مجله تاپ‌ناز‌

مدل کاغذ دیواری سقف | مدل های شیک کاغذ دیواری سقف در انواع طرح

مدل کاغذ دیواری سقف یکی از ایده های جالب برای زیبا کردن دکوراسیون و سقف است و می تواند فضای منزل شما را بسیار جالب کند. کاغذ دیواری سقف دارای مدل ها، رنگ هاو طرح های مختلفی است و این نوع کاغذ دیواری در مقابل، رطوبت و گرما هم بسیار مقاوم است.

خیلی از افراد هیچ توجه ای به سقف منزل خود ندارند و برای زیباسازی آن شاید فقط سقف را رنگ کنند. در صورت زیباسازی سقف، دکوراسیون منزل شما از این رو به آن رو می شود و تحولی بزرگ را ایجاد می کنید.

در این مطلب انواع مدل کاغذ دیواری سقف با طرح های زیبا را مشاهده می کنید.

مدل کاغذ دیواری سقف

مدل کاغذ دیواری سقف جدید و زیبا با طرح های متنوع

کاغذ دیواری می تواد باعث زیبایی منزل شما شود و مزایای زیادی هم دارد. کاغذ دیواره در مقابل ضربه مقاوم است و خیلی راحت نصب می شود و براحتی هم می توانید آن را ا سقف پایین آورید. کاغذ دیواری جایگزین مناسبی برای سطح گچی، سفید و ساده سقف است.

استفاده از کاغذ دیاری برای سقف نسبت به رنگ بسیار تنوع دارد و طرح های مختلفی هم دارد و می توانید منزل خود را بسیار زیبا کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری کلاسیک و برجسته هم از دیگر گزینه های مناسب برای سقف منزل مسکونی و مکان های اداری و یا تجاری می باشد.

 

کاغذ دیواری برای سقف در سه نوع موجود است، نوع اول کاغذ دیواری هایی که در پشت آن چسب وجود دارد و برای فعال کردن این چسب نیاز به یک اسفنج مرطوب دارید.

نوع دوم کاغذ دیواری چسبی است که با استفاده از چسب روی دیوار و نه روی کاغذ نصب می شوند و به یاد داشته باشید که اگر می خواهید باز این کاغذ دیواری استفاده کنید باید قسمت چسب دار آن را روی یک کاغذبچسبانیدو از آن محافظت نمایید.

برای داشتن هر 3 نوع کاغذ دیواری ازز روی سقف باید گوشه ای از آن را با آب خیس کنید و یخیل آرام آن را جدا کنید.

بیشتر ببینید : مدل کاغذ دیواری و طرح های کاغذ دیواری

مدل کاغذ دیواری سقف

شیک ترین کاغذ دیواری برای سقف

مدل کاغذ دیواری سقف

مدل شیک آسمان برای سقف

مدل کاغذ دیواری سقف

مدل زیبا با طرح مشبک

مدل کاغذ دیواری سقف

مدل کاغذ دیواری با طرح کلاسیک و سلطنتی

مدل کاغذ دیواری سقف

طرح گل برای سقف

مدل کاغذ دیواری سقف

طرح شیک برای سقف پذیرایی

مدل کاغذ دیواری سقف

مدل با طرح هندسی جالب برای منزل

مدل کاغذ دیواری سقف

 

مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف مدل کاغذ دیواری سقف

مطالب مشابه را ببینید!