مجله تاپ‌ناز‌

مواردی که باید درباره هتل سینگو قشم بدانید

هتل سینگو قشم

حیات ‌وحش و حیات دریایی، اقامت ارزان، طبیعت بکر، فرهنگ غنی، نزدیک بودن به سایر جزایر خلیج فارس و… جزیره‌ی قشم را به مقصدی خاص و البته منحصربه‌فرد برای هر گردشگری تبدیل می‌کند. همانطورکه می‌دانید خلیج فارس متشکل از چندین جزیره است. بزرگ‌ترین این جزایر جزیره قشم است که به اسم «جزیره عجایب هفت‌گانه» می‌شناسند. اگر شما قصد سفر به قشم را دارید و می‌خواهید نسبت به رزرو هتل قشم اقدام کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به هتل سینگو از هتل‌های سه ستاره قشم بپردازیم. این هتل توانسته با ارائه خدمات کامل و بدون نقص رضایت میهمانانش را به سمت خود جذب کند.

رزرو هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم، یک هتل سه ستاره بوده که در طبقه دوم مرکز تجاری درگهان واقع شده است. این هتل از سال ۱۳۹۳  آغاز به فعالیت نموده است. هتل با دارا بودن تعداد ۶۴ اتاق آماده میزبانی از مهمانان عزیز در اتاق‌های ۱ تا ۵ نفره است. این هتل در فاصله ۲۰ کیلومتری از جزیره قشم واقع شده. هتل علاوه‌بر نزدیک بودن به مراکز خرید درگهان، فاصله بسیار اندکی با ساحل چشم نواز و بکر دریای خلیج‌فارس دارد. بعضی از اتاق‌هایی که هتل دارد، منظره‌ای رو به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس دارند و سایر اتاق‌ها نورگیر بوده و رو به راهروی هتل هستند. خوب است بدانید تمامی اتاق‌های هتل خدمات رفاهی و امکانات لازم برای مسافران را فراهم کرده‌اند. خدمات باکیفیت خانه‌داری توسط کادر مجرب هتل به صورت روزانه صورت می‌پذیرد. پارکینگ هتل هم دارای گنجایش ۲۰ ماشین برای مسافرانی که هتل سینگو قشم را برای اقامت انتخاب می‌کنند است.

تمامی اتاق‌های هتل سینگو قشم از امکاناتی نظیر یخچال، مینی بار (با احتساب هزینه اضافی)، مبلمان، چای‌ساز، رخت آویز، کمد لباس، میز تحریر، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، سیستم تهویه، سیستم اعلام حریق، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی برخودار هستند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل سینگو

میهمانان هتل سینگو قشم می‌توانند از امکاناتی شامل رستوران و فست فود، کافی شاپ که باکیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مسافران تهیه و سرو می‌کنند بهره‌مند گردند. نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوش‌طعم در کافی‌شاپ سینگو که در لابی هتل قرار دارد موجود است.  شما می‌توانید به رستوران دریا هتل رفته و از غذاهای خوشمزه آن میل نمایید و لذت ببرید. چنانچه شما هم جزو علاقمندان غذاهای فست فود هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران فست فود تی یو در کنار هتل است. بدون شک از گزینه‌های زیاد و متنوعی که در اختیارتان قرار می‌دهد به وجد می‌آیید. سالن صبحانه خوری هتل هم در لابی قرار داشته و دارای گنجایش ۵۰ نفری است.

رستوران هتل سینگو قشم

خدمات هتل سینگو

پس از آن که به هتل سینگو رسیدید می‌توانید کمی در اتاق‌های مهمان استراحت کنید. جهت گشت‌وگذار در درگهان و بازید از مکان‌های دیدنی جزیره به شما توصیه می‌کنیم از خدمات تور هتل سینگو  قشم  بهره ببرید.  خوب است ذکر کنیم، هتل برای آن دسته از میهمانانی که با کودکان خردسالشان به سفر آمده‌اند، پارک برای کودک و خدمات نگهداری فراهم کرده است.

در لابی هتل سینگو نیز امکاناتی نظیر اینترنت، امکان سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور، آژانس مسافرتی، شارژ لوازم الکترونیکی، تلویزیون، مبل، میز، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، فروشگاه و غرفه، نمازخانه، صندوق امانات، کتابخانه و دستگاه واکس کفش جهت رفاه و رعایت حال مهمانان عزیز وجود دارند.

