مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای رزرو هتل اینترنتی هتل قشم

راهنمای رزرو هتل اینترنتی هتل قشم

قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج‌فارس است که در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره به‌دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در چند دهه اخیر به یکی از شهرهای توریستی در ایران تبدیل شده و هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی به جزیره قشم سفر می‌کنند. آب‌وهوای قشم گرم و مرطوب است (رطوبت بالایی در تابستان دارد)؛ اگر تحمل گرمای طاقت فرسای این شهر در تابستان را ندارید، می‌توانید در بهترین شرایط آب‌وهوایی (پاییز، زمستان و بهار) به قشم سفر کنید.

حال سوال دیگری که ذهن اکثر مسافران را برای سفر به قشم به چالش می‌کشد، پیدا کردن یک اقامتگاه خوب و ایده‌آل است. درادامه با ما همراه باشید تا با رزرو هتل قشم از علی بابا بهترین‌ها را در طول اقامت در قشم تجربه کنید.

جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم

جزیره قشم یکی از پرجمعیت‌ترین جزایر خلیج‌فارس است. این جزیره مناطق ناب و دست‌نخورده خارق‌العاده‌ای دارد و بی‌شک از دیدن این جاذبه‌های جذاب لذت خواهید برد. از نقاط دیدنی و محبوب قشم می‌توان به بازارها و مراکز خرید قشم، غارخوربس، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، دره ستارگان، دلفین‌های جزیره هنگام، جزایر ناز، غار و نمکدان اشاره کرد.

قیمت هتل های قشم

اقامتی ایده‌آل و لذت‌بخش ازجمله عوامل مهمی است که تجربه سفر در قشم را به‌یادماندنی‌تر می‌کند. در تبریز هتل‌های بسیاری وجود دارد که با خدمات و قیمت‌های متفاوت خدمات رسانی می‌کنند. پیدا کردن هتل دلخواه‌تان شاید کار سختی به نظر برسد، اما این مساله به لطف سامانه معتبر علی بابا بسیار آسان شده است. معمولا بیش‌ترین مخارج مربوط به مسافرت، مربوط به هزینه‌های اقامتی در جزیره قشم می‌شود؛ پس می‌توانید با انتخاب و رزرو هتل قشم از علی بابا هزینه‌های سفرتان را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید تا در سفر دچار مشکل نشوید.

مبلغی را که قصد دارید برای هزینه‌های اقامتی در قشم اختصاص دهید، در قسمت تعیین قیمت سایت یا اپلیکیشن علی بابا وارد کنید؛ هتل‌های پیشنهادی با قیمت تعیین شده نمایش داده می‌شوند. این روش بهترین راه رزرو هتل قشم است.

بهترین هتل‌های لاکچری جزیره قشم

اگر لاکچری بودن و برخوردار بودن خدمات و امکانات ویژه را اولویت انتخاب و رزرو هتل می‌دانید، در بهترین هتل‌های لوکس و مدرن قشم اقامت کنید. البته این مساله به این معنا نیست که دیگر هتل های قشم مناسب و راحت نیستند، بلکه نسبت به هتل‌های دیگر این شهر، خدمات و امکانات کم‌تری دارند.

بهترین هتل‌ها از امکانات ویژه‌ای نظیر سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و… برخوردار هستند. هرچه هتل، تعداد ستاره بیش‌تری داشته باشد و امکانات و خدمات بهتری را ارائه کند، قیمت بیش‌تری خواهد داشت. درادامه فهرستی از محبوب‌ترین و برترین هتل‌های چهار ستاره و سه ستاره جزیره قشم را از دید مسافران عزیز گفته‌ایم.

