مجله تاپ‌ناز‌

در هر مناسبت چه تعداد گل رز با چه رنگی هدیه بدهیم؟

روزها و مناسبت‌های زیادی در تقویم هستند که برای رسیدن به برخی از این مناسبت‌ها و روزها خیلی از اوقات روزشماری می‌کنید؛ چراکه این روزها می‌توانند فرصتی برای هدیه دادن و گفتن حرفی که در دل دارید یا ابزار علاقه و احساسات به طرف مقابل‌تان باشد. در چنین شرایطی هدیه دادن گل رز یک انتخاب عالی و پر از احساس است و حس قلبی شما را بهتر بروز می‌دهد؛ فرقی نمی‌کند قرار است برای روز مادر گل رز هدیه بدهید یا در روز سالگرد ازدواج‌تان قرار است از همسرتان قدردانی کنید و به او بگویید که هنوز هم مثل روز اول عاشقش هستید؛ در هر صورت و مناسبتی گل رز یک انتخاب عالی است، اما سوال اینجاست که موقع سفارش گل رز کدام رنگ و چه تعداد شاخه گل باید بخرید؛ چون شاید باورتان نشود، اما رنگ و تعداد در بیان احساس و حسی که به طرف مقابل منتقل می‌‌کنید تاثیرگذار است. ازاین‌رو در این مطلب قصد داریم در مورد رنگ‌های گل رز و تعداد شاخه‌های گل رز که برای مناسبت‌های مختلف می‌توانید بخرید با شما مطالبی را درمیان بگذاریم. پس قبل از رفتن سراغ قیمت جعبه گل رز یا همان باکس گل رز با این مطلب همراه شده و اطلاعات مورد نیاز را در این باره دریافت کنید.

1 2 e1636453176471

قبل از شروع گفتنی است که اگر در تهران هستید و قصد خرید اینترنتی گل در تهران را دارید، می‌توانید روی گُل‌سِتان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین گلفروشی های آنلاین تهران حساب کرده و سفارش خود را در محل و در کمترین زمان و بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

هر رنگ از رنگ های گل رز برای کدام مناسبت مناسب است؟

اگر در انتخاب رنگ رز و مناسبتی که گل رز را هدیه می‌دهید بی‌توجه باشید، ممکن است حسی که طرف مقابل از هدیه شما می‌گیرد 180 درجه با آنچه فکر می‌کنید متفاوت باشد و احساسات و نیت شما نیز از این هدیه نادیده گرفته شود؛ حتی گاهی می‌تواند باعث ایجاد سوءتفاهم بین طرفین شود. بنابراین مناسبت‌ها و رنگ‌های رز مختص آن‌ها را به‌دقت مطالعه کنید تا احساسات‌تان به‌طور کامل و بی‌عیب نقض بروز پیدا کند. در ادامه درباره برخی از مهم‌ترین مناسبت‌ها و رنگ گل رز مناسب هر کدام را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

خواستگاری و ابراز عشق

هر جایی که سخن از عشق و دلدادگی است رز قرمز خودنمایی می‌کند و بدون آن‌که نیاز باشد کلامی بین عاشق و معشوق رد و بدل شود، گل خودش حق مطلب را ادا می‌کند. رزهای قرمز را می‌توانید در سالگرد ازدواج و ولنتاین و البته هر مناسبت عاشقانه دیگری به‌عنوان هدیه به طرف مقابل‌تان هدیه بدهید. ضمن اینکه رزهای صورتی نیز انتخاب‌های خوبی برای این دسته از مناسبت‌ها هستند.

در هر مناسبت چه تعداد گل رز با چه رنگی هدیه بدهیم؟

روز مادر

روز مادر بهترین زمان برای دست‌بوسی و قدردانی از زحمات بی‌دریغ و بی‌مزد مادر است. این روز فوق‌العاده را می‌توانید با رزهای زرد، قرمز و آبی به‌یادماندنی کنید.

