مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی متین ستوده؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و همسرش و کارهای هنری اش

متین سوده از بازیگران خوش چهره و معروف ایرانی است که در فیلم و سریال های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. در این بخش بیوگرافی متین ستوده بازیگر زن ایرانی را با اطلاعاتی جالب در مورد زندگی شخصی و کارهای هنری اش ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

5

بیوگرافی متین ستوده بازیگر زن ایرانی

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت سال 1364 در شهر تهران است و هم اکنون 33 سال سن دارد. او بازیگر ایرانی است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

متین ستوده

همسر و اردواج

متین ستوده در خرداد سال 1400 در یک پست اینستاگرامی خبر ازدواجش با علی زند را اعلام کرد. اطلاعات زیادی از همسرش علی زند در دست نیست ولی گویا ایشان صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که پاتوق سلبریتی ها است.

پی نوشت: در فروردین سال 1402 به صورت غیر رسمی اعلام کرد که از همسرش جدا شده است.

متین ستوده

خانواده

مادر او معلم کلاس اول دبستان بود که هم اکنون بازنشسته شده است. او یک خواهر بزرگ تر از خودش به نام مریم و یک برادر بزرگ تر از خودش به نام مانی دارد.

متین ستوده

شروع بازیگری

او از سنین کودکی و به تشویق پدرش وارد عرصه بازیگری شد. پدر او مدیر تصویربرداری فیلم و سریال های مختلف بود که بخش بیشت فعالیت های او مربوط به عرصه کودک و نوجوان بود. او در ابتدا به دلیل موقعیت پدرش وارد حرفه بازیگری شد و شاید اگر پدرش در کار هنر نبود او خیلی دیرتر وارد این عرصه می شد.

همچنین بخوانید: • بیوگرافی شهرزاد کمال زادهبیوگرافی رویا میرعلمیبیوگرافی سمیرا حسینی

متین ستوده

کلاس بازیگری

متین ستوده در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و تقریبا شروع بازیگری اش هم مصادف شد با حضور در سر همین کلاس ها.

متین ستوده

نخستین سریال

او اولین بار در سریال سه دونگ سه دنگ ایفای نقش کرد و البته با بازی در سریال یادآوری توانست بیشتر دیده شود و بعد از این سریال هم با حضور در سریال لیسانسه ها معروف تر شد.

او در سریال سر دلبران که در ماه رمضان 97 پخش می شد ایفای نقش کرد.

متین ستوده

سریال های متین ستوده

سریال گلناز به کارگردانی محمود معظمی / سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو / سریال این خانه به دور است به کاگردانی مسعود رسام / سریال عملیات 125 به کاگردانی محمدرضا آهنج ؟ سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی / سریال یاد آوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل / سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان / سریال میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم / سریال فاخته به کارگردانی محمود معظمی /سریال غیرعلنی به کارگردانی مهرداد خوشخبت / سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت / سریال در قصه های زندگی می کنند به کارگردانی داوود بیدل / سریال لیسانسه ها 2 به کاگردانی سروش صحت

متین ستوده

فیلم های متین ستوده

سریال زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده / سریال نرگس مست به کارگردانی جلال الدین دری / سریال خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی

متین ستوده

تبلیغ یک شرکت کلاه بردار

aرکت کوروش پردازان آی سا (با نام تجاری کوروش کمپانی)، شرکتی بود که در بهمن ۱۴۰۲ خبر کلاهبرداری آن از طریق فروش گوشی آیفون منتشر شد و مدیر این مجموعه از کشور متواری گردید. براساس تصاویر منتشرشده او ظاهراً به ترکیه یا دبی فرار کرده‌است. برآورد های متفاوتی از مقدار بدهی این شرکت تخمین زده شده است. خانم ستوده یکی از این سلبریتی ها بود که کوروش کمپانی را تبلیغ کرد.

متین ستوده

مصاحبه با متین ستوده

رشته تحصیلی شما مدیریت بازرگانی است و فکر می‌کنم هیچ ارتباطی با هنر و بازیگری نداشته باشد؟

بله ،درست است چون من نمی‌خواستم بازیگر شوم و اصلا به آن فکر نمی‌کردم .

از ورود مجددتان به عرصه بازیگری بگویید. در منابع آمده که کارگاه امین تارخ نقطه آغاز این بازگشت بود.

وقتی تصمیم گرفتم که با بازگشت خود به بازیگری یکسری چیزها را ثابت کنم در کارگاه بازیگری امین تارخ ثبت نام کردم در آن زمان دیگر دوستان قدیمی پدرم بازنشسته شده بودند و نسل عوامل پشت صحنه و کارگردانان عوض شده بود.

متین ستوده

چطور شد وارد همکاری با سیروس مقدم شدید؟ کار با این کارگردان چطور بود؟

آرزوی دیرینه‌ من همکاری با آقای “مقدم” و ” نعمت الله” بود. این دو عزیز فوق‌العاده حرفه‌ای هستند و در هیچ زمانی تو را تنها نمی‌گذارند، انرژی مقدم فوق‌العاده است و گروه حرفه‌ای او به انسان اعتماد به نفس می‌دهد. “مقدم” و “نعمت الله” آنقدر حرفه‌ای هستند که بازیگر از همکاری با آنها لذت می‌برد در تیم مقدم همه فقط به کار و حرفه خود فکر می‌کنند و دلیل موفقیت آثار او هم همین موضوع است.

متین ستوده

خانم “ستوده” چرا شما درخششی را که در تلویزیون دارید در سینما ندارید. دوری شما از سینما عمدی است؟

من به هیچ وجه دوست ندارم خود را به کسی یا کاری تحمیل کنم من مسیرم را درست رفتم و تمام تلاشم را می‌کنم که درست حرفه‌ام را بیاموزم و بقیه‌ راه را به دست تقدیر می‌سپارم، هنوز فرصت مناسب برای سینمایی شدنم پیش نیامده اما مطمئن هستم اگر قسمت باشد سینما هم مثل میکائیل به سراغ من می‌آید.

متین ستوده

اگر به گذشته بر می‌گشتید همین راه را انتخاب می‌کردید؟

صد در صد. من راهی طولانی ولی درست را انتخاب کردم خیلی وقت‌ها نا امید و دل سرد شدم و همیشه فکر می‌کردم که دست بالای دست بسیار است و کسی که پارتی نداشته باشد نمی‌تواند پیشرفت کند اما خداوند همیشه همراه من بود و من را به جلو هدایت می‌کرد من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من است برایم اتفاق بیفتد وگرنه کاری از پیش نمی رفت و خداوند همیشه هوای من را داشت اکنون نیز فکر می‌کنم خدا همراهم است و از من محافظت می‌کند و اگر امدادهایش نبود هرگز به اینجا نمی‌رسیدم.

عکس های متین ستوده بازیگر زن ایرانی

عکس متین ستوده در کنار پدر و مادرش را مشاهده می کنید.

متین ستوده

عکس های جدید متین ستوده

متین ستوده

Instagram Martin Sotoudeh

متین ستوده

بیوگرافی و عکس های متین ستوده

متین ستوده

مطالب مشابه را ببینید!