مجله تاپ‌ناز‌

دیدنی های چشمه ترکیه + معرفی زیباترین نقاط گردشگری چشمه و تصاویر آنها

در این قسمت تصاویر دیدنی های چشمه ترکیه را قرار داده ایم که یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. ترکیه یکی از کشورهای جذاب برای گردشگران است که با سلیقه های مختلف همخوانی دارد و مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد. در این قسمت به سراغ دیدنی های گردشگری چشمه ترکیه رفته ایم و مناطق توریستی مهم این منطقه را معرفی می کنیم.

ترکیه سالانه گردشگران زیادی را جذب می کند و امکانات تفریحی و توریستی که برای گردشگران ارائه می دهد باعث محبوب شدن در امر گردشگری شده است. بیشتر گردشگران در ترکیه با شهرهایی مانند آنتالیا و استانبول آشنا هستند در صورتی که شهرهای زیبا با قدمت طولانی تر از این شهرها در ترکیه وجود دارند.

دیدنی های چشمه ترکیه این شهر را تبدیل به یکی از شهرهای تفریحی و توریستی در ترکیه تبدیل کرده است و برای گردشگران هم بسیار جذاب است. شهر ترکیه کمتر شناخته شده است ولی قدمتی طولانی دارد و در فاصله 93 کیلومتری از شهر ازمیر واقع شده است و از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به بناهای تاریخی آن، آب گرم، سواحل شنی و … اشاره کرد که در این مطلب با آنها آشنا می شوید.

 

نگاهی به دیدنی های چشمه ترکیه

چشمه ترکیه شهری ساحلی در ترکیه است که به دلیل داشتن جاذبه های ساحلی و آبی که دارد جذابیت های زیبای دارد این منطقه دارای آب و هوای مناسبی است و هتل های لوکس و مدرن زیبایی هم دارد همچنین مکان های دیدنی قونیه ترکیه هم در کنار این جاذبه ها جالب هستند. خیلی از گردشگران این شهر را برای سفر خود انتخاب می کنند و از تورهای مسافرتی استفاده می کنند تا در هنگام سفر با تمامی جاذبه های این شهر آشنا شوند و محل اقامت خود را در هتل های مناسب و لوکس قطعی کنند. در ادامه می توانید جاذبه های توریستی و دیدنی این شهر را مشاهده کنید.

 

 

گردش در فرشگاه ها

یکی از لذت های سفر در شهر چشمه ترکیه بازدید از فروشگاه های مختلف آن است که یکی از دیدنی های این شهر به حساب می آیند و بیشتر گردشگرانی که به شهرهای ترکیه سفر می کنند از خرید کردن در آن لذت می برند. گشت و گذار در فروشگاه های لاکچری و بازارهای محلی می تواند بسیار جذاب باشد. خرید سوغات از این فروشگاه ها یکی از لذت هایی است که حتما باید تجربه کنید. خیلی از اجناس پرطرفدار مانند جواهر، ادویه جات و اجناس دکوری در این بازارها به فروش می رسند.

دیدنی های چشمه ترکیه

قلعه چشمه

قلعه های تاریخی و فرهنگی این شهر هم یکی از جاذبه های دیدنی هستند که سال ساخت آن به 1508 بر می گردد. اگر از تفریحات آبی و ساحل خسته شده اید و می خواهید کمی تنوع ایجاد کنید حتما به قلعه تاریخی بروید و از آن بازدید کنید. این قلعه زیبا نمای زیبایی از شهر به شما نشان می دهد. مکان های دیدنی ازروم ترکیه هم یکی دیگر از جاذبه های دوست داشتنی است که در سفر به ترکیه می توانید از آن دیدن کنید.

بخوانید: حقایق جالب و خواندنی در مورد شهر کوش آداسی ترکیه

دیدنی های چشمه ترکیه

پارک آبی اوآسیس

تفریح در پارک  آبی اواسیس بسیار لذت بخش است و یکی از دیدنی های چشمه ترکیه به حساب می آید. اگر به تفریحات پرهیجان علاقه دارید پس حتما به این پارک سری بزنید. این پارک جاذبه های بیشماری دارد. این پارک دارای استخر، رستوران و وسایل بازی هیجان انگیزی است که گردشگران می توانند با مراجعه به آن لحظات خوشی داشته باشند.

دیدنی های چشمه ترکیه

 تفریحات شبانه

اگر به همراه خانواده و دوستانتان به این شهر سفر کرده ایت و بیداری های شبانه و تفریحات شبانه را می پسندید اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا مراکز شبانه روی و کافه های متعددی وجود دارند که به صورت 24 ساعته فعال هستند و شما می توانید وقتتان را در آنها بگذرانید و از سفر خود لذت ببرید.

 

دیدنی های چشمه ترکیه

هتل های چشمه

اگر به دنبال هتل های لاکچری و پنج ستاره هستید به شما هتل گردند اونتور و هتل لیکیا اسپا ولتس ریزورت است  که این دو از بهترین های چشمه ترکیه هستند. اگر به دنبال هتلی زیبا از لحاظ قیمتی هستید پیشنهاد ما به شما هتل گورن و یا هتل عثمانی است که دو می توانند برای شما خاطرات خوشی را رقم بزنند.

بخوانید: حقایق خواندنی درباره شهر مارماریس در ترکیه

دیدنی های چشمه ترکیه

جزیره خیوس

یکی دیگر از دیدنی های جذاب ترکیه، جزیره دیدنی خیوس است که بسیار شناخته شده است. این جزیره جزیی از اراضی یونان است و فاصله کمی با این کشور دارد. در این جزیره بناهای ارزشمندی وجود دارد و جزء آثار شناخته شده در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند و جزو جاذبه های توریستی بکر قرار می گیرد.

دیدنی های چشمه ترکیه

افسوس

شهر افسوس یکی از شهرهای باستانی است که در سال 1860 کشف شده است و یک شهر موزه ای است که بناهای تاریخی متعددی است که در این شهر وجود دارند و برای بازدیدکنندگان جذاب است. قدم زدن در این شهر تاریخی و باستانی شما را به زمان های گذشته می برد. یکی از تفریحات مهم در این شهر آمفی تئاتری است که قدمت آن به چندین سال پیش بر می گردد.

دیدنی های چشمه ترکیه

دیدنی های شهر چشمه ترکیه بسیار متنوع هستند و در این بخش با مهمترین های آنها اشنا شدید و اگر به ترکیه سفر می کنید علاوه بر دیدنی های استانبول می توانید از چشمه ترکیه هم دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت به ترکیه | راهنمای مهاجرت به ترکیه و گرفتن اقامت ترکیه

مطالب مشابه را ببینید!