مجله تاپ‌ناز‌

داشتن کمری باریک با این نوشیدنی!

چای سبز چایی است که از برگهای سبزی که تنها در آسیا می رویند تهیه می شود و چین بیشترین تولید و تا حدودی مصرف ایننوع چای در دنیا را دارد.

 اگر چای را برای مزه و لذت بردن از یک نوشیدنی میلی می کنید باید بدانید که چای سبز را برای لذت بردن از تناسب اندام و جذاب شدن باید مصرف کنید.
 از سرطان تا تناسب اندام و از آلزایمر تا مشکلات عفونی همه را چای سبز می تواند به عنوان درمان مصرف شود. گرم یا سرد زیاد متفاوت نخواهد بود مهم این است که چای سبز را به صورت دم شده درست میل کنید.
چای سبز
 
تاثیر فوق العاده چای سبز در تناسب اندام و از بین بردن چربی های پهلو
چای سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته شده است و این مهمترین دلیل مصرف این نوشیدنی از دید متخصصین مجتمع سیتی بیسد نیویورک  است.
چای سبز
تناسب اندام و کم کردن سایز:
امروزه مصرف چای سبز به دلیل تاثیر مثبت و قابل توجه ان در تناسب اندام بسیار گسترده شده است که مصرف چای به دلیل تحریک دستگاه گوارش منجر به دفع سموم بدن شده و شکم و سایز دور کمر را کاهش می دهد.
محققان دریافتند که مصرف روزانه 1-3 فنجان چای سبز برای داشتن تناسب اندام و به خصوص کمتر کردن سایز دور کمر نتیجه ای عالی دارد. مواد موجود در چای سبز بدن را به سمت سوزاندن چربی ها و دفع سموم سوق داده و تناسب اندام را حاصل می کند.

 

مطالب مشابه را ببینید!