مجله تاپ‌ناز‌

ویژگی های مهم صندلی اداری برای محیط های رسمی

اگر در یک دفتر کار می‌کنید مطمئنا می‌دانید که نشستن در طول روز می‌تواند چه تاثیراتی روی کمر شما داشته باشد و چه مشکلاتی را برایتان ایجاد کند. مشکلات بسیار زیادی در هنگام استفاده از صندلی‌های غیر استاندارد برای افراد به وجود می‌آید و زمانی که مدت زمان زیادی را روی صندلی می‌نشینند با مشکلاتی مواجه می‌شوند. حال همه این‌ها را می‌توان با انتخاب درست صندلی اداری مدیریت کرد. در ادامه می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که ویژگی‌های مهم صندلی اداری برای محیط‌های رسمی باید چگونه باشد و از چه صندلی‌هایی می‌توانید استفاده کنید تا زمانی که در شغل و کار خود اگر نیاز به نشستن طولانی مدت دارید از چه نوع صندلی‌هایی استفاده کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن به شما کمک کند که فعالیت خود را انجام دهید. در واقع شما نیاز به صندلی اداری ارگونومیک دارید تا بتوانید عملکرد بسیار خوبی را داشته باشید. در ادامه به بررسی تمامی نکاتی که روی انتخاب شما تاثیر گذار هستند می‌پردازیم و راهکارهای مناسبی را ارائه می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها خرید بهتری را تجربه کنید.

ویژگی های مهم صندلی اداری برای محیط های رسمی

صندلی‌های اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع را انتخاب کنید

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک صندلی اداری برای محیط‌های رسمی باید داشته باشد این است که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد. اگر صندلی شما بسیار پایین باشد آرنج شما زیر سطح میز قرار می‌گیرد و برای رسیدن به میز تلفن و صفحه کلید نیاز است تا دراز بکشید که مشکلاتی مانند درد شانه و بسیاری از مشکلات دیگر را برایتان به وجود می‌آورد که در نهایت همه این‌ها منجر به خستگی شما می‌شود.

حال اگر صندلی را در اختیار دارید که خیلی بلند است ممکن است به دلیل تایپ کردن در طول روز شروع به خم شدن کنید یا وضعیت بدنی نامناسب را داشته باشید. در چنین شرایطی پاهای شما نیز روی زمین قرار نخواهد داشت که به ناراحتی کمر شما کمک می‌کند. اما انتخاب کردن یک صندلی با ارتفاع قابل تنظیم کمک می‌کند تا بتوانید ارتفاع مناسب با بدن خود را پیدا کنید و بازوهایتان را به گونه‌ای قرار دهید که زاویه ۹۰ درجه با آرنج خم را داشته باشند. همچنین پاهای شما باید صاف روی زمین بنشیند و در صورتی که برای فعالیت‌ها با مشکل مواجه شدید می‌توانید از یک جعبه کوچک یا زیرپایی استفاده کنید تا پاهای شما در تمام طول روز روی صندلی آویزان نشوند.

این یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید صندلی اداری باید آن را در نظر بگیرید و نکات بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است در هنگام خرید، چندان به آن‌ها توجهی نداشته باشید اما همه این‌ها روی بهره‌وری تاثیرگذار هستند و می‌توانند سلامت کارکنان را تحت تاثیر خود قرار دهند.

صندلی باید عرض و عمق کافی داشته باشد

 صندلی که به اندازه کافی پهن نباشد یا به اندازه کافی عمیق نباشد تا بتوانید از آن استفاده کنید، نمی‌تواند شرایط حمایتی کافی را برای شما ایجاد کند و باید برای پیدا کردن یک صندلی که به اندازه کافی عمیق باشد نیاز است تا فردی که روی آن نشسته شرایط مختلف را بررسی کند و مطمئن شود که با تمامی شرایط می‌تواند سازگار باشد. برای این منظور شما می‌توانید از صندلی‌هایی استفاده کنید که شرایط ارگونومیک بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. توصیه می‌کنیم برای اینکه بتوانید خریدهای مطمئن‌تری را داشته باشید با یک کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کنید. در ادامه که فروشگاه اینترنتی بسیار خوبی برای خرید مبلمان اداری را معرفی می‌کنیم به این نکته نیز اشاره می‌کنیم که این فروشگاه چه خدماتی را می‌تواند در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید انتخاب‌های بهتری را داشته باشید.

داشتن تکیه گاه برای کمر

هنگامی که برای مدت طولانی روی صندلی نشسته‌اید بسیار مهم است که صندلی که دارای تکیه گاه کافی برای کمر شما باشد را انتخاب کنید که از کمرتان محافظت کند. برای حفظ انحنای طبیعی به سمت داخل یا انحنای کمری ستون فقرات یک تکیه‌گاه کمری قابل تنظیم باید همراه با یک صندلی اداری ارگونومیک در اختیار داشته باشید تا بتوانید کمر خود را در بهترین شرایط قرار دهید. در بسیاری از موارد ممکن است که افراد از تکیه گاه‌های کمری به عنوان لوازم جانبی استفاده کنند هر چند که برخی از صندلی‌ها این ویژگی را دارند. اما می‌توانید از آن به عنوان یک وسیله جانبی استفاده کنید تا بهترین شرایط را در اختیار داشته باشید.

داشتن استراحتگاه بازو

یکی دیگر از موارد مهمی که کمک می‌کند تا بهترین صندلی اداری برای محیط‌های رسمی را در اختیار داشته باشید این است که صندلی مورد نظر تکیه گاه بازو داشته باشد تا بتواند به شما کمک کند که حالت عمودی خود را حفظ کنید و قسمت بالایی پشت و نیم تنه خود را تخلیه کنید و به نحو بهتری بتوانید از روی صندلی بلند شوید. تمامی این شرایط می‌تواند کمک کند تا بهترین صندلی را در اختیار داشته باشید اما نکات دیگری نیز وجود دارد که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را هم در نظر بگیرید.

ویژگی های مهم صندلی اداری برای محیط های رسمی

 بهترین فروشگاه برای خرید صندلی‌های اداری مناسب محیط‌های رسمی

حال که توضیحات بسیار خوبی را در مورد انتخاب صندلی اداری برای محیط‌های رسمی را ارائه کردیم نوبت به مرجعی می‌رسد که بتوان از طریق آن خرید مبلمان اداری با کیفیت را تجربه کرد. فروشگاهی که ما قصد معرفی آن را داریم فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب است که در زمینه فروش مبلمان اداری فعالیت می‌کند و می‌تواند محصولات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. در این فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید انواع مدل مبلمان اداری را خریداری کنید و از صندلی که به صورت استاندارد‌ی ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی را هم دارند، استفاده کنید.

ایرانیان چوب با هدف کمک به تمامی کسب و کارها سعی کرده راهنمایی‌های بسیار خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا بتوانند انتخاب‌های بهتری را داشته باشند. به طور مثال شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان آن‌ها بهره ببرید که بدین ترتیب با کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای این مجموعه در ارتباط خواهید بود و آن‌ها کمک می‌کنند تا محصولات خوبی را خریداری کنید.

 جمع بندی

هر آنچه که در مورد ویژگی‌های مهم صندلی اداری برای محیط‌های رسمی وجود داشت را در اختیارتان قرار دادیم و فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب را معرفی کردیم که می‌توانید برای خرید مبلمان اداری به این فروشگاه بسیار خوب مراجعه کنید و محصولاتی با کیفیت را با قیمت‌های به صرفه خریداری کنید.

مطالب مشابه را ببینید!