مجله تاپ‌ناز‌

معرفی بهترین شیرینی فروشی های مشهد از قدیمی ترین تا مدرن ترین+ آدرس و تلفن

شیرینی فروشی های مشهد

برای جشن گرفتن یک مناسبت چه تولد باشد، چه سالگرد ازدواج یا یک جشن مذهبی، برای هدیه به یک دوست یا عضو خانواده، کسب یک موفقیت شغلی،  برای عیادت از یک مریض، دست خالی به یک مهمانی نرفتن، خرید شیرینی یکی از گزینه هاست. علاوه بر این، زائران بسیاری هستند که با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به این شهر سفر کرده اند و نمی خواهند دست خالی به خانه میزبان مشهدی خود بروند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، در ادامه با معرفی بهترین شیرینی فروشی های مشهد از قدیمی ترین تا مدرن ترین همراه ما باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

خروس قندی مشهد

یکی از بهترین شیرینی فروشی های مشهد، مجموعه خروس قندی است. شیرینی فروشی خروس قندی مشهد که نخستین شعبه آن در دهه 60 شمسی افتتاح شده، ابتدا به دلیل طعم شیرینی خانگی خود میان ساکنین محله سجاد محبوبیت کسب کرد. اما با گذر زمان کیک های ارائه شده این قنادی نیز شهرت فراوانی یافت. این روند ادامه داشت تا اینکه در سال ۱۳۸۳، شیرینی فروشی خروس قندی با افتتاح شعبه دو واقع در خیابان جلال آل احمد تحولی عظیم را تجربه کرد. افزایش فروش و گسترش تعداد مشتریان باعث شد که در سال ۱۳۹۰ قنادی خروس قندی با توجه به رشد صنعت شیرینی پزی و نیاز مردم به تنوع، کارگاه خود را مجهزتر و مدرن تر کند. کارگاهی که تولیدات آن بتواند حجم سفارش ها را پاسخگو باشد. این شیرینی فروشی اکنون در 5 شعبه، تنوع گسترده ای از انواع شیرینی تر و دسری، انواع کوکی، شیرینی خشک، سنتی، انواع کیک های یخچالی و کیک خشک را ارائه می دهد. اگر با خرید بلیط هواپیما یوتراوز به مشهد سفر کرده اید، چشیدن مزه شیرینی های این قنادی را از دست ندهید. بر اساس خریدهای اینترنتی و نظرات کاربران، کیک های یخچالی و شیرینی های خامه ای از محبوب ترین و پرفروش ترین های این شیرینی فروشی درجه یک مشهد است. کیک نوتلا، کیک موکا و کیک بلک فارست سه گانه پرطرفدار میان کیک های یخچالی این مجموعه است. پای سیب، پای آلبالو و پای آناناس سه گانه پرطرفدار میان کیک های خشک هستند و در میان شیرینی های خامه ای نیز، نان خامه ای یا آنچه مشهدی ها «شیرینی نارنجک» می نامند در صدر لیست پرفروش ترین ها قرار دارد. براساس اطلاعات ارائه شده این مجموعه ساعت کار شعب شنبه تا پنجشنبه از  9 صبح تا 22 و جمعه ها از  10تا 14و17تا20 است.

آدرس شعبه مرکزی و گارگاه: بلوار معلم، بین دندانپزشکان و فارغ التحصیلان، شیرینی خانگی خروس قندی. تلفن: 05135099041

شعبه 2 : بلوار سجاد ، ابتدای خیابان بهارستان. تلفن : 05137612146

شعبه 3 : بلوار وکیل آباد ، بین جلال آل احمد 9 و 11 تلفن : 05136019924

شعبه 4 : بلوار خیـام – بین خیام 10 و 12 تلفن : 05137612111

* محصولات شیرینی فروشی خروس قندی علاوه بر شعب بالا در بزرگراه وکیل آباد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، هایپر اونیک نیز ارائه می شود.