تولد

هر کسی با دریافت یک جعبه گل رز با رنگ‌های شاد در روز تولدش هیجان وصف‌نشدنی را تجربه می‌کند. ازاین‌رو برای تولد ترکیبی از رنگ‌های قرمز، سفید و نارنجی یک انتخاب عالی است.

پیام تسلیت

اگر همکار یا دوست صمیمی شما در غم از دست دادن یکی از اعضای خانواده خود به سر می‌برد، می‌توانید با ارسال گل‌های رز سفید و مشکی به او بگویید که خود را در غم او شریک می‌دانید.

عیادت از بیمار

برای کسانی که در بستر بیماری هستند باید رزهایی انتخاب کنید که حس شادی و هیجان را القا کنند. به‌این‌منظور رز نارنجی حس و حال هیجان و بازگشت به روزهای خوب را القا کرده و رز زرد نیز انتخاب خوبی برای آرزوی سلامتی برای شخص بیمار است.

پیام تبریک به دوست

دوستان شما در طول زندگی ترفیع شغلی می‌گیرند، ازدواج می‌کنند، پدر و مادر می‌شوند یا هر موقعیتی که باعث می‌شود شما نیز خوشحال شوید. در چنین مناسبت‌هایی رز زرد یک هدیه مناسب و نشان دوستی و شادی شما از موقعیت فعلی طرف مقابل‌تان است.

برای مناسبت های مختلف چه تعداد شاخه گل رز مناسب است؟

شاید باورتان نشود اما تعداد شاخه گل نیز یک موضوع مهم برای هدیه دادن گل رز به‌شمار رفته و تغییر در تعداد نیز در حسی که منتقل می‌شود تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه در مورد معانی که هر تعداد از شاخه گل رز منتقل خواهند کرد برای شما خواهیم گفت.

3 1 e1636453204294

1 شاخه گل رز

گل رز تک شاخه نماد فداکاری و عشق در نگاه اول است.

2 شاخه گل رز

اگر قصد دارید عشق متقابل خود را به نمایش بگذارید 2 شاخه گل رز به طرف مقابل‌تان تقدیم کنید.

3 شاخه گل رز

جه جمله‌ای بهتر از دوستت دارم برای کسی که دوستش دارید است؟ این جمله را می‌توانید با تقدیم 3 شاخه گل رز به او یادآور شوید.

6 شاخه گل رز

به کسی که او را شریک زندگی خود می‌دانید 6 شاخه گل رز هدیه کنید و به او بگویید که قصد دارید فقط برای او بمانید.

9 شاخه گل رز

اگر عشق ابدی را آرزو دارید، 9 شاخه گل رز این حس و حال را به بهترین شکل بین شما و معشوق‌تان بیان می‌کند.

10 شاخه گل رز

برای این‌که به‌طرف مقابل احساس مثبت بودن را هدیه کنید 10 شاخه گل رز کافی است.

12 شاخه گل رز

با 12 شاخه گل رز به عشق خود می‌گویید که فقط مال شما باشد.

13 شاخه گل رز

13 شاخه گل رز پیام دوستی و تحسین را در بر دارد.

15 شاخه گل رز

15 شاخه گل رز برای عذرخواهی کردن و احساس پشیمانی مناسب است.

20 شاخه گل رز

20 شاخه گل رز پاکی و خلوص احساسات را به رخ می‌کشد.

بیش از 20 شاخه گل رز

بیش از 20 شاخه گل رز که می‌تواند 999 شاخه گل رز قرمز را نیز شامل ‌شود نشانی از عشق فزاینده، عشق بی‌قیدوشرط و ارادت کامل است.

نظر شما چیست؟ اگر شما نیز درباره مواردی که گفته شد نظر داشته یا فکر می‌کنید چیزی از قلم جا مانده است، آن را از طریق بخش نظرات را ما و سایر کاربران درمیان بگذارید.

مطالب مشابه را ببینید!