مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت زن و دختر متولد تیر ماه

شخصیت مردان متولد تیر ماه

شخصیت زنان و دختران متولد ماه تیر

متولد زن تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است.

او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق می شود و گاهی قهر می کند و در لاک خود فرو می رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخی کرد،‌برای آشتی کردن هرگز پیشقدم نمی شود.

در مقابل دختری که در تیر ماه متولد شده، مدت ها بلا تکلیف خواهید ماهد. و نمی دانید که یک موجود ساکت و سر به زیر است و یا یک دختر پرخاشگر و به قول مشهور شهر آشوب، و عجیب آنکه تقریبا هرگز به این راز پی نخواهید برد.

روزی که هوا ابری و بارانی است، اندهگین و کسل است، وقتی آفتاب از لابلای ابرها بیرون آمد، کاری می کند تا پا به پای او غرق شادی بشوید. پیش بینی اخلاق و رفتار دختر تیر ماه درست مثل این است که بخواهید هوای دو ماه دیگر را امروز پیش بینی کنید. او درست نمونه ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می شود و یک روز از دنده چپ، رفتارش بی شباهت به نواختن یک آهنگ موسیقی نیست، هر نتی با نت قبلی اش فرق دارد و نوارها مرتبا تغییر می کنند و به این دلیل اگر شما می خواهید پیوسته با او باشید، باید پا به پای این تغییرات پیش بروید. اما ضمنا بدانید که اگر اندکی عصبانی، تا حدودی غمگین و اخمو و به شدت خیالاتی است اما در مقابل راه پول جمع کردن را بسیار خوب بلد است و با این خصلت خود مشاور مالی بسیار بزرگی است.

از نظر س ک س سخت پای بند نجابت است. به گذشته ها علاقه زیادی دارد و اشیاء کهنه و قدیمی را با ولع خاصی نگاهداری می کند، به نحوی که اگر شما بتوانید اسباب و اثاثیه خصوصی او را بگردید،‌با کمال تعجب چیزهای کهنه ای در آنها پیدا می کنید که سال ها از عمرشان گذاشته است: بلوزی که از مد افتاده است، گیره مویی که چندین سال قبل از کنار دریا خریده شده و حتی یک بار هم مورد استفاده قرار نگرفته، جوراب پاره ای که ده سال پیش آن را می پوشید و به کوهنوردی می رفت و قاب عکس شکسته ای که روز گاری عکس پدر بزرگ در آن بود.

تیر

شاید اگر روزی پای غرور و ابراز شخصیت در کار باشد، ناگهان پول زیادی خرج کند، اما به طور معمول میزان پولی که خرج می کند، خیلی کمتر از میزانی است که بدست می آورد. به هنگام ازدواج با شما، یکی از سئوالات خصوصی اش این است که: عزیزم چقدر پول نقد در بانک داری. و به این ترتیب صحبت درباره پول یکی از بهترین سوژه هایی است که شما می توانید برای گفتو گو با او انتخاب کنید،‌البته این را هم باید گفت که او اگر شما را مرد دلخواه خود تشخیص داد و شما حساب بانکی چشمگیری نداشتید، رهایتان نمی کند، مشروط بر اینکه تشخیص بدهد مردی هستید که راه پول در آوردن را بلد هستید.

اگر روزی هدیه گرانبهایی به وی دادید و او گفت که نمی بایستی چنین چیزگران قیمتی را خریداری می کردی، حتم داشته باشید که تعارف نمی کند و از اینکه شما مقدار زیادی پول در راه خرید هدیه به هدر داده اید،‌دلخور شده است.

اگر می خواهید که فکر زن تیر ماه را از اضافه حقوق،‌اضافه کار،‌رهن، نزول، مخارج زندگی و اینجور چیزها منصرف کنید، بهترین راه این است که در شب مهتابی او را برای گردش به کنار دریا ببرید. برای دختری که در ماه تیر متولد شده باشد، یک چنین شبی و یک چنین جایی بهترین و دلپذیرترین نقطه روی زمین است، چنین به نظر می رسد که قرص ماه تمام افکار مادی او را از سرش بیرون می کشد و او را یک پارچه شعر و احساس می کند.

تغییرات خلق و خوی زن متولد تیر ماه در شب های مهتابی شگفت انگیز است.

در مدتی که ماه در آسمان شب به شب کوچکتر و هلالی تر می شود، او تبدیل به دختری خجول و سر به زیر می گردد که شرم و حیای بی حد و حصرش موجب تعجبتان خواهد شد.

اما همین دختر خجالتی و منزوی در طی دو سه شبی که ماه قرص کامل دارد، قابلیت های شگفت انگیزی از خود نشان می دهد.

مثلا میان یک جمع صد نفری می رقصد و آواز می خواند،‌ممکن است شعر بسیار زیبایی بسراید، آهنگ بسیار دلنشینی بسازد و یا عقاید فلسفی جالبی ابراز دارد. طبیعی است،‌ در طول مدت مزبور همصحبتی با او بسیار شاعرانه و جذاب است.

اگر دختری که در تیر ماه متولد شده است،‌عاشق شما شده باشد، به دو صورت ممکن است این عشق خود را ابراز بدارد. او به شیوه ای بسیار لطیف و زنانه، همراه با برافروختگی صورت و حجب و حیای دخترانه، اما روش دوم تا حدودی غیر مستقیم خواهد بود و او برای ابراز منظور و حالت خود از کلیه مکر و حیله های زنانه استفاده خواهد کرد و طبیعی است که این حالت دوم مخصوصا اگر شما هم عاشق او شده باشید، بسیار هیجان انگیز و زیباست اما اگر شما عاشق او و او عاشق شما باشد، خیال می کند معامله به این آسانی ها خاتمه می یابد. بعداز آنکه تمام مطالب این کتاب را خواندید،‌ به این حقیقت پی می برید که هیچ زنی، از نظر مردها کامل نیست. زن متولد فروردین پیوسته به فکر خودش است و برای به کرسی نشاندن حرف و نظرش تقلا می کند،‌زن متولد آذر به طرز حیرت آوری رک گو است،‌ زن متولد آبان چنان رفتاری دارد که گاهی مو بر اندام انسان سیخ می شود، زن متولد خرداد متلون المزاج است،‌زن متولد مرداد خودخواه و مغرور است ولی زن متولد تیر معمولا هیچ یک از این معایب را ندارد. با وجود این، برخی نبایدها وجود دارد که شما باید در مورد زن متولد تی ر ماه از آنها غافل نشوید.

 

همچنین بخوانید : شخصیت مرد متولد ماه تیر و  افراد معروف تیر و  عکس نوشته تیر

مطالب مشابه را ببینید!