مجله تاپ‌ناز‌

صدور انواع مستر کارت با تهرانیکس

اگر جز افرادی هستید که سفرهای خارجی زیادی دارید و یا قصد دارید تا از طریق وب سایت‌های بین المللی، اقدام به خرید محصولات یا استفاده از خدمات کنید، مطمئناً با این چالش مواجه شده‌اید که کارت‌های بانکی ایرانی در خارج از کشور و در وب سایت‌های خارجی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. در چنین شرایطی نیاز است تا به سراغ شرکت‌های فعال در حوزه صدور کارت‌های اعتباری آمده و از این شرکت‌ها اقدام به خرید کارت اعتباری کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، مستر کارت است. شما می‌توانید با خرید مستر کارت به راحتی تراکنش‌های مالی بین المللی انجام دهید. با این حال برای این که بتوانید اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی یا مجازی کنید، نیاز است تا از طریق مجموعه‌های فعال در داخل کشور، این کارت‌ها را خریداری کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، تهرانیکس است. در این مطلب قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می‌توان از طریق وب سایت تهرانیکس مسترکارت خریداری کرد، پس با ما همراه باشید.

صدور انواع مستر کارت با تهرانیکس

معرفی مجموعه تهرانیکس برای صدور مستر کارت

به واسطه تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت یا ویزا کارت، به صورت مستقیم به ایرانیان خدمات خود را ارائه نمی‌دهند. برای حل این مشکل، شاهد فعالیت مجموعه‌های واسطی در داخل کشور هستیم که خدمات صدور کارت‌های اعتباری را برای شما انجام می‌دهند. یکی از این مجموعه‌ها، وب سایت تهرانیکس است.

وب سایت تهرانیکس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی بین المللی در داخل کشور است. این مجموعه خدماتی مانند صدور مستر کارت، ویزا کارت، پرداخت‌های بین المللی و… را ارائه می‌دهد. تهرانیکس با همکاری شرکت‌های خارجی، امکان صدور انواع مستر کارت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. در همین راستا اگر قصد دارید تا برای خرید مستر کارت فیزیکی یا مجازی اقدام کنید، می‌توانید از خدمات این مجموعه برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.

انواع مستر کارت‌های قابل خرید از تهرانیکس

افرادی که به دنبال خرید مستر کارت هستند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که مجموعه تهرانیکس کدام یک از انواع مستر کارت را صادر می‌کند؟ به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که وب سایت تهرانیکس این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید برای خرید انواع مستر کارت فیزیکی و مجازی از طریق این مجموعه اقدام کنید. اگر بخواهیم شما را با انواع مستر کارت‌های قابل خرید از تهرانیکس آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع مستر کارت فیزیکی

اگر قصد دارید تا در هنگام سفر به کشورهای خارجی از مستر کارت استفاده کنید، نیاز است مسترکارت فیزیکی تهیه کنید. وب سایت تهرانیکس این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید انواع مستر کارت فیزیکی را از طریق این مجموعه خریداری کنید. به منظور بررسی انواع مستر کارت‌های فیزیکی قابل خریداری از مجموعه تهرانیکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مستر کارت پرسونال کلاسیک

یکی از انواع MasterCardهای فیزیکی که می‌توانید از سایت تهرانیکس آن را خریداری کنید، مسترکارت پرسونال کلاسیک است که یک کارت اعتباری پایه است. این کارت برای افرادی که به دنبال یک کارت اعتباری با امکانات اولیه و ساده هستند، مناسب است. شما می‌توانید با خرید این کارت، از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خریدهای خود را تکمیل کرده و اقدام به برداشت وجه از کارت در سراسر جهان کرده کنید. شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در بانک این کارت را دریافت کنید. لازم به ذکر است که سقف خرید آنلاین با این کار ماهیانه 15.000 لیر است.