پرسنل هتل به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشند. کادر هتل با خوش‌رویی و حوصله پاسخگوی شما عزیزان هستند و مهمانان را در تمامی حوزه‌ها راهنمایی و هدایت می‌نمایند. ازجمله خدماتی که توسط پذیرش هتل به میهمانان ارائه می‌شود شامل ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه)، خدمات تور، خدمات باربری، لاندری، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، ترانسفر رفت با هزینه، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس می‌شود. به‌علاوه کادر هتل سینگو قشم به زبان‌های عربی و انگلیسی تسلط کافی دارند. این هتل ساعت تحویل اتاق را ساعت ۱۵:۰۰ و ساعت تخلیه اتاق را ساعت ۱۲:۰۰ در نظر گرفته است. هتل همواره در تلاش است تا بهترین شرایط سفر را برای شما بسازد. از این رو با بهترین امکانات و خدمات به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کند.

هتل سینگو قشم کجاست؟

هتل سینگو در طبقه دوم مرکز تجاری درگهان قرار گرفته که در بلوار صیادی و نرسیده به میدان انقلاب واقع شده است. خوب است بدانید این هتل فاصله بسیار اندکی با جزیره قشم داشته و از لحاظ دسترسی به مراکز تجاری درگهان از موقعیت بسیار مطلوبی برخوردار است. موقعیت مناسبی که این هتل نسبت به دریا دارد باعث شده تا بعضی از اتاق‌ها جلوه‌ی بسیار زیبایی از آب‎های آبی خلیج فارس داشته باشند. بطور قطع مسافران از تماشای این قاب پنجره به وجد خواهند آمد.

نحوه دسترسی هتل سینگو قشم

همانطور که پیشتر اشاره داشتیم، هتل سینگو قشم در پاساژ تجاری درگهان قرار گرفته است. چنانچه اهل خرید در سفر باشید، می‌توانید به راحتی با بیرون آمدن و گشت‌وگذار در اطراف هتل مرکز خریدهای گوناگون و متنوع در نزدیکی هتل را بشناسید. شاید بد نباشد که موقعیت هتل سینگو قشم را نسبت به فرودگاه بدانید. لازم است متذکر شویم که جهت رفتن به فرودگاه از هتل با ماشین، تقریبا 40 دقیقه راه پیش‌رو دارید. البته با استفاده از خدمات تاکسی هتل، این امکان را دارید تا به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشید. همینطور در زمان ورود به جزیره هم می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاهی استفاده کنید.  با استفاده از تاکسی‌های فرودگاهی می‌توانید با پیمودن همین میزان مسیر به سادگی به هتل سینگو قشم برسید.

نحوه دسترسی هتل سینگو قشم

امکانات هتل سینگو قشم

به محض اینکه به هتل سینگو قشم وارد شوید، با پرسنل پذیرش هتل مواجه خواهید شد. کادر مجرب هتل پس از خوش‌آمد‌گویی گرم و صمیمانه، با برخوردی خوش شما را تا انتخاب کردن مناسب‌ترین اتاق همراهی خواهند کرد. این هتل یک طبقه بوده و شامل ۶۴ اتاق با ۱۴۶ تخت است که هرکدام با ویژگی‌های خاص، مناسب گروه‌های متفاوت مهمانان می‌باشد.

لابی هتل از اینترنتی نامحدود و رایگان برخوردار بوده که در تمامی اتاق‌ها این اینترنت نیز در دسترس است. از دیگر امکانات این هتل باید به موارد زیر اشاره داشت:

  • خدمات بیدار باش
  • خدمات خانه داری
  • خدمات تور
  • خدمات باربری
  • لابی
  • آسانسور پرینتر
  • زنگ هشدار
  • مرکز خرید
  • پارکینگ
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • لاندری (خشکشویی)
  • خدمات CIP(تشریفات ویژه)
  • فکس
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • اتاق چمدان
  • سیستم تهویه مطبوع
  • دستگاه واکس کفش
  • تلویزیون در لابی
  • اینترنت در لابی
  • سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
  • فروشگاه
  • صندوق امانات
  • نمازخانه
  • فتوکپی پارک کودک
  • اتاق بازی
  • پله اضطراری
  • کپسول آتش نشانی
  • خدمات نگهداری کودک
  • خدمات تهیه بلیط
  • ترانسفر رفت با هزینه
  • ترانسفر برگشت با هزینه
  • سیستم اعلام حریق
  • کتابخانه
  • تلفن در لابی
  • آژانس مسافرتی

