مجله تاپ‌ناز‌

زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشم های تیره

زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشم های تیره

بهترین رنگ مو برای افرادی که پوست سبزه و چشم های تیره دارند

 

در هر شرایطی اگر دنبال یک تغییر اساسی در ظاهر خود هستید کافی است این چند قانون را در نظر بگیرید و رنگ درست را برای خودتان انتخاب کنید. قوانینی برای انتخاب رنگ مو وجود دارد که اگر به آنها عمل کنید از به وقوع پیوستن خیلی از اشتباهات جلوگیری خواهید کرد.

قوانین انتخاب رنگ مو را بشناسید

قانون اول در انتخاب رنگ مو

افراد بسیار کمی وجود دارند که با مشکی پر کلاغی بسیار زیبا به نظر می رسند. این رنگ معمولا برای خیلی ها منجر به این می شود که سنشان از آنچه هستند بیشتر نشان داده شود و برای کسانی که پوست بسیار روشن دارند باعث یک تضاد بسیار زیاد می شود که فقط عیب‌های صورتشان را بزرگ نمایی می کند. اما اگر سبزه هستید و چشم های تیره دارید حتماً این رنگ را امتحان کنید اما به جای مشکی پر کلاغی بهتر از قهوه ای بسیار تیره با توناژ قرمز استفاده کنید.

 

قانون دوم در انتخاب رنگ مو

موی سفید و خاکستری اصلا برای پوست‌های روشن و تیره یکسان به نظر نمی‌آیند. در مورد پوست‌های روشن ممکن است ظاهری بی‌روح به وجود آورد و در مورد پوست های تیره ممکن است تضاد شدیدی در چهره شما ایجاد کند.

 

قانون سوم در انتخاب رنگ مو

رنگ موهای روشن و قوی باید بر اساس رنگ موهای شما انتخاب شوند. هارمونی مناسب جذابیت موهای شما را صد چندان می‌کند. اگر چشم‌های خاکستری یا آبی دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های روشن و کمی متمایل به رنگ‌های سرد استفاده کنید.

 

قانون چهارم در انتخاب رنگ مو

برای انتخاب رنگ مو حتماً سن خودتان را در نظر بگیرید. هر چقدر که چهره شما با تجربه تر باشد رنگ‌های زرق و برق دار روشن را اصلا قبول نمی‌کند و برای چهره زیبایی به همرا نخواهد داشت. در این شرایط بهتر است که از سایه روشن استفاده کنید.

 

قانون پنجم در انتخاب رنگ مو

و آخرین اما نه کم اهمیت ترین قانون این است که رنگ موی جدید باید به شما بیاید و شما با تصویر خودتان و با چهره جدیدتان راحت باشید و ارتباط مناسبی برقرار کنید.

 

مطالب مشابه را ببینید!