مستر کارت پرسونال پلاتینیوم

مستر کارت پرسونال پلاتینیوم یکی از کارت‌های اعتباری لوکس است که تمامی مزایا کارت‌های کلاسیک را دارد، در عین حال شما می‌توانید با خرید این کارت به مزایا مختلفی مثل بیمه مسافرتی، مزایای فرودگاهی، تخفیفات برای رزرو هتل‌ها و اجاره خودرو، بیمه خرید، کش بک و… دسترسی پیدا کنید. همچنین این کارت‌ها دارای سقف برداشت ماهیانه 1 میلیون لیر هستند.

مستر کارت پرسونال VIP

اگر به دنبال خرید کامل‌ترین نوع MasterCard هستید، می‌توانید به سراغ مسترکارت پرسونال VIP آمده و از این کارت‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها، به تمامی مزایا کارت‌های اعتباری پلاتینیوم دسترسی داشته باشید. همچنین از مهم‌ترین مزایا این کارت که به صورت اختصاصی توسط شرکت تهرانیکس صادر می‌شود، می‌توان به ارائه کارت از جنس متال و همچنین سقف ماهیانه تا 3 میلیون لیر در ماه اشاره کرد.

انواع مستر کارت مجازی

یکی از خدماتی که مجموعه MasterCard به شما ارائه می‌دهد، کارت‌های مجازی یا Virtual هستند. این کارت به نحوی است که شما می‌توانید به صورت آنلاین و برای خریدهای اینترنتی از آن استفاده کنید. با خرید این کارت اعتباری، به شما شماره کارت، تاریخ انقضاء و کد CVV2 داده می‌شود که می‌توانید از این کارت‌ها برای خریدهای آنلاین استفاده کنید. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مجموعه تهرانیکس، طیف گسترده ای از کارت‌های مجازی را برای شما صادر می‌شود. اگر بخواهیم شما را با انواع مستر کارت مجازی قابل خریداری از سایت تهرانیکس آشنا کنیم، می‌توان از موارد زیر نام برد:

  • گیفت کارت مجازی یورویی: MasterCard یورویی کارت مجازی است که با ارز رسمی یورو صادر می‌شود. در صورتی که قصد خرید آنلاین از سایت‌های حوزه شینگن دارید، می‌توانید این کارت‌ها استفاده کنید.
  • مسترکارت پوند انگلیس: مستر کارت پوند انگلیس یکی دیگر از انواع کارت‌های مجازی است که می‌توانید آن را از سایت تهرانیکس تهیه کنید. این کارت با ارز پوند صادر شده و برای افرادی است که قصد خرید اینترنتی از کشور انگلیس و به صورت کلی حوزه بریتانیا را دارند.
  • گیفت کارت مجازی دلار کانادا: مسترکارت‌های کانادا یکی از کارت‌های مجازی است که می‌توانید از ارز رسمی دلار کانادا که در آن وجود دارد، استفاده کنید. برای خرید اینترنتی و پرداخت هزینه در سایت‌های کشور کانادا می‌توانید از این کارت‌ها استفاده کنید. این کارت برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را دارند و به دنبال پرداخت هزینه‌های اپلیکیشن فی و ثبت نام دانشگاه‌ها را دارند، گزینه مناسبی است.
  • گیفت کارت مجازی دلار آمریکا: یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کارت‌های مجازی MasterCard که می‌توانید تهیه کنید، کارت مجازی آمریکا است. این کارت با ارز دلار آمریکا صادر می‌شود. به دلیل آن که اکثر سایت‌های آنلاین از دلار پشتیبانی می‌کنند، با خرید این کارت می‌توانید در طیف گسترده ای از وب سایت‌ها خرید اینترنتی کنید.

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ارز پایه موجود در این کارت‌ها با توجه به نوع آن‌ها ثابت است. این موضوع باعث می‌شود تا قبل از خرید کارت‌های مجازی حتماً به نوع ارز آن توجه کنید. شما باید با توجه به وب سایت‌هایی که قصد خرید اینترنتی و آنلاین از آن را دارید به سراغ MasterCard مجازی مناسب آمده و کارت‌های مناسب را سفارش دهید.

مطالب مشابه را ببینید!