انواع اتاق‌های هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم شامل ۶۴ اتاق بوده که هریک با خدمات و ویژگی‌های متنوعش، برای گروه خاصی از مسافرین مناسب می‌باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی هرکدام از این اتاق‌ها بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

اتاق یک تخته کلاس C :

این اتاق دارای یک تخت‌خواب تک نفره بوده و فاقد پنجره است. از امکانات این اتاق باید به کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، اسپلیت و مینی بار با  احتساب هزینه اضافی اشاره داشت. (این اتاق مناسب برای یک نفر است.)

اتاق یک تخته کلاس B :

این اتاق‌ها از یک تخت‌خواب تک نفره و پنجره رو به راهرو برخوردار است. امکانات اتاق‌های یک تخته کلاس B شامل فرش، حمام، حوله حمام، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی می‌باشد. (این اتاق مناسب برای یک نفر است.)

اتاق یک تخته کلاس A :

این اتاق‌ دارای یک تخت‌خواب تک نفره و امکانات و طراحی متفاوتی است. بعضی از اتاق‌های این نوع کلاس از ویوی دریا برخوردار هستند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل تلویزیون معمولی، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است. (این اتاق مناسب برای یک نفر است.)

اتاق دو تخته دبل کلاس C :

این اتاق از یک تخت دونفره برخوردار بوده و فاقد پنجره است. امکانات مشترک این اتاق که با سایر اتاق‌ها دارد، شامل فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی،تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است. (این اتاق مناسب برای دو بزرگسال و یک کودک است.)

اتاق دوتخته دبل کلاس B :

این اتاق‌ها یک تخت دونفره داشته و پنجره آن رو به راهرو هتل است. امکانات مشترکی که این اتاق با سایر اتاق‌های هتل دارد شامل کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است. ( این اتاق مناسب برای دو بزرگسال و یک کودک است.)

اتاق دوتخته دبل هتل سینگو قشم

اتاق دوتخته دبل کلاس A :

این سری از اتاق‌ها شامل یک تخت دونفره و طراحی متفاوت در مقایسه با کلاس‌های دیگر است. بعضی از اتاق‌های این نوع کلاس، دارای پنجره با ویو دریا هستند. امکانات مشترکی که این اتاق با دیگر اتاق‌ها دارد شامل تلویزیون معمولی، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است. ( این اتاق مناسب برای دو بزرگسال و یک کودک است.)

اتاق دوتخته توئین کلاس C :

تمامی اتاق‌های توئین شامل دو تختخواب تک‌نفره می‌باشند. اتاق‌های کلاس C پنجره ندارند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است. ( این اتاق مناسب برای دو بزرگسال و یک کودک است.)

اتاق دوتخته توئین کلاس B :

همه اتاق‌های توئین شامل دو تختخواب تک‌نفره می‌شوند. اتاق‌های کلاس B  از پنجره رو به راهرو هتل برخوردار هستند. امکانات مشترکی که این اتاق با دیگر اتاق‌ها دارد شامل یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، سرویس فرنگی، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی می‌باشد. (این اتاق مناسب برای دو بزرگسال و یک کودک است.)

اتاق دوتخته کلاس A :

تمامی اتاق‌های توئین دو تختخواب تک‌نفره دارند. برخی اتاق‌های کلاس A از پنجره رو به  دریا برخوردار هستند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل دراور، مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلویزیون معمولی، تلفن،  اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است. (این اتاق مناسب برای دو بزرگسال و یک کودک است.)