شیرینی فروشی مشهد

قنادی طوسی، اصیل و باکیفیت

گاهی برای لذت بردن از طعم یک شیرینی تازه، باید چشم انتظار مناسب های مهم در تقویم بود تا مطمئن شویم شیرینی که خریداری می کنیم تازه است. اما برای خرید از قنادی طوسی مشهد، نیازی به این انتظار نیست و هر روز سال که برای خرید به این شیرینی فروشی معروف بروید، حتما تازه ترین شیرینی را به شما ارائه می دهند. پس پیش از اینکه این شهر را با خرید بلیط هواپیما مشهد تهران ترک کنید، لذت چشیدن مزه یک شیرینی اصیل را از دست ندهید. قنادی طوسی، از قدیمی ترین شیرینی فروشی های مشهد است. اگر حوالی ظهر در اطراف سه راه راهنمایی قدم بزنید، احتمال اینکه بوی پخت شیرینی تازه، مشام تان را قلقلک بدهد زیاد است. قنادی طوسی انتخاب اول پدرها و پدربزرگ ها، مادرها و مادربزرگ هایی است که اصالت شیرینی برای آنها حرف اول را می زند. حتی بعضی معتقدند که عید نوروز با خوردن شیرینی های این قنادی، خاطره انگیز خواهد بود. در کنار اصالت شعبه یک، این قنادی مشهد در شعبه وکیل آباد خود که طراحی و چینش مدرن تری دارد توانسته مشتریان نسل جوان را به خود جلب کند. پس اگر در میان شیرینی فروشی های وکیل اباد مشهد، به دنبال بهترین گزینه هستید، قنادی طوسی گزینه مطلوب شماست. در این شیرینی فروشی مشهد، انواع کیک تولد و کیک های مناسبتی، شیرینی تر، دسر و بستنی، شیرینی خشک، کوکی، ارئه می شود. شیرینی هایی در بسته بندی کادویی و پک های جذاب آجیل نیز از محصولات پر فروش این مجموعه هستند. قنادی طوسی مشهد در ایام ماه مبارک رمضان یکی از خوشمزه ترین زولبیا، بامیه و گوشفیل های شهر را در کنار شله زرد و دیگچه (دسر مشهدی با ترکیب شیر و زعفران و برنج) را ارائه می دهد. خرما نارگیلی و شکلاتی، ساق عروس و میکادو نیز از جمله محصولات این مجموعه برای مراسم ترحیم هستند.

شعبه یک: احمدآباد، سه راه راهنمایی. تلفن: 05138401800

شعبه 2: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 18 و 20. تلفن: 05138335800

قنادی طوسی مشهد

قنادی جام عسل، از معروف ترین شیرینی فروشی های مشهد

قنادی جام عسل از اصیل و از جمله بهترین شیرینی فروشی های مشهد است که از قدیم الایام طرفدارن پروپاقرص خودش را دارد و از  قدیمی‌ترین شیرینی فروشی های مشهد به حساب می آید. جام عسل ابتدای بلوار پیروزی و حاشیه میدان شهید کاوه واقع شده است که به دلیل محبوبیت بالای این قنادی، این میدان به اسم میدان جام عسل نیز شناخته می‌شود. بسیاری از مشهدی ها طعم لطیف ترین و خوشمزه ترین کیک‌های و شیرینی های عروسی که توسط قنادان شیرینی سرای جام عسل تولید شده را چشیده اند. از جمله تولیدات اختصاصی این شیرینی فروشی مشهد می توان به ساخت کیک فیگور اشاره کرد که بر اساس عکس، مجسمه کیکی به مشتریان تحویل می‌دهد. علاوه بر کیک های مناسبتی، شیرینی های خشک این قنادی نیز بسیار محبوب و مشهورند که از میان آنها می توان به ملکه بادام و باقلوا استانبول اصل اشاره کرد. قنادی جام عسل سه دهه پیش توسط مرحوم سید جلال موسوی تاسیس شد که به دلیل علاقه بسیار این مرحوم به ورزش، قنادی جام عسل تیم فوتبال و ورزش همگانی خود را نیز تاسیس کرد. این قنادی بیش از صد  نوع شیرینی متنوع تولید می‌کند و صادرات چشمگیری به خارج از کشور از جمله المان دارد. در حال حاضر قنادی جام عسل یک کارخانه نیز دارد که به طور مجزا از قنادی اداره می‌شود.