  • هتل ایرمان
  • هتل آتامان
  • هتل ارم
  • هتل شهریار
  • هتل سینگو
  • هتل رخسار
  • هتل ژئو پارک قشم

هتل‌های ارزان قیمت و اقتصادی قشم

برای مسافرانی که مایل هستند با حداقل هزینه‌ها به قشم سفر کنند، بهترین روش برای کاهش مخارج سفر، اقامت در هتل‌های اقتصادی این شهر است. هتل‌های ارزان قیمت و مناسب به مراتب تعداد ستاره و امکانات کم‌تری نسبت به هتل‌های لوکس جزیره قشم دارند. اگر در مدت زمان اقامت در هتل فرصت کافی برای استفاده از خدمات ویژه هتل را ندارید یا دنبال اقامتگاه با قیمت ارزان هستید، انتخاب هتل‌های یک و دو ستاره قشم بهترین انتخاب است. درادامه محبوب‌ترین هتل‌های اقتصادی را از دید مسافرانی که در این هتل‌ها اقامت داشتند، گفته‌ایم؛ اقامتگاه‌های گفته‌شده علاوه‌بر قیمت مناسب از امکانات خوبی برخوردار هستند.

  • هتل امیر
  • هتل هنگام
  • هتل مروارید
  • هتل دیانا

بهترین زمان سفر به قشم از نظر آب‌وهوایی

اغلب افراد علاقه دارند با کم‌ترین و مناسب‌ترین هزینه مسافرت ایده‌آلی را در جزیره قشم تجربه کنند؛ همان‌طورکه ابتدا اشاره کردیم، بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم از نظر آب‌وهوایی در فصل بهار، پاییز و زمستان است. این موضوع باعث شده به‌دلیل افزایش مسافران به این شهر هتل‌ها در اکثر مواقع تکمیل ظرفیت باشند؛ اگر علاقه دارید در بازه زمانی گفته شده به قشم سفر کنید، بهتر است با رزرو هتل قشم از علی بابا پیش از پرشدن ظرفیت‌ها یک الی دو ماه قبل از سفرتان هتل رزرو کرده و به جزیره زیبای قشم سفر کنید.

راهنمای رزرو هتل اینترنتی هتل قشم

بهترین زمان تخفیف‌های هتل های قشم

قشم به‌واسطه شرایط جغرافیایی خاص، آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد. در فصل تابستان هوای جزیره قشم گرم و با درصد شرجی بالا است. هوای گرم این شهر منجر شده در تابستان تعداد سفرها به قشم کاهش یابد؛ اغلب هتل های قشم به‌منظور تکمیل شدن ظرفیت‌های خالی هتل، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را برای مسافران درنظر گرفته‌اند.

گفتنی است در ایام خاص به‌دلیل بیش‌تر شدن مسافران و افزایش تقاضا تخفیفات درنظر گرفته‌شده ممکن است حذف شوند. توصیه می‌کنیم رزرو هتل قشم را در روزهای نزدیک به تاریخ حرکت‌تان موکول نکنید و با رزرو هتل های قشم علی بابا با قیمت مناسب‌تری در این جزیره اقامت کنید.

رزرو هتل قشم از علی بابا

در دهه‌های گذشته مسافران برای رزرو هتل قشم به ناچار باید به آژانس‌های مسافرتی می‌رفتند؛ مراجعه حضوری علاوه‌بر خستگی ناشی در شلوغی شهر و دفاتر، هزینه‌های رفت‌وآمد برای رفتن به دفاتر مسافرتی را برای مسافران در پی داشت. در دهه اخیر با دسترسی همگانی افراد به اینترنت مشاهده هتل‌ها، قیمت و بررسی امکانات هتل های قشم به آسانی برای مسافران امکان‌پذیر شد. علی بابا معتبرترین و باسابقه‌ترین سامانه اینترنتی در ایران است که رزرو تور، خرید بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس) و اجاره اتاق در هتل را در کم‌ترین زمان ممکن برای مسافران عزیز فراهم می‌کند.

با رزرو هتل قشم از سامانه مطمئن علی بابا سفری لذت‌بخش و فوق‌العاده را کنار عزیزانتان تجربه کنید. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، مشکلات احتمالی و انتقادات شما مسافران عزیز است. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!