مجله تاپ‌ناز‌

مدل پادری کاموایی + تصاویری از مدل های پادری شیک کاموا برای ایده گرفتن

برای تهیه کردن بافت پادری شما نیاز به مواد و الیاف خاصی دارد. الیاف طبیعی مانند کاموا گزینه ای خوب برای تهیه پادری بادوام هستند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های پادری کاموایی را مشاهده می کنید که می توانید از این مدل ها ایده بگیرید.

کاموا هم راحت استفاده می شود و هم قابل شستشو دارد و به همین جهت برای دوخت پادری مناسب است

ایده های عالی بافت پادری با کاموا

امروزه در دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، فضای داخلی حمام و … از پادری های مختلف استفاده می شود و پادری فقط در جلوی درب ورودی منزل قرار نمی گیرد.

مدل پادری کاموایی

اما با فراگیر شدن استفاده از کف پوش سرامیک، کم کم فرش ها از دکوراسیون حذف شدند و بیشتر در مرکز خانه و یعنی اتاق پذیرایی، پادری استفاده می شود. در خیلی از منازل هم این سبک چیدمان به صورت کلی فرق کرده است و فرق حذف شده است.

مدل پادری کاموایی

پادری همزمان با جمع شدن فرش ها بیشتر برای ترتیب خاص در محیط منزل وارد دکوراسیون شدند و در خیلی ا نقاط منزل استفاده می شوند. بیشترین و مرسوم ترین استفاده از این پادری ها، در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، حمام و … است. استفاده کردن از پادری حمام بیشتر برای تعویض کفش و تمیز ماندن حمام انجام می شود. ولی در محیط داخلی آشپزخانه، پادری به دلیل اینکه سبک و راحت است و محیط آشپزخانه هم محیطی قابل شستشو است، استفاده می شود.

مدل پادری کاموایی

می توان گاهی از پادری به عنوان کف پوش اتاق هم استفاده کرد و برای موارد خاصی در نظر گرفته می شوند. پادری ها با تنوع رنگ، در دکوراسیون منازل بسیار مورد توجه هستند. کاموا از مواردی است که برای بافت پادری استفاده می شود. کاموا دارای تنوع رنگی زیادی است و از لحاظ بافت هم بسیار نرم و لطیف است.

مدل پادری کاموایی

تهیه کاموا از پشم به عنوان الیاف طبیعی باعث می شود که این سازه های کاموایی بافت ایده آل داشته باشند و پس از شستن همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ کنند.

مدل پادری کاموایی

استفاده کردن از منگوله ها یا توپک های کاموایی که به آنها پوم پوم هم گفته می شود، ایده ای جالب برای ساخت پادری های نرم است. منگوله های کاموایی یا پوم پوم کاربرد زیادی دارند  از آنها علاوه بر ساختن پادری، رو مبلی کاموایی و رو صندلی های زیبا می توان به منظور تزیین شال و روسری، لباس، کلاه و کیف هم استفاده کرد. در ادامه مدل های متنوع از پادری منگوله ای را ملاحظه می کنید که هر کدام از آنها می توانند ایده ای جذاب برای ساخت پادری فانتزی با بافت نرم و لطیف باشند.

مدل پادری کاموایی

خلاقیت ساخت پادری منگوله ای کاری سخت نیست و بعد از ساختن تعداد زیادی پوم پوم یا منگوله از رنگ های متنوع و جذاب می توانید با کنار هم قرار دادن آنها، پادری های دوست داشتنی و زیبایی را ایجاد کنید. البته حتما نیاز نیست از توپک های یکدست استفاده کنید، بلکه انتخاب توپک ها در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ در کنار هم می تواند زیبایی پادری را بیشتر کند.

مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی مدل پادری کاموایی

مطالب مشابه را ببینید!