مجله تاپ‌ناز‌

در نوروز زمینی به باکو زمینی سفر کنیم یا هوایی؟

 

ایام نوروز یکی از ایام های بسیار شلوغ و پرطرفدار برای سفر در طول سال می باشد و سالانه جمعیت زیادی از ایرانیان برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات نوروزی خودبرنامه سفر خود را در نوروز می اندازند .

یکی از شهر های بسیار پر طرفدار برای ایرانیان در ایام نوروز، شهر زیبای باکو می باشد که میزبان ایرانیان زیادی در طول سفر های نوروزی است . شرکت بیسان گشت مهر که یکی از مجری های معتبر در زمینه تور های خارجی چون تور باکو و یا تور استانبول  می باشد هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی را به باکو می فرستد . اما یکی از سوال های مهم برای گردشگران به باکو این است که به باکو به صورت زمینی سفر کنیم و یا هوایی ؟ مدت زمان سفر به صورت زمینی چقدر می باشد و چه خدماتی در تور زمینی باکو  برای مسافران ارایه می شود . در این مقاله به تمامی سوالات تور زمینی باکو به ویژه در نوروز 99  خواهیم پرداخت .

در نوروز زمینی به باکو زمینی سفر کنیم یا هوایی؟

تور زمینی باکو ویژه نوروز 99:

شهر باکو یکی از شهر های بسیار زیبا و خاص برای ایرانیان می باشد که هر گروهی با هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد . چه اهل اماکن تاریخی باشید و چه علاقه به اماکن مدرن و سازه های جدید و به روز همگی در باکو وجود دارد . یکی از سفر های پر طرفدار و بسیار مقرون به صرفه تور زمینی باکو در نوروز 99 می باشد . در واقع سفر های نوروزی همیشه پر طرفدار است و همین پر طرفداری باعث می شود هزینه سفر بالا برود . معمولا در ایام پر طرفدار و هایسیزن سفر،  قیمت پرواز ها به شدت افزایش می یابد و هتل ها خیلی سریع تر از ایام دیگر پر می شوند . لذا هزینه سفر در نوروز به صورت هوایی معمولا خیلی بالا تر از سفر های زمینی می باشد . شرکت بیسان گشت در نوروز 99 برگزار کننده تورهای زمینی به باکو می باشد و تور های فوق العاده ای را به صورت زمینی در هتل های 4 ستاره و 5 ستاره با امکانات و خدمات کامل به مسافران خود ارایه می کند .

در نوروز زمینی به باکو زمینی سفر کنیم یا هوایی؟

هتل های تحت گارانتی بیسان گشت عبارتند از هتل چهارستاره میلدوم ، هتل چهار ستاره گلدن فالکون و هتل 5 ستاره کرون . بی شک هتل های انتخاب شده با برر سی های کامل بیسان گشت با شعبه خود در باکو  و تقاضای مسافران در سال های قبل صورت گرفته است .

تور زمینی باکو در نوروز 99 در سه گروه می باشد که گروه اول چهارشب و پنج روز و شروع حرکت 28/12/98

گروه دوم سه شب و چهار روز و شروع حرکت 3/1/99

گروه سوم چهارشب و پنج روز و شروع حرکت 6/1/99 خواهد بود .

در نوروز زمینی به باکو زمینی سفر کنیم یا هوایی؟

خدمات نیز شامل : اتوبوس های vip 25 نفره ، ترنسفر مرزی ، ویزا ، هتل همراه با صبحانه ، بیمه مسافرتی و در هر گروه یک گشت شهری به همراه یک نهار خواهد بود . گفتنیست فاصله تهران تا باکو در حالت کلی حدود 18 ساعت می باشد و با توجه به این که ترنسفر مرز از مرز صورت می گیرد فاصله مرز آستارا تا باکو حدود 3 ساعت می باشد که خیلی نزدیک بوده و تاهتل ترنسفر صورت می گیرد .

بسیاری افراد کمی استرس دارند که تور زمینی و گروهی به باکو چگونه است . با توچه به تجربه در برگزاری تور های گذشته تور های زمینی به باکو معمولا شاد و تجربه ای جدید می باشد و با توجه به فاصله نزدیک باکو از مرز آستارا خستگی راه کمرنگ تر از لذت سفر است. پایان رپورتاژ آگهی /

 

مطالب مشابه را ببینید!