چیتگر متری 23 میلیون تومان شروع می شود. قیمت ها در چیتگر با توجه به مکان دقیق ملک متغیر خواهد بود.

مراکز خرید در چیتگر

چیتگر علاوه بر این که آب و هوای خوبی دارد و سکوت و آرامش را برای شما فراهم می کند، می تواند امکانات رفاهی شما را نیز پوشش دهد. چند نمونه از برترین مراکز خرید در چیتگر را در این قسمت بررسی خواهیم کرد:

بازار بزرگ ایران یا همان ایران مال

این بازار در شمال غربی دریاچه چیتگر قرار دارد که از برترین مراکز تجاری بزرگ دنیا شناخته شده است. شما برای رسیدن به این مجتمع تجاری می توانید از اتوبان خرازی وارد شوید. یکی از امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد هتل 5 ستاره بین المللی است که بازدید بسیاری دارد.

بیمارستان، سینما، فودکورت، زمین بازی و امکانات تفریحی دیگر در این مجتمع وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

قیمت آپارتمان در چیتگر

مرکز خرید یاس

در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک اسلامی را خریداری کنید که در جنوب شهر گلستان واقع شده است.

این مجتمع تجاری به دلیل تنوع در محصولات اسلامی بسیار معروف شده است.

پاساژ طوبی چیتگر

از اتوبان های همت و حکیم می توانید به سادگی به این مجتمع دسترسی پیدا کنید. این مجتمع هم اداری است و هم تجاری که در 21 طبقه ساخته شده است و شامل تمامی امکانات تفریحی از قبیل زمین بازی، استخر، باشگاه و … است از طرفی می توانید تمام نیازهای خود از قبیل خوراک و پوشاک را بر طرف نمایید.

مجتمع تجاری تهران مال

در منطقه 22 در شهرک گلستان یا راه آهن این مجتمع تجاری واقع شده است. پردیس سینمایی 3 بعدی از جنبه های بارز این مجتمع تجاری است. فست فود، کافه و فود کورت از امکانات دیگر تهران مال شناخته شده است.

برای خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر یا برج های اطراف آن می توانید وارد سایت ملکی دلتا شوید تا بهترین پیشنهادات برای خرید انواع آپارتمان را مشاهده نمایید.

مطالب مشابه را ببینید!