مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی علی رهبری و آرین بهاری گروه پازل بند

گروه پازل بند

بیوگرافی علی رهبری از گروه پازل باند و تصاویر علی رهبری Puzzle Band

گروه پازل در آبان ماه سال ۹۰ کار خود را آغاز نمود و هم اکنون یکی از بهترین گروه های حال حاظر ایران به شمار می آید . این تیم از یک سرپرست و ۳ عضو تنظیم کننده و آهنگساز و ۲ شاعر اصلی برای اشعار و ویرایش اشعار دیگر تشکیل شده است . این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال گذشته کالکشن اول خود را منتشر کرده است .

 

گروه پازل بند

علیرضا رشیدی :

خواننده ، سرپرست و مدیریت گروه پازل که آلبوم جدید خود را به زودی با همکاری گروه پازل به صورت مجاز روانه بازار موسیقی خواهد کرد .

گروه پازل بند

آرین بهاری :

تنظیم کننده جوان گروه پازل که در حال حاظر در آلبوم احسان غیبی به نام خاطره انگیز به عنوان تنظیم کننده ی اصلی این آلبوم مشغول کار است

مهرزاد امیرخانی :

ترانه سرا (قطعات : یه قلب عاشق ، برگرد باز اینجا ، بازم میخوامت ، بریدم ، خداحافظ ، دله من دل تو ، ) در حال حاضر کلیه اشعار آلبوم مرتضی پاشایی بر عهده ایشان مباشد

موزیک ویدیوی جاده یکی از زیباترین آهنگ پازل باند

گروه پازل بند

بیوگرافی علی رهبری :
علی رهبری در سال ۶۲ در امیر آباد شمالی تهران به دنیا آمد. و فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ایشان ابتدا موسیقی را به صورت آکادمیک نزد اساتیدی چون لقای حقی، علی فخاریان آموخت . و در ادامه با توجه به علاقه شدیدشان به ساز پیانو مشغول به فراگیری این ساز نزد استادان مرادیان ، ناصحی و امیر حسین بروشکی نمود. بعد از مدتی ، پس از تجربه چند تنظیم ارکسترال جهت کنسرت و اجراهای مختلف شروع به فراگیری سازهای الکترونیک و نرم افزارهای موسیقی کرد. حساسیت و جدیت وی در کارهایش زبانزد اطرافیانش می باشد. هدف اصلی علی رهبری در این راه خوانندگی بود. و تمام این مراحل را به نوعی پرورش این نعمت در وجود خویش می دانشت. در نتیجه پس از اجراهای زنده و کنسرت هایی در پردیس و فرهنگسراهای مختلفی اعم از : شفق ، بهمن ، اندیشه ، خاوران و ….،، پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز استودیو شروع به ساخت و تنظیم کارهای خود در استودیوی شخصیشان ( نوبل رکورد ) نمود و با توجه به داشتن صدایی گرم و دلنشین و تشویق اطرافیان، شروع به جمع آوری آلبوم اول خود نمود. وی در حال حاضر در استودیوی خویش واقع در محدوده غرب تهران به همراه مهران عباسی ، آرین بهاری و علیرضا رشیدی مشغول به ادامه فعالیت خود میباشد.
علی رهبری خواننده و آهنگساز گروه پازل دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی است که در حال حاضر در این گروه کلیه ملودیها و اشعار را نظارت میکند و خوانندگی گروه پازل را بر عهده دارد . از جمله کارهایی که علی رهبری قبل از عضویت در گروه پازل انجام داده است : مدیریت استودیو نوبل ، سرپرستی ارکستر خوانندگانی همچون مازیار عصری ، حمید حامی ، مهران احراری و … همچنین تنظیم ِ قطعات معروفی همچون : علی عبدالمالکی – دلم و …. را می توان نام برد .

همچنین : بیوگرافی میثم ابراهیمی و عکس های میثم ابراهیمی

گروه پازل بند

بیوگرافی آرین بهاری :

آرین بهاری متواد 29 مرداد سال 1370 در تهران است و از سال 88 فعالیت موسیقی خود را آغاز کرده است. او در ابتدا به صورت غیرمجاز و یا زیرزمینی فعالیت می کرد تا زمانی که با علی رهبری و مهران عباسی آشنا شد و گروه پازل را تشکیل دادند. آرین بهاری به عنوان تنظیم کننده در این گروه فعالیت می کند ولی اخیرا با اجرای آهنگ صاف و ساده وارد عرصه خوانندگی نیز شده است.

عکس های گروه پازل علی رهبری و آرین بهاری

پازل باند

تصاویر پازل باند

پازل باند

عکس های پازل باند

پازل باند

بیوگرافی پازل باند

پازل باند

زندگینامه پازل باند

پازل باند پازل باند پازل باند

 

مطالب مشابه را ببینید!