آدرس شعبه یک: رضا شهر، ابتدای بلوار پیروزی، میدان شهید کاوه. تلفن: 05138780555 – 05138780444

شعبه دوم: میدان جانباز، ساختمان تجاری پاژ، فروشگاه هایپرمی

شیرینی آنسه، یک خرید متفاوت

اگر در میان شیرینی فروشی های هاشمیه مشهد، به دنبال یک قنادی خوب و باکیفیت می گردید، «شیرینی آنسه» می تواند از جمله گزینه های خوب این منطقه باشد. هرچند این شیرینی فروشی دو شعبه دیگر نیز در بلوار سجاد و بلوار خیام نیز دارد. در این قنادی، انواع کیک های یخچالی، شیرینی تر و دسری، انواع تارت، دسرهای تک نفره، شیرینی خشک، شیرینی های سنتی، باقلوا، قطاب، حلوا و خرما شکلاتی ارائه می شود. مشتریانی که به صورت اینترنتی از شعبه خیام خرید کرده اند، کیک یزدی، شیرینی کشمشی، نان خامه ای و شیرینی لطیفه را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کرده اند. شیرینی ناپلئونی، نان خامه ای، لطیفه و کیک نوتلا نیز از جمله محبوب ترین محصولاتی است که کاربران اینترنتی از شعبه سجاد سفارش داده اند. اما آنچه باعث شهرت آنسه به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های مشهد شده، کیک های یخچالی و متنوع شیرینی آنسه مشهد است. کیک های یخچالی که می تواند به سبک خود نیز سفارش خود را برای قنادان این مجموعه ثبت کنید، یکی از پرفروش ترین محصولات مشتریان حضوری است. گروه صنعتی شیرینی آنسه که در سال ۱۳۸۷ در صنعت تولید شیرینی پا به این عرصه گذاشته، یکی از خوش آب و رنگ ترین و وسوسه برانگیزترین کیک های یخچالی و مناسبتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابرین سفارش کیک تولد ازین قنادی می تواند انتخاب درستی باشد.

شعبه یک: نبش هاشمیه 15. تلفن: 05138831616

شعبه دو: بلوار سجاد، بین مرجان و پامچال. تلفن: 05137616427

شعبه سه: بلوار خیام، خیام یازده، نبش نسترن 11. تلفن: 05137620900

عصرانه با شیرینی خانگی فرشته

وقتی اسم شیرینی خانگی می آید، همه یاد فرشته و کاپ کیک ها، مافین، دارک و ناپلئونی های معروفش می افتند. با شیرینی خانگی فرشته می شود یک  عصرانه دلچسب را تجربه کرد. شیرینی فروشی فرشته مشهد که در قدس، وکیل آباد و هاشمیه شعبه دارد، قرار نیست انواع شیرینی تر، خشک  و سنتی را به شما ارائه دهد. اما این شیرینی فروشی محبوب حتما متنوع ترین کیک ها و شیرینی خامه ای ها را پیش روی شما قرار خواهد داد. این مهم ترین تفاوت شیرینی خانگی فرشته با سایر شیرینی فروشی های مشهد است. دسر کیک بستنی، تارت میوه، تیرامیسو، بستنی قیفی، دسر بستنی با طعم های آلبالو، زعفرانی، شکلاتی، توت فرنگی، کارامل، می تواند از جذاب ترین خوردنی های تابستانی قنادی فرشته است. کیک پاناکوتا، کیک میوه ای، کیک بادام، کیک هویج، چیزکیک، براونی آمریکایی، ناپلئونی و نون خامه ای نیز از جمله گزینه های خررید برای صرف یک عصرانه جذاب است. شیرینی خانگی فرشته مشهد همچنین گزینه مناسبی برای خرید انواع کیک تولد و کیک های مناسبتی است. به شعبه های این قنادی که سری بزنید، انتخاب های بسیاری نیز میان بسته های جذاب شکلات دارید که برای هدیه دادن مناسب است. اگر به دنبال شیرینی فروشی در هفت تیر مشهد هستید، می توانید به شعبه این شیرینی فروشی مراجعه کنید.

