مجله تاپ‌ناز‌

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان + جاهای دیدنی و توریستی به همراه تصاویر این نقاط زیبا

در این بخش تاپ ناز مکان های گردشگری و جاهای دیدنی شهر زیبای اشتوتگارت آلمان را معرفی می کنیم. در سفر توریستی به این شهر می توانید از موزه هنر و مرسدس بنز و پورشه، کلیسای یوهانس، پارک کیلسبرگ، کاخ سلطنتی، رابل هیل، باغ وحش و باغ گیاه شناسی و نیایشگاه زپولکرال دیدن کنید و لذت ببرید.

اشتوتگارت یکی از شهرهای زیبا با تپه های جنگلی و سبز است. این شهر در بخش رودخانه نکارو قرار دارد و از کهن ترین قسمت های شهر با سازه تاریخی است. فضای سبز این شهر بسیار وسیع است و به دلیل موقعیت آب و هوایی که دارد به شهر آرامش بخش در آلمان نام گرفته است. تاریخچه این شهر به هزاران سال قبل بر می گردد که به زمان دوک لوییتف است در منطقه ای که مزرعه داشت و آن را گسترش داد. اشتوتگارت در قرن 10 میلادی تاسیس شد و جزو 6 شهر بزرگ آلمان است. این شهر به دلیل صنعت خودروسازی بسیار معروف است و دو کارخانه پورشه و مرسدس بنز در این شهر قرار گرفته اند.

 

مکان های گردشگری و توریستی اشتوتگارت آلمان

اشتوتگارت شهری در جنوب غرب کشور آلمان است که مردمان آن به خوش لباسی و خوش تیپ بودن معروف هستند. گشت و گذار در این شهر آلمانی به شما تجربه و لذتی خاص می دهد. اشتوتگارت در آلمان نقش موثری از لحاظ اقتصادی، گردشگری و تجاری دارد و کمپانی خودروسازی مرسدس بنز و پورشه در این قرار واقع شده اند. میانگین دما در این شهر 15 درجه است و دارای مناطق گردشگری تاریخی نیز می باشد. در ادامه این مکان های گردشگری را معرفی می کنیم.

 

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

باغ وحش ویلهلم  و باغ گیاه شناسی

در بیشتر شهرها، مناطق گیاهی و جنگلی زیادی مشاهده کرده اید. در باغ گیاه شناسی ویلهلم  تاسیساتی را می بینید که بسیار نشاط آور و تفریحی می باشند. نگهداری و مراقبت از گیاهان شهر، گامی درست و منطقی است و شما باغ های خیره کننده ای با معماری قرن 19 را خواهید دید. گونه های جانوری زیادی را در باغ وحش خواهید دید که پیشنهاد می کنیم حتما به این محل بروید.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

رابل هیل

رابل هیل یکی از مناطق آسیب دیده در جنگ جهانی دوم است که بسیار مورد حمله بمباران قرار گرفت و بسیار آسیب دید و به همین دلیل یکی از مکان های دیدنی اشتوتگارت به حساب می آید و مردم را به یاد جوانان زمان جنگ می اندازد. رابل هیل یکی از ارزشمندترین نقاط یادگاری است که در دوران سخت در شهر بوده و افراد زیادی در این شهر به دلیل جنگ از بین رفته اند.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

کاخ سلطنتی

یکی از مکان های با عظمت و نقاط جذاب در این شهر کاخ سلطنتی اشتوتگارت است. در این کاخ ویژه تورهایی که در حومه شهر برگزار می شود توریستی  جالب هستند. ساختمانی که به وسیله یک دوک سابق ورتمبرگ مانند شکارخانه ای بنا شده بود در اصل شخصی بوده است. از جذابیت هایی که درون کاخ وجود دارد می توان جوایزهای زیبای را مشاهده کرد. در اطراف آن باغ های سرسبز و بیشه ای زیادی وجود دارد که جالب هستند. می توانید در این باغ قدم بزنید و از مناظر لذت ببرید.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

