مجله تاپ‌ناز‌

رفع چربی زیر بغل با ورزش کردن و تغذیه خاص

چنانچه از چربی های زیر بغل خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای درمان هستید پس بهتر است تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا روش های مناسب و تغذیه خوبی برای کاهش چربی های زیر بغل را به شما توضیح دهیم.

چربی زیر بغل باعث بد فرم شدن اندام می شود. بیشتر خانم ها دچار این مشکل می شوند و بیشتر آنها از ظاهر خود خجالت می کشند و سعی می کنند لباس هایی را انتخاب کنند که این قسمت را بپوشاند. در ادامه روش های مفیدی برای رفع کردن چربی زیر بغل  به شما معرفی می کنیم و می توانید با استفاده از آنها هر نع لباسی که مایل هستید را به تن کنید و از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

روش های ورزشی و تغذیه ای رفع چربی زیر بغل

چربی زیر بغل می تواند دلایل زیادی داشته باشد ولی شما می توانید با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش دوباره این چربی ها را نابود کنید و بدن خود را به حالت اولیه باز گردانید. چنانچه سن و سال صرف نظر کنید، می بینید که این مشکلات در خانم ها بیشتر از مردان است. پس بانوان بیش از مردان باید مراقب بدن خود باشند تا بتوانند تناسب اندام خود را حفظ نمایند.

 

استفاده از نوشیدنی لاغری

منگر با چندین مواد دیگر می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید خیلی راحت و در زمان کم از شر چربی های زیر بغل خود خلاص شوید. در ادامه نحوه استفاده از کنگر را برای شما شرح می دهیم.

مواد مورد نیاز :

  • کنگر ۲ عدد
  • آب ۱ لیتر
  • لیمو یک عدد
  • آناناس ۳ برش
  • بادام ۵ عدد

طرز تهیه نوشیدنی لاغری

آب را همراه کنگر بجوشانید و اجازه دهید آب درون قابلمه خشک شود. آناناس، آب لیمو و بادام را با یکدیگر ترکیب کنید و اب کنگر را به این ترکیب کنید. برای این که آثار فوق العاده نوشیدنی را مشاهده کنید نیاز است تا 2 بار در هفته قبل از غذا این نوشیدنی را بنوشید.

رفع چربی زیر بغل با ورزش کردن و تغذیه خاص

ورزش

یکی از راحت ترین روش ها برای لاغری زیر بغل ورزش کردن است. شما با این کار می توانید به راحتی تمام چربی های اضافی را از بین ببرید و باز اندامی ایده آل داشته باشید. البته ورزش کردن با تخته هم یکی از بهترین روش ها برای رفع چربی زیر بغل است. برای این که از این نوع حرکات استفاده کنید باید زحمان زیادی بکشید و روزانه بین 15 تا 30 دقیقه را برای ورزش کردن اختصاص بدهید.

روش انجام حرکت با تخته

  • ابتدا باید روی شکم خود بخوابید.
  • بدن خود را بالا نگه دارید.
  • سعی کنید از یک دست خود استفاده کنید.
  • این حرکت را با یک دست دیگر انجام دهید.
  • این حرکت را می توانید ۱۰ دقیقه در روز تمرین کنید.

 

لباس مناسب

چنانچه از اندام خود راضی نیستید ولی چربی های زیر بغل شما آزاردهنده می باشند می توانید که لباس های خود را طوری انتخاب کنید که این بخش از بدن را بپوشاند. بهتر است برای این کار لباس زیر مناسب و اندازه بگیرید زیرا پوشیدن لباس زیرهای تنگ خطر ابتلا به سرطان را بالا می برد و عوارض استفاده از لباس زیر غیر استاندارد زیاد است.

مطالب مشابه را ببینید!