آدرس شعبه یک: بلوار ملک آباد، نبش قدس 12. تلفن: 05137626400

شعبه 2: احمد آباد، نبش ابوذرغفاری 39. تلفن: 05138413913

شعبه 3: وکیل آباد، هاشمیه 10، چهارراه دوم سمت چپ، بین لاله 12 و 14. تلفن: 05138837460

شعبه 4: بلوار وکیل آباد: بین هفت تیر و هنرستان، نبش وکیل آباد 20. تلفن: 05138911212

شعبه 5: بلوار سجاد، خیابان بهار 10، کوچه 10.3. 05137653434

شیرینی خانگی فرشته

قنادی یزدی ها، نوستالوژی خوشمزه

قنادی یزدی ها (رضاشهر) نیز از جمله شیرینی فروشی های قدیمی و خوشمزه مشهد است. از شیرینی فروشی های پرآوزه ای که اگر در موقع مناسبت های مهم به آنجا بروید، باید زمان قابل توجهی را در صف انتظار بمانید. این صف در روز های پایانی اسفند و در نزدیکی ایام عید نوروز بیشتر خود را نمایان می کند. آنچه این قنادی را از سایر رقبا متمایز می کند، فروش باقلواهای خوشمزه و نوستالوژیک یزدی است. شیرینی سرای یزدی ها (رضاشهر مشهد) بیش از ۲۰ سال است که با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولاتی با کیفیت برتر تولید و با نوآوری به رشد و توسعه کسب و کار خود اندیشیده است. در این شیرینی فروشی انواع کیک تولد و لوازم تولد، انواع کیک فوندانت، شیرینی تر، دسر، شیرینی سنتی، بستنی، زولبیا و بامیه، کاپ کیک، باقلوا، شیرینی خشک، کوکی و آجبل ارائه می شود. این شیرینی فروشی قدیمی مشهد نیز، شیرینی های مخصوص مجالس ترحیم را ارائه می دهد.

آدرس: رضاشهر، بلوار پیروزی، پیروزی۹ (فرخی شمالی) بین فرخی۶ و ۸ قنادی رضاشهر (یزدی ها)

تلفن: 051338785070

تولد بازی با کیک و شیرینی ملکا مشهد

یک ویژگی کیک و شیرینی ملکا که در بلوار خیام مشهد واقع شده را با بسیاری از قنادی های مشهد، متمایز می کند. کیک های ملکا یک اثر هنری بی نظیر در این شهر به شمار می رود و نمونه مشابه آن را سخت می توان در شیرینی فروشی های دیگر مشهد یافت. این مجموعه خلاق، برای برای هر مناسبتی از روز پدر یا مادر تا هالوین، یلدا، تولد، کریسمس و یا جشن های مذهبی، کیک هایی با طراحی منحصر به فرد خود را  تولید و به فروش می رساند. این شیرینی فروشی که طیف گسترده ای از کیک های مناسبتی را ارائه می دهد، می تواند بهترین گزینه برای خرید کیک تولد باشد. طبقه بالای این بالای قنادی ملکا در خیام، وسایل دیزاین تولد، یادگاری های کوچک مثل ماگ و… به فروش می رسد. مجتمع کیک و شیرینی ملکا که در سال 1396 افتتاح شده، تنها در پنج سال توانسته راه خود را به عنوان یک شیرینی فروشی محبوب باز کند. در این قنادی، علاوه بر انواع کیک و شیرینی محصولات مانند شکلات، اجیل و بستنی نیز به فروش می رسد. راستی، هر شیرینی یک داستانی دارد و ملکا تلاش کرده این داستان های شیرین را در فضای مجازی با مشتریانش به اشتراک بگذارد. پس می توانید در این ماجراجویی در صفحات مجازی این شیرینی فروشی معروف مشهد، همراه شان باشید.

