مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی محمدرضا گلزار و اطلاعات زندگی شخصی و هنری اش با عکس های خانوادگی

زندگینامه محمدرضا گلزار و عکس های خانوادگی و عکس همسرش

محمدرضا گلزار زاده 1 فروردین سال 1356 است و بازیگر سینما، خواننده، نوازنده گیتار و مدل تبلیغاتی است و بتازگی مجری گری هم می کند. محمدرضا گلزار به دلیل بازی در فیلم های مختلف در اواخر دهه 70 شمسی بیشتر معروف شد.

محمدرضا گلزار

اصالت محمدرضا گلزار

اصلیت محمدرضا گلزار آذرس است و متولد شهر تهران است.

او در مورد اصالت خود گفته :

 من با افتخار تورک هستم، آذری هستم فامیلی ام گلزار آذری می باشد

او مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.

محمدرضا گلزار

خانواده محمدرضا گلزار

او در یک خانواده شش نفری متولد شده است و پدرش پرویز گلزار، مهندس است و مادر او خانه دار است، برادری بزرگ تر به نام علیرضا دارد که مهندس عمران است، خواهر بزرگتر او آتوسا نام دارد و مترجم زبان آلمانی است و برادر کوچکترش بردیا نام دارد و مترججم زبان انگلیسی است.

محمدرضا گلزار

مشخصات فیزیکی محمدرضا گلزار

وزن او بین 84 تا 87 دلار اسو قدش او 183 سانتی متر است.

شروع فعالیت بازیگری محمدرضا گلزار

او در سال 79 برای اولین بار در فیلم سام و نرگس به کارگگردانی ایرج قادری وارد دنیای سینما شد.

محمدرضا گلزار

شروع بازیگری محمدرضا گلزار

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

فیلمنامه شیش و بش توسط او در سال 1386 در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

محمدرضا گلزار

فعالیت خوانندگی محمدرضا گلزار

او جزو یک گروه موسیقی به نام REZZAR است. REZZAR  مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده است.

محمدرضا گلزار

فعالیت ورزشی محمدرضا گلزار

او به ورزش اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. او کارت مربیگری اسکی دارد. او از سن 6 سالگی والیبال را دنبال کرده است. او از سال 1383 کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می شد اما از سال 1386 به دلیل مشغله کاری از این تیم کناره گیری کرد.

محمدرضا گلزار

انتخاب به عنوان مرد شایسته ایران

او در سال 1386 به عنوان مرد شایسته ایران در یک نظرسنجی مجله پوشش انتخاب شد.

محمدرضا گلزار

انتخاب او در لیست جذاب ترین بازیگر جهان

صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار پستی را منتشر کرده و خبر از این داده که این بازیگر توسط پایگاه معتبر IMDB به‌عنوان سیزدهمین بازیگر جذاب و خوش‌تیپ تاریخ سینمای جهان شناخته شده است.

علیرغم این‌که این خبر با استقبال طرفداران گلزار همراه شده و بازیگران مشهوری همچون هومن سیدی و ساره بیات هم به خاطر این موفقیت به گلزار تبریک گفته‌اند، مشخص شده که لیست مذکور توسط یک کاربر عادی در IMDB منتشر شده و فکت قابل استنادی که از سوی خود IMDB منتشر شده باشد، نیست.

پس از آن‌که مشخص شد لیست جذاب‌ترین بازیگران تاریخ سینما توسط یک کاربر عادی در IMDB منتشر شده، برخی کاربران از گلزار خواسته‌اند پستی که به اشتراک گذاشته را پاک کنند و در مقابل طرفداران گلزار آنها را به حسادت متهم کرده‌اند. باید دید واکنش گلزار به این موضوع چگونه خواهد بود.

محمدرضا گلزار

دیگر شغل های محمدرضا گلزار

او مردی پر کار و پر شغل است. محمدرضا گلزار یک کلوب زیبایی ویژه مردان دارد و رستوران انار واقع در جردن گلفام را مدیریت می کند و با برندی مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است و البته فروشگاه های ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه دارد که شعبه دوم را هم دایر کرده است. او یک مرکز سولاریوم به نام سان پینت در دبی دارد و البته گفته می شود او در کار ساخت و ساز و برج سازی هم فعالیت دارد.

محمدرضا گلزار

ماجرای خواستگاری دختر هوادار از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در یکی از کنفرانس های خبری که داشت توسط یکی از دختران طرفداراش مورد خواستگاری قرار گرفت که بسیار جنجالی شد. او چند وقت پیش اعلام کرد که امسال قرار است ازدواج کند.

محمدرضا گلزار

آثار سینمایی و فیلم ها

در کارنامه کاری و بیوگرافی محمدرضا گلزار لیست بلند بالایی از فیلم‌های سینمایی دیده می‌شود.

بازی در آثار سینمایی مانند «شام آخر»، «زمانه»، «بالای شهر پایین شهر»، «زهر عسل»، «چشمان سیاه»، «کما»، «سیزده گربه روی شیروانی»، «بوتیک»، «گل یخ»، «شام عروسی»، «آتش بس»، «تله»، «کلاغ پر»، «توفیق اجباری»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر»، «دموکراسی تو روز روشن» ،«شیش و بش»، «در امتداد شهر»، «تو و من»، «بانویی از ماه» ،«دلم میخواد»، «مادر قلب اتمی»، «خشکسالی و دروغ»، «سلام بمبئی» از دیگر تجربیات بازیگری محمدرضا گلزار است. در فیلم سلام بمبئی «دیا میرزا» نقش همسر محمدرضا گلزار را بازی می کرد.

محمدرضا گلزار

رابطه با علی فروغی

او در جشنواره جام جم گفت:

کاراکترم در برنده باش خیلی به شخصیتم نزدیک است، من در منزل با دوستانم هم همینم که در برنده باش می بیند خوشحالم که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد !

گفته می شود رابطه صمیمانه با علی فروغی دارد!

مطالب مشابه را ببینید!