مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی فرزاد حسنی + اطلاعات زندگی شخصی و هنری و ماجرای ازدواج و طلاق

فرزاد حسنی

بیوگرافی فرزاد حسنی مجری و بازیگر ایرانی را در این بخش قرار داده ایم. اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری، ازدواج و طلاق فرزاد حسنی را در این مطلب می خوانید.

بیوگرافی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور سال 1356 در شهر تهران است او مجری تلویزیون و ترانه سرای ایرانی است. او دو برادر دیگر به نام فرهاد و فرشاد دارد که هر دو از او کوچکتر هستند.

فرزاد حسنی

خانواده

او در یک خانواده مذهبی بزرگ شد و مادرش سادات بود و می گوید که همیشه نصایح مادرش را گوش داده است و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است. فرزاد حسنی می گوید که بسیار به مادرش وابسته است.

فرزاد حسنی

شروع فعالیت رسمی

فعالیت رسمی او در تلویزیون از سال 1375 با اجرا در شبکه جام جم شروع شد. یک دوره گوینده رادیو بود و می گوید که اجرا در رادیو سخت تر از اجرای تلویزیون است.

فرزاد حسنی دوره بازیگری را در مدرسه امین تاریخ گذرانده است و نزد استاد سمندریان هم شاگرد بوده است.

فرزاد حسنی

بازیگران دلخواه

با بازی بازیگرانی همچون عزت الله انتظامی، رضا کیانیان، پرویز پرستویی، خسرو شکیبایی و … علاقمند است. هر موقع که دلش بخواهد هم شعر می گوید.

فرزاد حسنی

علایق فرزاد حسنی

او در دوران کودکی اصلا بچه شیطونی نبود و همیشه جزو شاگرد اول های کلاس بود و از فوتبال هم متنفر بود. خیلی اهل حساب و کتاب نیست و ولخرجی او را همه می دانند. او به همه احترام می گذارد و فرق نمی کند که از او کوچکتر یا بزرگتر باشند. از رانندگی هم دل خوشی ندارد و بسیار اهل مطالعه است. او آدم عاطفی است.

فرزاد حسنی

اجراهای فرزاد حسنی

او همیشه به دنبال نوعی اجرا است که در آن آزادی عمل داشته باشد و آن را طبق خواسته و روش خود پیش ببرد. به موقع جدی ولی در بیشتر مواقع شوخ طبع است و در شوخی حتی به خودش هم رحم نمی کند. او زیاد اهل مسافرت نیست  سفر کردن را دوست ندارد.

فرزاد حسنی

شخصیت فرزاد حسنی

او به رنگ آبی علاقه دارد. همیشه نماز می خواند و اصلا آدم بد قولی هم نیست. برای شهیدان احترام قائل است. بسیار زود عصبانی می شود و البته اطلاعات عمومی بسیار بالایی دارد. او زیاد وارد مسائل حایشه ای نمی شود و از کارهای خاله زنکی هم خوشش نمی آید. او خودش را نمی گیرد و دوست دارم با مردم باشد و در کنار آنها باشد. به صورت مداوم از وسائل نقلیه عمومی مانند تاکسی و اتوبوس استفاده می کند. او می گوید انسان وقتی با خودش صادق نباشد برای دیگران هم ادا در می آورد.

فرزاد حسنی

ازدواج و طلاق فرزاد حسنی

در اردیبهشت سال 1392 او آزاده نامداری با حضور خود در کنسرت فرزاد فرزین ازدواجشان را رسانه ای کردند و در 6 تیر ماه سال 1392 به عقد هم در آمدند. پس از یک سال و در خرداد ماه سال 1393 پس از اتفاقاتی عجیب از هم جدا شدند.

تحصیلات و شروع بازیگری

فرزاد حسنی مدرک کارشناسی رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دارد. او دوره بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. برنامه تلویزیونی کوله پشتی با اجرای او بین سال های 83 تا 86 پخش شد و همین باعث شد که او بسیار معروف گردد. او در رادیو هم اجرای برنامه دارد.

فیلم ها و سریال های فرزاد حسنی

فرزاد حسنی به عنوان بازیگری در سریال تلویزیونی کاشانه، مسافری از هند، عید آن سال ها، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی، تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراق برق و پایان پادشاهی، تله فیلم فیلم فصل زندگی و روز هشتم، فیلم آمین خواهم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند و در امتداد شهر و تئاتر یلدا ایفای نقش کرده است.

مطالب مشابه را ببینید!