آدرس: بعد از سه راه خیام، بین ملک آباد 19 و 21

تلفن: 05137638301

شیرینی فروشی تبریزی ها

شیرینی فروشی در پیروزی مشهد کم نیست. البته بهتر است بگوییم شیری فروشی های خوب در بلوار پیروزی مشهد کم نیست. شیرینی فروشی تبریزی ها نیز در این لیست قرار می گیرد. انواع شیرینی تر، کاپ کیک، شیرینی خشک، کیک یخچالی، شکلات، آجیل از جمله محصولاتی است که در این قنادی مشهدی به فروش می رسد. از میان محصولاتی که کاربران اینترنتی به ثبت رسانده اند، شیرینی دانمارکی، کیک یزدی، کیک شکلاتی، پای سیب و رولت جزو پرفروش ترین هایی هستند که بیترین امتیاز را کسب کرده اند.

آدرس شعبه یک:  خیابان پیروزی، نبش پیروزی 75.

تلفن: 05135022043

شعبه 2: بلوار معلم، بین معلم 71 و73

شیرینی فروشی بال دی بال

از میان شیرینی فروشی های مشهد که به صورت تخصصی به تهیه و فروش کیک های مناسبتی می پردارد، می توان به قنادی بال دی بال در اقبال لاهوری مشهد اشاره کرد. در این شیرینی فروشی انواع کیک خامه ای، کیک فوندانت، کیک های خانگی و رژیمی، شکلات، شیرینی های خشک خانگی و پک های هدیه شیرینی های مغزدار ارائه می شود.

آدرس: بلوار اقبال لاهوری، حاشیه میدان اقبال لاهوری

تلفن: 05135019929

قنادی پاپا مشهد

قنادی پاپا نیز از جمله شیرینی فروشی های با سابقه مشهد یه شمار می رود. در این قنادی انواع شیرینی تر از بهترین خامه پاستوریزه با امکانات کاملاٌ بهداشتی و زیر نظر استاد کارهای مجرب در مدلهای بسیار متنوع تهیه و ارائه می گردد که شادی بخش مجالس عروسی، تولد و مهمانی های شما خواهد بود. نخستین شعبه قنادی پاپا در بلوار سازمان آب واقع شده است. اگر به دنبال شیرینی فروشی خوب در قاسم آباد هستید، می توانید به شعبه دو این مجموعه سری بزنید.

شعبه یک: میدان راهنمایی، بلوار سازمان آب، نبش صادقی ۵

تلفن: 051۳۷۲۶۹۴۱۰

شعبه ۲: شهرک غرب، قاسم آباد، نبش شریعتی ۲۰

تلفن: 051۳۶۶۱۹۳۵۱

در پایان

در این مقاله تلاش کردیم بهترین شیرینی فروشی های مشهد از قدیمی ترین تا مدرن ترین به شما معرفی کنیم. اگر ویژگی استثنایی ای دارد، نام ببریم و حداکثر جزئیات را در اختیارتان قرار دهیم. برای هر مناسبت و دلیلی که تصمیم داشته باشید از شیرینی فروشی های مشهد خرید کنید، خواندن این متن می تواند برای تان کمک کننده باشد. اگر قصد سفر به مشهد یا از مبدا مشهد را دارید، سایت یوتراوز برای خرید بلیط هواپیما در دسترس شماست.

مطالب مشابه را ببینید!