مجله تاپ‌ناز‌

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017 + مشخصات و قیمت

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

رونمایی از نیسان قشقایی Rogue Sport 2017

تصاویر مشخصات و قیمت شاسی بلند نیسان روگ 2017

شاسی بلند محبوب نیسان روگ همتایی در قالب مدل ۲۰۱۷ تحت عنوان روگ اسپرت خواهد داشت.

نیسان روگ اسپرت (Rogue Sport) امروز در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی شد و در بهار به فروش خواهد رسید.

نیسان روگ اسپرت نسخه‌ی آمریکایی نسل دوم نیسان قشقایی است که از اواخر سال ۲۰۱۴ در دیگر نقاط دنیا به فروش رسیده است. این مدل جدید با طولی معادل ۴.۴ متر تقریباً ۳۰.۵ سانتی‌متر از مدل Rogue طول کم‌تری دارد. ولی تفاوت در فاصله‌ی بین دو محور جلو و عقب خودرو تنها ۵.۱ سانتی‌متر است. سایز کوچک‌تر نیسان روگ اسپرت باعث چابکی بیش‌تر آن در خیابان‌های باریک شهری شده است.

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

خودروی نیسان روگ اسپرت

نیسان Rogue و نیسان روگ اسپرت هر دو از یک پلت‌فرم مشترک بهره می‌برند و در حالت استاندارد دیفرانسیل جلو هستند و به‌عنوان گزینه‌ی انتخابی، قابلیت چهارچرخ محرک آن‌ها نیز در دسترس است. ولی روگ اسپرت منحصراً دارای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی است در حالی‌ که مدل روگ در پیشرانه دو گزینه‌ی ۴ سیلندر خطی و هیبریدی را در اختیارتان می‌گذارد. سیستم انتقال قدرت آن متشکل از یک پیشرانه‌ی ۲.۰ لیتری همراه با یک جعبه دنده‌ی CVT توان تولید ۱۴۱ اسب‌بخار و گشتاوری در حدود ۱۹۹.۳ نیوتن‌متر دارد.

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

اطلاعات مربوط به قیمت نیسان روگ اسپرت در مقطع زمانی نزدیک به عرضه‌ی آن در بازار پخش خواهد شد؛ اما به‌طور قطع شروع قیمت آن پایین‌تر از قیمت ۲۴ هزار دلاری مدل Rogue خواهد بود. متأسفانه چندین ویژگی استاندارد در خودرو نیسان Rogue وجود دارد که قیمت آن را به‌راحتی در برابر رقبایش در سطحی بالاتر قرار می‌دهد. امکانات ارزشمندی که شامل چراغ جلوهای ال‌ای‌دی، یک صندلی راننده‌ی برقی با قابلیت تنظیم از ۶ جهت، یک فرمان و دسته‌ی تعویض دنده با پوشش چرم و سیستم سرگرمی‌های درون خودرویی NissanConnect به‌همراه قابلیت مسیریابی هستند.

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017 نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

نمای داخلی نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

نیسان روگ اسپرت ، نیسان قشقایی Rogue Sport مدل 2017

مطالب مشابه را ببینید!