مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی بهاره رهنما ؛ ماجرای ازدواج و طلاق و عکس های بهاره رهنما و همسرش

در این بخش بیوگرافی بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی، اطلاعات در مورد زندگی شخصی وی(از ازدواج تا طلاق و ازدواج مجدد) تا کارهای هنری او را بررسی کرده ایم.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر او جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.

ازدواج با پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم.  ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم.

بهاره رهنما

دوستی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

پیمان قاسم خانی کیست؟

همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. او و پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارند که او هم تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایره زندگی را در کارنامه اش دارد. جاری سابق او هم شقایق دهقان بود.

بهاره رهنما در شهریور سال 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. او در وب نوشت شخصی اش و مدتی هم در نشریه چلچراغ می نوشت.

بهاره رهنما

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد.

بهاره رهنما

فعالیت هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما نخستین بار در فیلم اکشن افعی ایفای نقش کرد. سپس با همسرش پیمان قاسم خانی در فیلم عاشقانه بازی کرد.

عکس روناک یونسی و شوهرش در رستوران بهاره رهنما!

بهاره رهنما در سال 1380 در یک فیلم کمدی به نام نان عشق و موتور هزار هم ایفای نفش کرد و نشان داد که از پس نقش های طنز هم به خوبی بر می آید.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی های بهاره رهنما باشد.

بهاره رهنما

صحبت های پیمان قاسم خانی در مورد بهاره رهنما

  • پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم ندیده بودم.»
  • پیمان قاسم‌خانی: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»
بهاره رهنما

صحبت های جنجالی در مورد زنان

او در صحبت های جنجالی گفت که اگر زنی مورد هتک حرمت از سوی مردان قرار بگیرد در عرصه سینما، اگر خود زن نخواهد و تربیت خانوادگی داشته باشد به او بی احترامی نمی شود! این سخنان او مورد توجه و اعتراض بسیاری از فعالان زن در فضای مجاری قرار گرفت.

حواشی جنجال برانگیز بهاره رهنما

شکایت از نادر فتوره‌چی

در ماه دی سال 93 پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره چی به دلیل یادداشت هایش در فیسبوک که بهاره رهنما ا (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. قاسم خانی یادداشتی در مورد این شکایت را در اینترنت منتشر کرد. فتوره چی بعد از این شکایت دادگاهی شد ولی با قرار کفالت آزاد شد و در نهایت بهاره رهنما هم رضایت داد.

شکایت سیروان خسروی

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب جرم شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

شام ایرانی

صحبت‌های او در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد. رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد. هم چنین برخورد وی با فلور نظری در این برنامه واکنش مخاطبان را در پی داشت.

ویدئوی حاشیه برانگیز

بهاره رهنما در یک ویدئوی اینستاگرامی دربارهٔ وضعیت مالی‌اش گفت: طبیعتاً وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی است که در این سن آسایش مالی داشته باشم. هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی‌دست و پایی است. این سخنان رهنما باعث واکنش‌ها و انتقادهای زیادی به او شد که در آخر حجم انتقادها باعث شد که رهنما مخاطب سخنان ویدیو را خودش بداند.

کاهش وزن بهاره رهنما

او تا سال ها اضافه وزن داشت و بسیار چاق بود. او در ابتدا با استفاده از گذاشتن بالون معده سعی کرد لاغر شود که نتیجه نداشت و سپس عمل اسلیو معده را انجام داد و به همین جهت توانست 40 کیلوگرم لاغر شود.

بهاره رهنما

عکس های اینستاگرامی بهاره رهنما

در این قسمت عکس های جدید بهاره رهنما را از شبکه های اجتماعی گرداوری کرده ایم.

بهاره رهنما

عکس بهاره رهنما

بهاره رهنما

بیوگرافی کامل بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما و علی زندوکیلی

بهاره رهنما

عکس جذاب و جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنماو  دخترش

بهاره رهنما

عکس اینستاگرام بهاره رهنما Bahareh Rahnama

بهاره رهنما

عکس های اینستاگرامی بهاره رهنما

بهاره رهنما

تصاویر جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما

عکس های جدید بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما

فیلم و سریال های بهاره رهنما

بهاره رهنما

عکس های خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی

عکس بهاره رهنما

عکس های بهاره رهنما

Bahareh 2 e1667813372797

عکس بهاره رهنما لب ساحل

عکس بهاره رهنما

عکس های جذاب بهاره رهنما

Bahareh 4 e1667813390140

عکس بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی

عکس بهاره رهنما

مطالب مشابه را ببینید!