پارک کیلسبرگ

وجود پارکی در شهر اشتوتگارت که دارای گل ها و چمن های بسیاری است همواره حس نشاط و دل خوشی را به شخص می دهد. با داشتن درختان کهنسال و چمن های فراوان و گل های زیبا و شاداب محیطی تفریحی به حساب می آید. از دیگر جاذبه های این منطقه می توان به قطار سواری، شنا، پیاده روی و آفتاب گرفتن اشاره کرد. همینطور با فضای دلنشین و گرم برای ایجاد خستگی و استرس می توانید یک روز عالی میهمان آن باشید.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

موزه هنر اشتوتگارت

یکی دیگر از دیدنی های اشتوتگارت آلمان موزه هنر شهر است که با فرهنگی مدرن در قلب این کشور می درخشد. موزه هنر در سال ۲۰۰۵ افتتاح گردیده است که در بین افراد طرفداران زیادی داشته و قابل توجه همه قرار گرفته است. معماری و طرح ساختمان همواره نشان از بی نظیری او می دهد که با تزیینات دیوار های سنگی بالغ بر ۵ هزار متر مربع درست شده است. نور پردازی زیبا و جالب این منطقه حس چشمگیری به بنا داده است که می توانید در روز های جمعه آن را ملاقات نمایید.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

کلیسای یوهانس

وجود کلیسایی در شهر اشتوتگارت از دیگر جذابیت های زیبای این منطقه می باشد که به سبک گوتیک به اسم یوهانس طراحی چشم نوازی دارد. انعکاس این کلیسای جالب بر دریاچه فویرزی واقعا از دیدنی های اشتوتگارت است که با قدمت تاریخی اش که متعلق به قرن نوزده میلادی است. پس از بمباران های زیادی در جنگ جهانی دوم در ساختمان قدیمی بازسازی شد. قسمتی از این بنای ساختمانی به شکل نیمه تمام مانده تا یادگاری از زمان جنگ باشد. ولی درون آن به شکل دقیقی تعمبر شده کسانی که به این کلیسا می آیند محو تماشای زیبایی خاص آن با شیشه های رنگی اش می شوند که واقعا روح انگیز است. همچنین برای مشاهده سایر دیدنی های آلمان کلیک کنید.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

نیایشگاه زپولکرال

Sepulchral از عبادتگاه های موجود در شهر اشتوتگارت است که واقعا زیبا و جالب است ولی طبق تاریخ تراژیک اشتوتگارت مورد کم لطفی قرار گرفته است. در حال حاضر این عبادتگاه دارای منظره خیره کننده ایست که باغ های انگور زیادی دارد و از بهترین مناطق گردشگری در اشتوتگارت می باشد. درمورد این پرستشگاه افسانه های عاشقانه زیادی وجود دارد که طبق گفته ها می گویند:

پیکر شاه و ملکه سابق ورتمبرگ و دختر جوان آن ها در این جا آرام گرفته است و مطابق با داستان هایی که در این باره وجود دارد می گویند که ملکه جوان بعد از این که متوجه همسرش روابط عاشقانه ی پنهان داشته قلبش شکسته و جان باخته است.

مکان های گردشگری اشتوتگارت آلمان

موزه مرسدس بنز

شهر اشتورتگات، بزرگترین خودروسازی های دنیا را دارد و اگر اهل خودرو هستنید پس به این شهر بروید و از موزه مرسدس بنز دیدن کنید. هر سالن این موزه شاهکاری منحصر به فرد مهندسی شده که بهترین ماشین های با ارزش را در اینجا اختصاص داده اند. در موزه مرسدس بنز تحولی در نقش مدل های مکانیکی در برند محبوب مردم با نقش ویژ] ای از مدل دایمر مرسدس در تاریخ است. خودروهایی با اشکال عجیب هم به نمایش گذاشته شده اند و این مکان برای علاقمندان به خودرو بسیار خاص و جذاب است.

 

مطالب مشابه را ببینید!