اتاق سه تخته کلاس C :

ترکیبی که اتاق‌های سه‌تخته دارند، به صورت یک تخت دونفره و یک تخت یک‌نفره یا سه تخت یک نفره است. این تاق‌ها مناسب سه بزرگسال و یک کودک می‌باشند. اتاق‌های کلاسC   پنجره ندارند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، دراور، مبلمان، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون معمولی، تلفن، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق سه تخته کلاس B :

ترکیبی که اتاق‌های سه‌تخته دارند، به صورت یک تخت دونفره و یک تخت یک‌نفره یا سه تخت یک نفره است. این اتاق‌ها مناسب سه بزرگسال و یک کودک می‌باشد. اتاق‌های کلاسB پنجره رو به راهرو هتل دارد. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان،اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق سه تخته کلاس A :

ترکیبی که اتاق‌های سه‌تخته دارند، به صورت یک تخت دونفره و یک تخت یک‌نفره یا سه تخت یک نفره است. این اتاق‌ها مناسب سه بزرگسال و یک کودک می‌باشند. بعضی از اتاق‌های کلاس A از پنجره رو به دریا برخوردار هستند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل فرش، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق چهارتخته کلاس C :

ترکیبی که اتاق‌های چهارتخته دارند به صورت یک تخت دونفره و دو تخت یک‌نفره یا چهار تخت یک نفره است. این اتاق‌ها مناسب چهار بزرگسال و یک کودک می‌باشند. اتاق‌های کلاسC  پنجره ندارند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی،  تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، حوله حمام، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق چهارتخته کلاس B :

ترکیب اتاق‌های چهارتخته به شکل یک تخت دونفره و دو تخت یک‌نفره یا چهار تخت یک نفره است. این اتاق مناسب چهار بزرگسال و یک کودک می‌باشد. اتاق‌های کلاسB  از پنجره رو به راهرو هتل برخوردار هستند. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، مبلمان، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق چهارتخته کلاس A :

ترکیبیر که اتاق‌های چهارتخته دارند شامل یک تخت دونفره و دو تخت یک‌نفره یا چهار تخت یک نفره است. این اتاق‌ها مناسب چهار بزرگسال و یک کودک می‌باشند. برخی از اتاق‌های کلاسA  شامل پنجره رو به دریا می‌باشند. امکانات مشترک این اتاق با دیگر اتاق‌ها‌ی‌ هتل شامل مبلمان، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، یخچال، کف پوش سرامیک، فرش، حمام، حوله حمام، تلویزیون معمولی، تلفن، دراور، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق چهارتخته هتل سینگو قشم

اتاق پنج تخته:

ترکیبی که اتاق‌ پنج تخته دارد به صورت پنج تخت یک‌نفره است و مناسب پنج بزرگسال و یک کودک می‌باشد. امکانات مشترک این اتاق با سایر اتاق‌ها شامل دراور، مبلمان، یخچال، کف پوش سرامیک، تلویزیون معمولی، تلفن، فرش، حمام، سرویس فرنگی، حوله حمام، سرویس ایرانی، اسپلیت و مینی بار با احتساب هزینه اضافی است.

اتاق‌هایی که در بالا درموردشان توضیح دادیم، از پرکاربردترین اتاق‌های هتل سینگو هستند. دیگر اتاق‌های هتل نظیر سوئیت‌های دبل لوکس و اتاق با زمینه تم کودک و یا اتاق‌های رو به دریا از اتاق‌های مخصوص  هتل سینگو به شمار می‌آیند. بدون شک با انتخاب هرکدام آن‌ها لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و همراهان‌تان رقم خواهید زد.

فاصله هتل سینگو قشم با جاذبه‌های گردشگری

همانطور که پیشتر ذکر کردیم هتل سینگو قشم در مجتمع تجاری درگهان قرارد دارد. این هتل دارای فاصله نسبتا مطلوبی با مکان‌های گردشگری و تفریحی جزیره قشم است. در ادامه قصد داریم فاصله هریک از این اماکن را تا هتل سینگو برای شما ذکر کنیم:

  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری دو دلفین درگهان حدود ۵ دقیقه پیاده ‌روی لازم دارد. ( تقریبا ۴۱۷ متر)
  • فاصله تا مسجد قبا حدود ۴ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۲ کیلومتر و ۷۴۹ متر)
  • فاصله هتل تا غارهای خوربس حدود ۲۳ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۱۵ کیلومتر و ۹۵۶ متر)
  • فاصله تا پارک زیتون حدود ۱۵ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۱۷ کیلومتر و ۹۷۶ متر)
  • فاصله هتل تا دره ستارگان حدود ۳۱ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۲۱ کیلومتر و ۲۷۷ متر)
  • فاصله هتل تا بازار سنتی قدیم قشم حدود ۲۰ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۲۳ کیلومتر و ۸۶ متر)
  • فاصله تا غار نمکدان حدود ۲۰ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۲۳ کیلومتر و ۲۵۸ متر)
  • فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها حدود ۲۱ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۲۳ کیلومتر و ۷۲۰ متر)
  • فاصله هتل تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره حدود ۲۲ دقیقه با خودرو ( تقریبا ۲۴ کیلومتر و ۹۶۴ متر)
  • فاصله هتل تا جزایر ناز حدود ۳۱ دقیقه با خودرو ( تقریبا ۲۵ کیلومتر و ۵۹۱ متر)
  • فاصله هتل تا چاه های تاریخی تل آو(طلا) حدود ۳۴ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۳۵ کیلومتر و ۲۱۰ متر)
  • فاصله تا روستای لافت حدود ۳۴ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۳۵ کیلومتر و ۷۲۸ متر)
  • فاصله هتل تا جنگل دریایی حرا حدود ۳۵ دقیقه با خودرو است.  ( تقریبا ۳۸ کیلومتر و ۲۳۶ متر)
  • فاصله هتل تا جزیره هنگام حدود ۴۰ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۴۲ کیلومتر و ۴۷۱ متر)
  • فاصله تا جزیره هرمز حدود ۱ ساعت و ۲ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۴۳ کیلومتر و ۱۵۱ متر)
  • فاصله هتل تا قبرستان انگلیسی‌ها حدود ۱ ساعت و ۲ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۴۳ کیلومتر و ۱۷۸ متر)
  • فاصله هتل تا رستوران امیران حدود ۱ ساعت و ۲ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۴۳ کیلومتر و ۲۷۳ متر)
  • فاصله هتل تا تنگه چاهکوه حدود ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه با خودرو است. ( تقریبا ۷۳ کیلومتر و ۷۹۰ متر)
  • فاصله هتل تا اسکله صیادی باسعیدو حدود ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه با خودرو است. (‌تقریبا ۱۰۰ کیلومتر و ۳۴۰ متر)

قوانین و مقررات هتل سینگو قشم

  • هزینه جهت اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده  و برای کودکان ۳ تا ۸ سال اگر از سرویس استفاده‌ای نداشته‌باشند، نیم‌بها می‌باشد. اما برای افراد بالای ۸ سال نفر اضافه در نظر گرفته می‌شود.
  • برای پذیرش زوجین فقط صیغه‌نامه عکس‌دار با مهر برجسته و مدارک شناسایی معتبر لازم است.
  • پذیرش خانم در صورت ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.
  • نکته‌ای که مهمانان گرامی باید توجه کنند، برخی واحدها  پنجره ندارند و دارای نورگیر بوده رو به راهرو هتل هستند.
هتل سینگو قشم

امتیاز کاربران به هتل

از میان تمام نظراتی که مسافران این هتل داده‌اند، هتل امتیاز خوبی را توانسته کسب کند. این امتیاز خبر از سطح کیفی خوب و قیمت نه‌چندان گران آن می‌دهد. از نکات مثبتی که کاربران به آن اشاره ویژه‌ای داشتند دسترسی مطلوب و تمیزی اتاق‌ها بوده است.

جمع‌بندی

اگر دوست دارید صدای دریا آرامتان کند، جاذبه‌های دیدنی و بکر سرگرمتان کند، مردمی گرم و گشاده‌رو از شما میزبانی کنند خودتان را برای سفر به قشم آماده کنید. جزیره قشم از جزایر سرزمین پارس بوده که مدت‌هاست از گردشگران و توریست‌های متعددی میزبانی می‌کند. برای آمدن به این جزیره برنامه‌ریزی کنید و اگر دنبال مکانی برای اقامت هستید پیشنهاد ما هتل سینگو قشم است. هتل سینگو نیازهای مخاطبش را در اولویت قرار داده و توانسته به بهترین شکل در جهت رفع آن تلاش نماید.

مطالب مشابه را ببینید!